Feeling koko

Ramp3n

Glad i forumet
Altså.

Jeg hadde ingen planer om flere barn. Og denne lille kom veldig brått på og trossa spiralen. Har 2 barn selv +2 bonus, alle mellom straks 6 og 11 år. Også kommer denne lille snikeren..

Hadde trodd jeg skulle bli helt fra meg - men dette er jo litt på tryne. Bruker mer tid her inne enn på mye annet, begynt å se for meg en hverdag med 4 store og en mini, vi titter etter større hus (uansett greit med et gjesterom om dette svangerskapet ikke holder), gleder meg plutselig til å gå gravid igjen... Ja.. Det er litt rart for jeg har vært så bestemt på at jeg ikke skal ha fler etter 4 år med utredning og en helvetes kamp for at minsten skal få hjelpen han trenger. Men nå sitter Hu jaggu her. Litt småbekymra men gleder seg, abort ville aldri vært et alternativ, men skal ærlig innrømme at jeg håper dette er ei jente. Da sjansen for autisme er mindre da.

Hvor ville jeg med dette? Aner ikke. Blir litt sentimental men føler meg heldig som faktisk kan få barn. Burde jobbe. Har en kunde med deadline om 47 minutter. Bruker tiden min her inne.. Jaja god disponering av tid [emoji23]

Jeg føler meg koko!
Er deres spirer planlagt eller overraskelser? Og hvilket barn i rekken er det?

Skjønner at man blir litt koko, og spesielt når man egentlig hadde bestemt seg for å ikke få flere barn :p Føler meg skikkelig koko selv, og vår første lille er planlagt :happy:

Skjønner deg veldig! Vi skulle egentlig vente til jeg var ferdig med alt av skole, men det ville verken datteren vår eller lille i magen være med på

Så spennende :-) lov å være litt koking når man er gravid.
Dette blir vårt andre barn :-) planlagt

Skjønner deg godt. Flott at vi kan «lufte» litt her inne. Og ja, man kan føle seg litt koko midt oppi alt [emoji85]

Har fra før to uplanlagte, en trosset pillen og en trosset spiral. Denne er planlagt, og vi har prøvd en stund [emoji4]

Skjønner deg godt. Flott at vi kan «lufte» litt her inne. Og ja, man kan føle seg litt koko midt oppi alt [emoji85]

Har fra før to uplanlagte, en trosset pillen og en trosset spiral. Denne er planlagt, og vi har prøvd en stund [emoji4]
Godt å høre det er fler av oss. Om man kan si det? Første min trosset også pillen. Andre var jeg forberedt på men ikke at det skulle skje på første forsøk

Nå derimot har jeg jo egentlig født meg ferdig med babytiden mtp at yngste er 6 år, og spiral har vært på plass i 5 år. Så det kom litt brått på - men veldig velkommen for det [emoji7][emoji4]

Godt å høre det er fler av oss. Om man kan si det? Første min trosset også pillen. Andre var jeg forberedt på men ikke at det skulle skje på første forsøk

Nå derimot har jeg jo egentlig født meg ferdig med babytiden mtp at yngste er 6 år, og spiral har vært på plass i 5 år. Så det kom litt brått på - men veldig velkommen for det [emoji7][emoji4]

Ja, helt enig - godt vi er fler :)

Kan tenke meg det kom som litt av en overraskelse, ja. Heldigvis har man noen måneder å forberede seg på. Uansett hvor koselig og velkomment det er får man liksom litt hetta i starten (var i alle fall sånn her)

Her har vi også en snikspire.. [emoji23]
Vi har 3 barn fra før 11, 10 & 1 år..siste var planlagt atpåklatt..så var vi helt ferdige.. Sluttet på pillen rett før nyttår, hadde ubeskyttet samleie en gang..vi visste jo det kunne skje noe, men sannsynligheten var så liten siden vi prøvde nesten 6mnd m sistemann.. [emoji85] Ikke har vi soverom til minsten engang, selv om vi har planlagt å bygge om huset så vi får ekstra soverom..planen var å starte i sommer, men nå begynner mannen i ettermiddag!! [emoji23][emoji28] Også må vi ha større bil også!! [emoji23][emoji85]
Off..off..det baller på seg!!

Men jeg gleder meg til liten baby igjen, gruer meg bare veldig til svangerskapet..har hatt tøffe svangerskap m bekkenløsning, premature rier og sv.diabetes..

Ja, helt enig - godt vi er fler :)

Kan tenke meg det kom som litt av en overraskelse, ja. Heldigvis har man noen måneder å forberede seg på. Uansett hvor koselig og velkomment det er får man liksom litt hetta i starten (var i alle fall sånn her)

Det var sånn her også. Hadde noen tester liggende. Forsinka mensen og halsbrann. Tenkte at det skader jo ikke å beroige meg selv ved å tisse på pinnen. Kom frem en klar og tydelig + med en gang og jeg tror ikke jeg har grini sånn som jeg gjorde da på evigheter! :) Det var ikke gledestårer for å si det sånn. Det var panikk.

Altså, her var overraskelsen stor. Har jo ikke gått på prevensjon, planen var å prøve på nummer tre etter bryllupet. Må jo ha satt meg på en gammel sædcelle i sofaen eller noe! Føler fortsatt jeg har ramla ned fra månen liksom.. Og så håper jeg likevel så inderlig at alt er bra på ultralyd, ellers vet jeg at skuffelsen blir så stor for man gleder seg jo altfor fort! Så får den brudekjolen bare bli skikkelig trang da- det er jo bare en kjole <3

Denne er nr 4 i rekken og ikke planlagt og jeg er litt i sjokk enda [emoji14]

Litt koko er jo godt å være innimellom. [emoji173]️

Her var det veldig ønsket. Vi har prøvd i mange år, ikke fått det til. Vært til utredning og nå slått meg til ro med at det ikke ble flere barn på oss. Jeg ønsket ikke å lage baby med legen.
Så spurte mannen i januar om vi skulle prøve litt aktivt i et år før vi gav helt opp. Og jammen meg, på første forsøk satt spiren.
Er redd og nervøs samtidig som jeg gleder meg enormt. [emoji7]

Back
Topp