Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Virket hun usikker siden du er redd hun tar feil?Er det mange her som har opplevd å få vite et kjønn på ultralyd for så å føde motsatt kjønn?
Livredd for at hun som utførte ultralyd i uke 18 tar feil.

Babyen lå med bena veldig tett sammen, så jeg er ikke overbevist om det hun mente hin så etter å ha letet lenge..Virket hun usikker siden du er redd hun tar feil?

På jenta var det også tydelig kjønnslepper , to streker . Av andre , så var det mer feil før på jenter pgr eldre ul apparat og jenter er jo ganske hovene der nede . Idag er ul bedre kvalitet . Men er du usikker , så ta en privat 3D 4D
Hun sa hun så kjønnsleppene. Jeg gjorde ikke.Hun som utførte ultralyden på deg sier vel også at hun tror eller at det ikke er 100% sikkert . Man skal være ganske så sikker med å si 100% sikkert . Men første trodde de mest jente . Og med nr to (bilde) var det jo ikke i tvilPå jenta var det også tydelig kjønnslepper , to streker . Av andre , så var det mer feil før på jenter pgr eldre ul apparat og jenter er jo ganske hovene der nede . Idag er ul bedre kvalitet . Men er du usikker , så ta en privat 3D 4D
![]()
Jeg har fått oppgitt riktig på alle 3, men det var åpenbart gutter på de 2 første. Slik at jeg kunne se det også.Babyen lå med bena veldig tett sammen, så jeg er ikke overbevist om det hun mente hin så etter å ha letet lenge..
Vet ikke hvor kjent du er med ul , men tenker at hun jobber med det . Har du bilde?Hun sa hun så kjønnsleppene. Jeg gjorde ikke.
Er nok ekstra skeptisk da en venninne fikk detaljert beskrivelse av kjønnslepper osv, men ut kom en gutt!
Men skjønner deg godt altså , de kan ta absolutt feil også . 

Det har med at vi har tre gutter fra før.Skjønner du blir redd men ikke livredd. Babyen blir som den blir, gutt eller jente.
Vet ikke hvor kjent du er med ul , men tenker at hun jobber med det . Har du bilde?Men skjønner deg godt altså , de kan ta absolutt feil også .
![]()
Det har med at vi har tre gutter fra før.
Om det er fjerde gutt vil jeg forsone meg med det nå før fødsel. Babyen fortjener ikke at jeg eventuelt blir skuffet rett etter fødselen pga kjønn. Dette blir vår siste baby uansett kjønn, og 4 gutter er dødskult! Men nå er både jeg, mannen og guttene innstilte på lillesøster. Så er kjemperedd for at jordmor tok feil på OUL. Da blir også spesielt største bror veldig skuffet. Da er det bedre å bearbeide det i forkant og heller glede oss når babyen blir født på nyåret.
Ser man opp under barnet der? Det er ikke så lett , skjønner hva du mener , men hadde tippa jente selv der . Spennende uansettproblemet er jo at hun ikke fikk et skikkelig bilde. Men kan legge ved et som viser femur. Guttene var veldig tydelig gutter, bare redd denne er en luring og klarte å gjemme unna noe! Har bestilt meg en privat ultralyd senere i håp om bedre bilder. Synes de man får med fra det offentlige er ganske dårlige i forhold.
Er helsepersonell selv, så vil si jeg kjenner ultralyd bedre enn de som ikke er det kanskje. Men jeg jobber jo ikke med ultralyd på denne måten.

Hun sa selv hun ikke fikk gode bilder og leta lenge der nede, men babyen lå med bena veldig tett. Så spent på privat ultralyd om noen uker. Håper de ser mer da og at alt er bra med lille inni der.Ser man opp under barnet der? Det er ikke så lett , skjønner hva du mener , men hadde tippa jente selv der . Spennende uansett![]()