Februar :D

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Da er klokka plassert litt over midnatt oooog februar er kommet dere! Måneden vår som vi har ventet på og sett frem til (ihvertfall jeg) siden graviditets testen viste to streker ! Og resten av oss som ikke har født enda får nå altså februar barn .. Ja noen får jo nok kanskje mars barn også .. men jeg håper jo ikke at noen av oss skal behøve og gå på overtid da :P ;) så Lykke til jenter dette er virkelig siste in spurt ; ) har vært spennende og følge dere alle til nå og bli masse spenning fremover regner jeg med ;) (Y)

Er så spennende å følge med dere! Lykke til med innspurten alle sammen :D

Endelig februar ja. :) Fortsatt 23 dager til termin for min del, men likevel herlig å ha tredd inn i termin måneden. :)

Hurra, hurra, hurra!! :) Endelig! Tre uker igjen til termin her, og tror nok egentlig at det kan bli overtid denne gangen også, men krysser alt som krysses kan for å holde meg innafor februar måned! :) Lykke til alle med termin i februar! Nå er endelig måneden vår her! :)

Jeg sniker fra Mars og sier Lykke til til dere alle :D Spennende tider altså!

Blir spennende tider fremover! Lykke til, til dere alle
I dag er det akkurat 2 uker til min termindato. Men for å være ærlig håper jeg hun vil komme litt før. Mye modningsrier de siste dagene, så har trua ;-)

Hurra for februar :) Endelig kommer snart babyene våre på rekke og rad ♡

Jeg hadde termin igår så jeg er allerede på overtid, blir definitivt en februar baby på meg ihvertfall..lykke til med fødslene fremover alle sammen

Lykke til ja! Snart i mål :D kan ikke skjønne at jeg snart skal få møte gutten min og at jeg skal bli mamma :) det er en veldig veldig god følelse <3

Blir spennende tider fremover! Lykke til, til dere alle
I dag er det akkurat 2 uker til min termindato. Men for å være ærlig håper jeg hun vil komme litt før. Mye modningsrier de siste dagene, så har trua ;-)
her også! trodde det var noe på gang i natt.. hadde regelmessige vonde maserier/kynnere! som begynte og bli ganske vonde også.. men så dabbet de av når jeg sovnet i natt :( jjaja noe modning må det jo ha gjort :p :)

Jaaa, endelig er februar her :D Nå popper det snart babyer ut en etter en :D Gleder meg så til å se hvem som har gjemt seg inne i magen min så lenge :) <3
Jaaaa... tenk all den spenninga vi har foran oss! klarer nesten ikke vente med og se om det en jente eller gutt .. hvor stor babyen er og ikke minst hvem er babyen? hvordan ser h*n ut , ligner h*n storebrot eller noen andre ?? elller kanskje h*n ikke ligner oss i det hele tatt :P :) åååh <3 oog bare koose mest mulig ! :)

Løye å tenka at våras mnd e her no:) Spennandes.. :) Føle ikkje da e so lenge sio me var " den nye mnd"...;) Lykke te alle sammen!☺️

Jaaaa... tenk all den spenninga vi har foran oss! klarer nesten ikke vente med og se om det en jente eller gutt .. hvor stor babyen er og ikke minst hvem er babyen? hvordan ser h*n ut , ligner h*n storebrot eller noen andre ?? elller kanskje h*n ikke ligner oss i det hele tatt :p :) åååh <3 oog bare koose mest mulig ! :)

Jaa, tenk at nå er det siste innspurt på oss <3 Så er det jo ekstra spennende at dere ikke vet kjønnet :D Så gøy! Blir så godt å få lille bebisen ut nå! Kan nesten ikke vente :P 11 dager igjen til termin... Føles som en evighet egentlig siden jeg gleder meg så :P <3

20 dager her ! Men Hallo .. det kan skje når som helst og 20 dager ? Er jo ingenting i forhold til så mange dager vi har gått gravide nå :p
Du har rett i det, og du er flink hvis du klarer å tenke at det jammen ikke er lenge igjen! :p Hehe, jeg er så lei nå så det føles veldig slitsomt å i verste fall skulle gå gravid i 4 uker til. Meeen sånn er det bare! Plutselig kommer baby! :)

Lykke til alle sammen, gleder meg til babyene popper ut her på forumet :D

Whop whop

Ja, lykke til alle sammen, spennende å følge med her nå!

Back
Topp