"Feil" Kjønn.....

Dorothy_1

Gift med forumet
Vi har fått vite at det bra sikkert blir en gutt.
Er det noen som har erfaringer eller vet om noen som har fått vite at det ble en gutt, Også kom det en jente?????
Jeg vet bare om folk som har det andre veien, Di fikk høre at det ble en jente, men såh kom det en gutt.....
Men siden legen var såpass sikker, Går vi ut fra at det er en gutt der..... [:D]
 
Da så sikkert legen tissemannen til gutten din, siden han kunne si det bra sikkert.. har ikke hørt om noen som har fått vite at det skulle bli gutt og så kom det jente... andre veien derimot har jeg hørt...[;)]
 
Okey, Han sah først at det enten var navel strengen eller tissen, Men etter og ha leita og sett en stund, Kom han fram til at det måtte være en gutt der.... [:D]
 
Joda broren til en kompis av meg fikk beskjed 3 ganger at de fikk gutt,men det var ei jente son spratt ut[;)]
 
Å gud! når jeg hører sånn blir jeg driiit nervøs, er bare 6 uker igjen til termin her, og vi har fått bekrefta flere ganger at det er en liten jente her.. For å si det sånn, kommer det en gutt ut her nå blir det en transe.. for da har han nesten BARE rosa klær! hahaha[:D]
 
vi fikk også beskjed om at det er en gutt inni der, jordmora så tissen.....kjøpt masse blått nå, så kommer det en jente får vi håpe hun kler lyseblått..hehe
 
Vi har bare kjøpt noe blått.
Synes faktisk det er litt bedre at jenter bruker blått, Enn at gutter bruker rosa klær.... [:D]
 
Dere føler på kroppen hva det er? Jeg sa det var jente hele tiden,men alle rundt meg sa gutt. Men UL visste jente og jeg fikk med det bekreftet hva jeg visste.[;)]
 
Det er så sjeldent de tar feil med dagens apparater,så stol på UL dere. Ingen av mine venner eller bekjente som har født de siste årene har hatt feil på kjønnet etter UL[:)]
 
puuh, godt å høre.. jeg hadde skikkelig guttefølelse.. Hadde døpt magen med guttenavn å greier.. haha [:D]
 
visst du føler det på deg at det er en gutt så er det garantert det. eg visste det var en jente lenge før ul, og vi fikk en jente...
vi er sikkert like sikker som ul nå det gjelder instinktet av hva vi "vet" det er
 
ORIGINAL: AngeLine

Å gud! når jeg hører sånn blir jeg driiit nervøs, er bare 6 uker igjen til termin her, og vi har fått bekrefta flere ganger at det er en liten jente her.. For å si det sånn, kommer det en gutt ut her nå blir det en transe.. for da har han nesten BARE rosa klær! hahaha[:D]

 
Signerer den.... legen på den private ul viste oss kjønnlepper og alt... men...skulle det komme en med tut ut..ja....da blir det litt problemer her...har vel tatt det litt for god fisk at det er en jente...mye rosa her ja!!
 
Ei venninne av meg fikk beskjed om at hun og typen skulle få en gutt... Det ble en jente.
Ei jeg lå på sykehuset med hadde fått beskjed om at hun skulle få en jente... Hun fikk en gutt...
Men da mamma skulle ha minste mann fikk hun beskjed om en gutt og det ble en gutt...
Kan ikke alltid stole på hva det blir før vidunderet ligger i armene deres [:D]
 
Jeg har hatt mest jente følelse, Men såh fikk vi joh vite at det ble en gutt.....
Men det er vel bare og vente og se, Vi får I vært fall gå ut fra at det er en gutt som er der.... [:D]
 
Vært på ul 4 ganger og de har vist meg tissen flere ganger. siste gang fikk jeg beskjed om at nå kunne jeg bare gå å kjøpe blått tøy- noe jeg har gjort.  Kommer det ei jente nå vil jeg lure på om det er min....hehe. men jeg er litt redd for at det kan være feil. huff nei.
 
sambo  er enig med deg. Det er bedre med ei guttejente enn en jentegutt.....
 
Back
Topp