Feil i menstermin

ponni

Blir kjent med forumet
Forrige gang jeg var gravid ble jeg satt tilbake godt over to uker. De sa at egget gjerne kunne ligge i en slags dvale. Noen andre som har opplevd det?

Jeg skal i følge menstermin være 5+1 i dag. Men ser jo på testene at jeg ikke er det. Og vi har bare hatt oss en dag i den perioden jeg kan ha blitt gravid. Putter jeg den dagen inn i kalkulatoren er jeg 4 uker på vei. Hva ville dere gått ut i fra?

Første dag av siste menstruasjons :)

Dagen for samleie om det var eneste den mnd. Jeg har brukt el-tester og tatt temp, så vet når jeg hadde eggløsning og går utfra den dagen. Kun om man har 28 dagers regelmessig syklus at første dag i mens er helt riktig.

Spermen kan jo overleve noen dager i livmoren:) hvis du har regelmessig syklus, ville jeg gått ut i fra menstermin frem til ordinær ul:)

Jeg har ikke 28 dagerssyklus. Det varierer, men den pleier å ligge på 35. Har brukt eltester før og da har el kommet senere enn den burde. Så tipper jeg vil bli satt tilbake denne gangen også. Men ble så skuffet forrige gang så tror jeg bare regner en uke mindre enn menstermin jeg, men så får jeg heller bli positivt overrasket =)

Back
Topp