Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Før svagerskapet:
Vekt: 67.5
Uke 3+6
Vekt: 66.6 (djevelen selv?)
uke 4
Vekt: 65.7 - nesten 1 kg ned på 1 døgn?!
Uke 4+6
Vekt: 64,7 - ned 2 kilo på en uke! Hadde jeg aldri trodd
Håper virkelig ikke jeg går opp så mye iløpet av svangerskapet.
Har slitt veldig med å komme meg ned her jeg er nå.
Så lenge man går sakte ned i vekt gjør det ingenting, det er når man går raskt ned at miljøstoffer som ligger lagret i fettvevet frigjøres inn i blodet. Halv kg ned i uken skal vist gå helt greit.Håper heller ikke jeg får opp mye i svangerskapet, har selv netopp gått ned 11 kilo og egentlig ikke helt ved min trivselsvekt enda... Er rundt 70 kilo nå, vil være rundt 67.. Men, nå ble det bebis først istedenfor
Alikevell er det jo viktig at vi faktisk legger på oss, det er jo normalt og vi SKAL legge på oss
Trenger ikke legge på oss mer en nødvendig (med å spise mye drittmat osv) men 10-15 kilo må man regne med!!
Ser du har gått ned de siste ukene? Vet du hva det kan være? Mye kvalm..? Jeg har gått ned 1 kilo ca, var 71 før jeg ble gravid. Er 5+6 i dag og er rundt 70, men har vært veldig kvalm...
Er vell ikke akkorat sunt å gå ned i vekt når en er gravid hellerVi må OPP :-D
Håper heller ikke jeg får opp mye i svangerskapet, har selv netopp gått ned 11 kilo og egentlig ikke helt ved min trivselsvekt enda... Er rundt 70 kilo nå, vil være rundt 67.. Men, nå ble det bebis først istedenfor
Alikevell er det jo viktig at vi faktisk legger på oss, det er jo normalt og vi SKAL legge på oss
Trenger ikke legge på oss mer en nødvendig (med å spise mye drittmat osv) men 10-15 kilo må man regne med!!
Ser du har gått ned de siste ukene? Vet du hva det kan være? Mye kvalm..? Jeg har gått ned 1 kilo ca, var 71 før jeg ble gravid. Er 5+6 i dag og er rundt 70, men har vært veldig kvalm...
Er vell ikke akkorat sunt å gå ned i vekt når en er gravid hellerVi må OPP :-D
Så lenge man går sakte ned i vekt gjør det ingenting, det er når man går raskt ned at miljøstoffer som ligger lagret i fettvevet frigjøres inn i blodet. Halv kg ned i uken skal vist gå helt greit.
Baby, morkake, navlestreng, fostervann, økt livmorstr, økt blodvolum, økt brystvev og litt vann veier ca 10kg. Så det "må" man legge på seg. Men om du mister 5 kg i fett på så lang tid som 9 mnd gjør ikke det noe. Så man trenger ikke legge på seg så mye
<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3