Februarskravla!

Pappa fikk time til operasjon neste fredag. Legene i kr.sand sier at det er for sent, at han ikke kan vente til da med tanke på varige men. Men er ikke akutt nok.
Merket på ham i tlf at motivasjonen for å stå på videre er liten akkurat nå :(
❤️❤️❤️ stor klem

Pappa fikk time til operasjon neste fredag. Legene i kr.sand sier at det er for sent, at han ikke kan vente til da med tanke på varige men. Men er ikke akutt nok.
:Heartbigred

❤️❤️

❤️ Er vel dessverre sånn ja, helsenorge er ikke alltid noe å skryte av

Hvordan beholde håp når alt butter imot? Både for min del og for pappas:Heartred

Hater at jeg ikke kan gjøre noe eller være der for ham annet enn digitalt :arghh:

Hvordan beholde håp når alt butter imot? Både for min del og for pappas:Heartred

Hater at jeg ikke kan gjøre noe eller være der for ham annet enn digitalt :arghh:
Det finnes alltid et håp , det klamret jeg meg til. Jeg hadde et håp selv da vi egentlig visste det ikke var noe håp. Men husk å tillate deg å ha drittdager, det er viktig. Du må ta vare på deg selv også oppi alt, kan ikke være sterk for alle

Det finnes alltid et håp , det klamret jeg meg til. Jeg hadde et håp selv da vi egentlig visste det ikke var noe håp. Men husk å tillate deg å ha drittdager, det er viktig. Du må ta vare på deg selv også oppi alt, kan ikke være sterk for alle
Jeg føler at jeg ikke har annet enn drittdager akkurat nå, kommer dårlige nyheter omtrent hver dag. Når jeg får en dag på å fordøye ting, så hjelper det.

Takk for ordene :Heartred vondt at du har vært gjennom det samme, men hjelper for meg å høre fra noen som har det :Heartred

Masse lykke til :Heartbigred:Heartbigred

God formiddag. Her er det -9 og strålende sol i dag. Veldig usikker på om det blir trilletur på oss i dag. Lillegutt har hatt en del mageknip i natt, så søvnen har blitt deretter. Men blir det mildere ute så må jeg nok ut en tur og nyte solen. :)

God formiddag.

Kaldt her også, og langdag på kontoret for meg.

Lurer på å ta en avstikker sånn før eller etter middag, en tur på plantasjen, biltema og felleskjøpet.

Mine "ullsåler som er som en korthåret ullfell" som jeg tok fra skiskoene mine over i vinterskoene da jeg skulle feire bursdagen til mellomste har mannen tatt i skøytene sine. Jeg googlet og fant at felleskjøpet selger noe sånt så jeg skal kjøpe såler av lammeull der, tenkte jeg, sånn at jeg får tilbake mine i skiskoene mine.

På plantasjen har jeg rett og sett lyst på litt VÅR, noen små stiklinger og annet pjask som skan stå i viduskarmene og minne meg på at det våres.

Og biltema, ja, dr test-kjøpte jeg en mattermos for et par uke siden og den funker, så jeg tenkte å ha minst en til. Tre unger fikk med seg eggemuffins i matpakken i dag. en av dem er nok kaldere enn de andre sine, siden den reiste i en matboks, vi har bre to mattermoser.

Man kan jo ta stiklinger av eføy
https://www.plantasjen.no/efoy.html

Så gjør det da, med det som er blitt for stort :)

eller altså, kan du ta stiklinger, så kan du klippe den. Mulig den da vil vokse enda tettere og fint etterhvert og bli enorm, men... ;)

Huttetu
Mannen var på butikken , i kassen på sndre siden sv der min sto, var det en mann som sti ket parfyme. Han må ha brukt en hel flaske, for min mann sti ker også parfyme nå å han bruker det ikke... Gud bedre

Hjemme.

Trøtt og sliten

Godt jeg snart er ferdig med overtid/årsoppgjør for i år.

Back
Topp