Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmerFebruar!! Årets korteste måned!
Min var to når covid begynte. Vi forklarte bare at det var mye bakterier og at vi må holde oss hjemme så vi ikke blir syke eller gjør andre syke.Hvordan forklare isolasjon til en toåring som vil til lekeplassen?
Uff føler meg deg når jeg leser får hoppes dere får en normal uke snart. Stor klem til degSitter i isolasjon med 3 gale barn. Jeg og eldste er ute av isolasjon. Men hu kasta opp så Hu begynner på skolen i morgen. De to andre er isolasjon. Så bare 2 barn i morgen. Minste spyr nesten hver natt. Litt usikker på om det er korona eller refluks. De to andre har også refluks og kastet opp kun en dag. Mens minste har kastet opp i snart 1 uke. Han bæsjer ikke lengre så er redd han har fått samme sykdom som mellomste. Mellomste har refluks fordi magesekken sender maten for tregt videre. I går kveld kastet minste opp gjæret mat. Herlig lukt. Føler jeg ikke gjør noe annet enn å vaske og splitte kranglene de barn. Blir deilig å få igjen normalen til uka. Gubben skulle visst ikke bli smitta av korona.
Ja er det. Han har gått på de medisinene i ett år. Derfor jeg er redd det er samme sykdom som mellomste. Morsomste var mellomste som hadde vondt i magen. Både refluks medisin og forstoppelse medisin kan gi vondt i magen. Men mener han var rundt mellomste sin alder når han fikk symptomer på treg magesekk.Uff, medfølelse.
Mi med antatt refluks kaster ikke opp, men nå som hun er forstoppet så er hun kvalm. Kaste-opp-kvalm, men har ikke kastet opp.
Dessuten så har jo medisinen mot refluks-plagene forstoppelse som bivirkning, så det er jo et kaos hele greia
Ja er det. Han har gått på de medisinene i ett år. Derfor jeg er redd det er samme sykdom som mellomste. Morsomste var mellomste som hadde vondt i magen. Både refluks medisin og forstoppelse medisin kan gi vondt i magen. Men mener han var rundt minste sin alder når han fikk symptomer på treg magesekk.
Full fart med positive tester her. Disse unga blir ikke veldig syke. De to eldste hadde hver sin sovedag men ellers er det full fart.Nettopp fått melding fra virksomhetsleder i bhg. Smitte på avd til den ene, så må vær obs på symptomer. Selvsagt har han begynt å hoste, men foreløpig negativ test og full fart og masse energi
Finn på noe hjemme og si dere ikke kan ut fordi dere er sykeHvordan forklare isolasjon til en toåring som vil til lekeplassen?