Februargjengen sin skravletråd!

  • Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet
Hvor mye klær kjøper dere i størrelse 50? Har jo vært gjennom dette en gang før, men har glemt hvor mye vi brukte av det [emoji85]
 
Hvor mye klær kjøper dere i størrelse 50? Har jo vært gjennom dette en gang før, men har glemt hvor mye vi brukte av det [emoji85]

Har ikke kjøpt så veldig mye i str 50 denne gangen.
Har noen sett med pysjer,sparkebukser, bodyer, strømpebukser osv, men ikke mange. Kjøper heller mer om det blir behov for det :)
 
Noen som har forslag til julekalender til en gutt på 3,5? Tenker en kombinasjon av pakke og gjøre-kalender.. hva gir man som er gøy men samtidig ikke kjempedyrt? Har sett mange forslag, men det er svindyrt! Hva gjør dere som har flere barn?
Vår gutt er 2,5 år, vi tenkte kjøpe en stor duplopakke å dele de ulike figurene og klossene opp i 24 gaver :)
 
Hva tror dere premien som legges til i topp 100 om dere klarer skravleutfordringen, er? Noen forslag? Bare til å fortsette å skravle en stund til! :D
 
Hei februargjengen :happy:. Nå er ballen straks deres! Tenk at nå kommer deres måned!

Jeg ville bare gi et råd til dere som skal ha PKS eller som får ks av andre grunner.

Tena Lady har inkontinenstruser som er helt fantastiske! Disse kan man trekke godt opp på magen over såret og klemmer ikke.
Selv kjøpte jeg large og de kostet 149 kr for 4 stk hos boots.

Har kjøpt inn flere og bruker de som engangs, men kan godt hende det går an å vaske de. Har ikke prøvd.

Ellers anbefaler jeg å be sykehuset evt. Fastlege skrive ut en resept på ekstra smertestillende hvis dere har en del smerter på barsel. Overgangen fra barsel og hjem var stor for meg, hadde ikke greid å amme hvis jeg ikke hadde fått ekstra smertelindring.

Og du som skal ha ks: Ta alle dagene du kan få på barsel! Det er så få likevel, ikke skyndt deg hjem ( med mindre du absolutt vil og er i god form). På barsel får du alt du trenger sånn at du bare kan ta vare på bebis og deg selv.

Min erfaring og mine råd er jo ikke noen fasit. Vi er forskjellige og noen vil velge annerledes fordi det er riktig for dem.
Tenkte bare jeg skulle dele mine tips ut i fra min opplevelse som kan være et godt råd for noen i hvert fall:happy:.

Lykke til alle sammen, både dere som skal føde naturlig og dere som skal ha ks.
 
Back
Topp