Feed up!!!!!

Lady m/ Baby

Elsker forumet
Av hjelpesløse mennesker!!!!

Ikke at jeg kan alt i verden, men jeg prøver på det aller meste i allefall før jeg spør om hjelp...

Er det SÅ vanskelig å fylle spylevæske selv?
Klistre det forbaskade p-plasteret på seg selv?
Skifte lysrøre på taklampa?
Skru av "dekslene" på stikkontaktene?
Bake f.eks brød etter "oppskriften" en dæsj av det og en dæsj av det?
Steke pizza uten å ta tiden? Man ser vel på pizzzaen om den er for lite, passe eller for mye stekt?
Skru opp enkle møbler som stoler og kommoder?
Skufle snø?

Seriøst, av og til blir jeg overrasket over hvor hjelpesløse folk VELGER å være...

*dagens lille utblåsning*

Feed up ja, det var jeg og her i en tråd ei stund sia! hahahaa

Men folk som ikke klarer å klistre på seg et p-plaster? hvor finner du slike folk da?

[8|]

Så godt at det finnes flere som ikke takler den type folk....[:D] [:D]

Hehe...du glemte å skrive skifte dekk på bilen [;)] [8D] [:D] - er ikke så veldig hokkuspokkus å gjøre...[:)]

Og jeg er lei hjelpeløse folk som ikke klarer å skrive fed up.[8|]

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Av hjelpesløse mennesker!!!!

Ikke at jeg kan alt i verden, men jeg prøver på det aller meste i allefall før jeg spør om hjelp...

Seriøst, av og til blir jeg overrasket over hvor hjelpesløse folk VELGER å være...

*dagens lille utblåsning*

Er det SÅ vanskelig å fylle spylevæske selv? Ja, om man aldri har gjort det før så er det ganske vanskelig. Men om man spør om hjelp, og noen vil hjelpe i stedenfor å være oppgitt, så klarer man kanskje neste gang [;)]

Skifte lysrøre på taklampa? Røre i taklampa kan være ganske irriterende om den skal drive å dryppe ned på gulvet etterpå... Røret derimot kan sikkert også være vrient. Jeg opplever oftere at det er vrient å få av dekselet, og innrømmer gjerne at jeg ofte overlater dette til mannen i huset...

Skru av "dekslene" på stikkontaktene?
Hvorfor i all verden skal disse skrues av? Kan de ikke bare være på?!?

Bake f.eks brød etter "oppskriften" en dæsj av det og en dæsj av det? Hvorfor ikke spørre etter en god oppskrift med konkrete mål i stedenfor å spise en murstein av et brød man ikke syns man er fornøyd med?

Steke pizza uten å ta tiden? Man ser vel på pizzzaen om den er for lite, passe eller for mye stekt? Man ser ofte om den er ferdig eller ikke, men da må man stadig fly frem og tilbake for å se om den er ferdig. Om man ikke vil sette seg ned og kose seg med god underholdning og se hvor lenge man orker å holde seg våken... [8D] Hvorfor skal man på død og liv la være å sette på klokka til ringing?!?

Skru opp enkle møbler som stoler og kommoder?
Skufle snø?

Noen er praktikere, andre teoretikere, noen er flinke med mennesker, andre med ting. Folk er forskjellig, og godt er da det. Hvorfor må alle være så selvhjulpne og perfekte hele tiden??? Kan man ikke bare få være den man er og klare det man klarer, men få lov til å spørre om hjelp om man trenger det?!?

Syns verden er fed up av folk som irriterer seg over så utrolig mye meningsløst[8D]

Hohohohoho, det er så flott med sånne selvforherligende tråder hvor man kan rakke ned på andre mennesker i samme slengen for å føle seg bedre![:D]

Og du, det skrives fed up.

Vittig! [:D]

Ja, det var da og noe å irritere seg over. Da har man jaggu meg ikke mange problemene her i verden når man VELGER å irritere seg over hva andre klarer eller ikke klarer.

Fed up ja... [8D]

Feed-food-food =mat [8D]

Hahahahaaha, alt man skal tenke på...

Spylervæske kan jeg ikke fylle på bilen, men hadde jeg sett det en gang så skulle jeg nok klart det neste gang.

Dog så skal jeg egentlig ikke sitte her nå, men legge opp min femte (og siste, som nok også kommer til å bli min død[8D]) gardin som skal henge i stua.
Den ene er 10 cm kortere enn de andre kun fordi jeg er dårlig til å regne, men heldigvis kan den få lov til å henge bak soffan[;)]

Så mens jeg gjør det, så kan mannen min få lov til å fylle på spylervæske[8D]

For en hærlig og patetisk tråd. Det var et punkt på den listen jeg synes var litt tragisk, og det var p-plasteret. Ellers hadde vel lillepooh en god forklaring på det meste.

Og btw, dekselet på stikkontakten, har man ikke lenger lov å fjerne selv.

Syns det er hyggelig å hjelpe til, jeg... [:)]

Bare ikke ring meg neste gang du trenger hjelp til å finne det trådløse nettverket til din egenkjøpte trådløse ruter.

Back
Topp