Feil NICK :( Noen flere?

Er det ett nick du har brukt før kanskje? Hva er det egentlige nicket ditt?

Jeg er fruktbar i alle innleggene, men har heller aldri skiftet nick her inne.. Har hørt at det er flere som har fått tilbake de gamle signaturene sine her, så det er nok bare en liten feil som de driver å retter opp..

jeg har fått nytt nick jeg.. bytta nick for en stund tilbake siden, men det ble ikke "aktivert"/virket ikke. men nå har jeg plutselig fått det.. men kom og opp som nytt medlem med ny dato for når jeg ble medlem.. :/ uten ticker/signatur og alle innlegga mine er borte :(

fruktbar skrev:
Er det ett nick du har brukt før kanskje? Hva er det egentlige nicket ditt?

Jeg er fruktbar i alle innleggene, men har heller aldri skiftet nick her inne.. Har hørt at det er flere som har fått tilbake de gamle signaturene sine her, så det er nok bare en liten feil som de driver å retter opp..

Ikke et nick jeg har hatt før nei... Slettet min forrige bruker for flere uker siden, men ser jo nå at jeg står med masse innlegg, så får se hvordan det blir når de er ferdige med alle oppdateringene.

Nicket skal være <3  <3  <3  <3

Nei, men har 'mistet' alle innleggene mine. Men det går seg vel til etterhvert vil jeg tro når de har fått 'flyttet' alt over..

....

nei emoticon

En liten test...

Back
Topp