Februar er her!!

Jeg gleder meg også! Er nå blitt sånn at jeg ser på holdbarhetsdatoer og smiler for meg selv når de er i mars :rolleyes::):D

Hurra! :D godt å vite at jeg (mest sannsynlig) blir mamma i løpet av denne måneden :) kommer rett og slett til å bli møkk grinete om jeg må gå max overtid og føder i mars :p

• Liker
Reactions: EJ
Jeg skal på overtidskontroll den 11. februar, dersom det ikke har hendt noe til da. Da skal jeg settes i gang. Vi er flinke nå å spiser mye hvitløk og chili og har masse sengekos. ;) Ellers skal vi en tur på kjøpesenter i dag, så jeg får gå litt. Er umulig å gå ute, da det er blå-is overalt. Håper at det skjer noe de nærmeste dagene. Mamma drømte at jenta kom den 4. februar, så da er det bare å sjekke at alt er i orden, å vente til da. :p

Jeg har termin neste søndag og fikk litt panikk da jeg skjønte at jeg har lite tid igjen og snart alt endres for alltid.. Ganske bekymret hvordan vil jeg takle to små barn hjemme, søskensjalusi osv Hver kveld ved leggetid håper jeg at enda en natt får jeg sove gjennom .. men første barnet ble født 4 dager før termin så har er sjansene små for overtid :) jeg tror at jeg får mer panikk nå enn første gang selv om selve fødselen ikke var så verst.. Men på den andre siden vil jeg hels bli ferdig med det og komme tilbake til det "normale " meg for det har vært slitsomt å måtte passe på og spare kreftene hele tiden de siste månedene

Uke 40 i dag. Tre dager til termin. To uker til babyen definitivt er her. Utrolig rart. Uansett hvor mye man forbereder seg, så føler jeg meg likevel uforberedt...

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Blir spennende å følge med her nå fremover! :)
Masse lykke til alle sammen!! ;)

Termin på onsdag. Overtidstime til jordmor 11.. Ja man får bare vente i spenning! Wow livet blir aldri d samme nå! Har vært alene under hele svangerskapet og det er litt skremmende å skal bli alenemor! Men fy søren dette skal jeg klare! Gleder meg sånn til å møte lillegutt og til og få oppdateringer her inne på hvem som føder!:) Wii nå skjer det damer!:D lykke til alle sammen<3

ja tida er endelig her :D er så artig å tenke at noen har blitt foreldre og nu skal vi resten bli flotte foreldre å gjett om jeg gleder meg til å møte min lillepia :) er så spent å samtidig nervøs på og møte henne, vet at det kan ta tid før hun kommer men har så lyst å møte henne så fort som mulig :)

Hjelp! Har ikke termin før 28/2, så blir def mars baby på meg :)

Ja endelig er februar her, men FY å sent tiden går nå altså. Gleder oss masse til å få møte baby og få tilbake bevegeligheten i kroppen min! Veldig mulig dere alle er fullt klar over det, men må bare si det, og ikke le :p men, når dere har født og dere skal tisse, husk å len dere godt forover! Da svir det ikke nemlig, ikke så mye iallfall :-) Masse lykke til alle sammen, håper dere får en fin fødsel og en fantastisk barsel tid :-)

Ja endelig er februar her, men FY å sent tiden går nå altså. Gleder oss masse til å få møte baby og få tilbake bevegeligheten i kroppen min! Veldig mulig dere alle er fullt klar over det, men må bare si det, og ikke le :p men, når dere har født og dere skal tisse, husk å len dere godt forover! Da svir det ikke nemlig, ikke så mye iallfall :) Masse lykke til alle sammen, håper dere får en fin fødsel og en fantastisk barsel tid :)

Hehe! Takk for tips. :p Kan tenke meg det kommer til å bli ubehagelig å tisse.

Kjenner jeg er spent! Spent på fødsel, spent på å møte lillegutten, spent på tiden etter fødselen, spent på hvordan jeg kommer til å takle søvnløshet, spent på den nye tilværelsen, spent på ammingen osv osv! Kjenner jeg er klar for å få han ut og hilse på han, men samtidig litt skummelt og..

Ja endelig er februar her, men FY å sent tiden går nå altså. Gleder oss masse til å få møte baby og få tilbake bevegeligheten i kroppen min! Veldig mulig dere alle er fullt klar over det, men må bare si det, og ikke le :p men, når dere har født og dere skal tisse, husk å len dere godt forover! Da svir det ikke nemlig, ikke så mye iallfall :-) Masse lykke til alle sammen, håper dere får en fin fødsel og en fantastisk barsel tid :-)
På sykehuset hadde de sånne "kopper" med hull i begge ender du kunne tisse gjennom så det ikke rant bak mot sjeden. Og noen spyler med den lille dusjen samtidig som de tisser.

Back
Topp