AB
Forumet er livet
Har ei herlig nabojente på 12 år som spør flere ganger i uka om hun kan ut å trille Nathaniel, og hun har passa han for meg hvis jeg må ut å handle o.l. Hun passer også på Nathaniel hver søndag på bedehuset[:)] spurte faren om det var ok at jeg gav hun litt penger, og det var ok sa han. Så i dag gav jeg hun en konvolutt med et koselig kort og 200,- ...men da sa mora at det trengte jeg ikke å gjøre fordi nabojenta synes det er så moro å passe på Nathaniel, så jeg måtte ikke føle jeg måtte gi ho penger...
Følte meg litt dum jeg da[8|] For jeg føler jo ikke jeg må, men hun hjelper meg så masse og det setter jeg så stor pris på.. syntes ho fortjente å få de pengene..
er bare en fillesak dette her, men følte jo på en måte at mora ikke likte det, men hun snakka jo koselig med meg etterpå, skrøyt av kortet å sånt.. hehe..
Følte meg litt dum jeg da[8|] For jeg føler jo ikke jeg må, men hun hjelper meg så masse og det setter jeg så stor pris på.. syntes ho fortjente å få de pengene..
er bare en fillesak dette her, men følte jo på en måte at mora ikke likte det, men hun snakka jo koselig med meg etterpå, skrøyt av kortet å sånt.. hehe..