Februar 2026

Onion

Flørter med forumet
Vi som prøver :)
Hei! Eg la merke til at det ikkje fans ei gruppe for februar, så eg laga ein. Vi er kome ganske langt inn i månaden, men håper nokon vil vere med å prate litt!

Er du med? Skriv:
Navn - Alder - Barn du prøver på - Forsøk nr - Klinikk - evt medisiner - oppstart

Venter på oppstart/innsett:
Trj85 - b3 - søskenforsøk - st olavs - Meriofert, ganirelix - oppstart rundt 21.2

Harelabb - 29år - b1 - forsøk 1 - innsett fredag 13.februar - progynova og cyclogest (tidligere rekovelle, gonapeptyl, fyremadel og letrozol)

Stimulerer:

Onion - 36 - B1 - IVF 1 - HUS - Bemfola, fyremadel, ovitrelle, cyclogest - oppstart 8.2, ul 16.2
Sidensvans_IVF - 39 - B2 - IVF 3 på søskenforsøk - St Olavs - Meriofert, Ganirelix, prednisolon - oppstart 6.2
Sara9921- 30år- b1- forsøk 4- St.Olavs- progynova, pergoveris, ganirelix, cyclogest- oppstart 4 feb

Ruger:

Andie19 - 32 år - B2 - forsøk 1 - Porsgrunn - uttak 9/2 - innsett 12/2

Totalfrys:

Avbrutt:

Gravid:

Ikke gravid:

Videre til neste mnd:

Last edited:
Kan byrje med meg sjølv:

Onion - 36 - B1 - IVF 1 - HUS - Bemfola, fyremadel, ovitrelle, cyclogest - oppstart 8.2, ul 16.2

No har eg komt over verste panikken over sprøytene, og er klar for å begynne å glede meg til egguttak!

Takk for at du ordner gruppe @Onion :)

Sidensvans_IVF - 39 - B2 - IVF 3 på søskenforsøk - St Olavs - Meriofert, Ganirelix, prednisolon - oppstart 6.2

Har kontroll på mandag, spent på når uttak blir!

Takk for at du ordner gruppe @Onion :)

Har kontroll på mandag, spent på når uttak blir!
Velkommen :) Då ligger vi ganske likt, eg får også vite meir på mandag! Har du pleid å måtte gå lenger på medisin før uttak, eller har du fått uttak kort tid etter?

Andie19 - 32 år - B2 - forsøk 1 - Porsgrunn - uttak 9/2 - innsett 12/2

Jeg satt inn et 3 dagers idag, så jeg kan settes på ruger :D

Tusen takk for at du ordner :)

Harelabb - 29år - b1 - forsøk 1 - innsett fredag 13.februar - progynova og cyclogest (tidligere rekovelle, gonapeptyl, fyremadel og letrozol)

Mitt første innsett :) Satser på det blir full klaff!

Tusen takk for at du ordner :)

Mitt første innsett :) Satser på det blir full klaff!
Det er jo kjempesnart! Krysser fingrane for deg :Heartred

Last edited:
Velkommen :) Då ligger vi ganske likt, eg får også vite meir på mandag! Har du pleid å måtte gå lenger på medisin før uttak, eller har du fått uttak kort tid etter?
Tror jeg har brukt å ha en dag eller to til, men varer jo en del hvordan en reagerer på ulike medisiner og dose. Meriofert er ny for meg, så er spent på hvordan jeg ligger an på mandag :) Håper på uttak torsdag!

Sara9921- 30år- b1- forsøk 4- St.Olavs- progynova, pergoveris, ganirelix, cyclogest- oppstart 4 feb

Takk for februargruppe :Heartred For min del siste forsøk offentlig, kjenner litt på den.
Velkommen :Heartred Bittersøtt med siste forsøk. Håper du får gode resultat og blasto på frys:Heartred

Back
Topp