Februar 2025

Ser fortsatt dårlig ut syns jeg.. Men nå er det litt som i går kveld igjen.. akkurat som det er en svak strek nederst som ikke fortsetter hele veien opp? Ser dere det samme?

Jeg vet jeg burde vente, men jeg klarer ikke. (9dpo 6dp3dt) Jeg føler jeg MÅ vite fordi jeg er så pessimistisk og vil bare legge dette bak meg og å tenke fremover. Men det kan jo gå denne gangen likevel.. kanskje.. så kan ikke legge det bak meg ennå.. føler jeg blir gal.
Jeg ser en skygge! Men om det er bare en skygge eller starten på en spire er vanskelig å si. Håper veldig på spire for deg :Heartred :Heartred
Jeg har vært i noen grupper det siste året, og jeg har sett flere ganger at 3-dagers kan være tregere før testen blir positiv. Så du må absolutt ikke gi opp enda :Heartred

Jeg får så vondt av deg :Heartpink og jeg er redd jeg havner i samme båt om noen dager...
Privat så kan man begynne på neste mens. Jeg hadde fryseforsøk før jul og kunne egentlig begynne ved neste mens. Jeg vet man som regel må ha pausesyklus offentlig.

Sender over en god klem :Heartpink
Tusen takk og god klem tilbake til deg :Heartred. Jeg krysser fingrene for at du ikke havner i samme båt, men heller får verdens beste overraskelse :smiley-angelic001.

Tusen takk for fine svar i dag jenter :Heartred Jeg snakket med klinikken, fikk ikke lov til å slutte på Cyclogest. I følge sykepleieren så var det absolutt fortsatt mulig at det kunne bli noe, selv med de blødningene. Jeg føler det er litt å graspe etter støvkorn. Jeg forklarte at jeg har blødd rødt i to dager, så kan ikke helt forstå at det er noe annet enn slimhinna. Men jeg må gå til mandag. Så får bare stå i griset, mensen + Cyclogest. Hvis du trodde Cyclogest-rester var nasty @Adele_, så skal jeg love deg at dette er hakket mer nasty :hilarious:

Det er litt bedre nå. Jeg har "forsonet" meg med at denne runda ikke gikk (selv om jeg fortsatt går strek, syns den kan gå ned nå). Idag gikk jeg på kjøpesenteret og kjøpte en liten ting til det som skulle vært. En body med luftballonger på. Til neste :Heartpink

Tusen takk for mange fine ord i dag jenter. Jeg vet det blir bedre snart. Vi blir vel bare sterkere enn alle de andre som ikke må gjennom dette :Heartred
Jeg var på vei til å finne meg kveldsmat - vaniljeyoghurt med kirsebærcoulis. Tror jeg står over nå :laughing025

Ser fortsatt dårlig ut syns jeg.. Men nå er det litt som i går kveld igjen.. akkurat som det er en svak strek nederst som ikke fortsetter hele veien opp? Ser dere det samme?

Jeg vet jeg burde vente, men jeg klarer ikke. (9dpo 6dp3dt) Jeg føler jeg MÅ vite fordi jeg er så pessimistisk og vil bare legge dette bak meg og å tenke fremover. Men det kan jo gå denne gangen likevel.. kanskje.. så kan ikke legge det bak meg ennå.. føler jeg blir gal.
Det er en skyggestrek der? :love7

Det er en skyggestrek der? :love7
Kanskje... får faktisk sjokk om jeg får positiv test denne gangen. Er liksom allerede i gang med å tenke fremover. Har virkelig ikke klart å tenke veldig positivt denne gangen, selvom jeg har prøvd hardt. Og jeg vet jo det bare er idiotisk å være så pessimistisk på dette tidspunktet, men jeg føler jeg ga litt opp på en måte da vi fikk vite at ingen av de andre eggene utviklet seg til blasto...

Kanskje... får faktisk sjokk om jeg får positiv test denne gangen. Er liksom allerede i gang med å tenke fremover. Har virkelig ikke klart å tenke veldig positivt denne gangen, selvom jeg har prøvd hardt. Og jeg vet jo det bare er idiotisk å være så pessimistisk på dette tidspunktet, men jeg føler jeg ga litt opp på en måte da vi fikk vite at ingen av de andre eggene utviklet seg til blasto...
Det er lett å bli pessimistisk da, jeg skjønner den godt. Vi fikk ut bare fire egg, men tre falt fra. Så vi har bare dette ene. Så jeg skjønner følelsen din godt. Jeg blir litt demotivert av tanken av å starte helt på ny.

Det er lett å bli pessimistisk da, jeg skjønner den godt. Vi fikk ut bare fire egg, men tre falt fra. Så vi har bare dette ene. Så jeg skjønner følelsen din godt. Jeg blir litt demotivert av tanken av å starte helt på ny.
Takk søte deg :Heartpink Samme som oss.. Vi har ingen på frys og kun ett forsøk igjen etter dette. Føles innmari demotiverende og stressende. Men noen dager er jeg mer pessimistisk enn andre, i dag var en sånn tung dag.. ligger bare og vrir meg og får ikke sove så måtte legge meg litt på sofaen å se på noe på tv litt.. Ny dag i morgen :Heartpink

Jeg ser!! :Heartpink

Da må jeg nok melde samme triste beskjed som de andre. En uke over forventet mens, men testene er klare. Meldt inn til klinikken, så får vi se hva som skjer videre. Jeg som aldri er forsinka på mens, den er alltid så på dagen.
IMG_9496.jpeg

Da må jeg nok melde samme triste beskjed som de andre. En uke over forventet mens, men testene er klare. Meldt inn til klinikken, så får vi se hva som skjer videre. Jeg som aldri er forsinka på mens, den er alltid så på dagen. Vis vedlegget 455191
Uff, trist å høre. Sender en klem! Går du på Cyclogest kan det være den som holder mensen tilbake.:Heartred

Da må jeg nok melde samme triste beskjed som de andre. En uke over forventet mens, men testene er klare. Meldt inn til klinikken, så får vi se hva som skjer videre. Jeg som aldri er forsinka på mens, den er alltid så på dagen. Vis vedlegget 455191
Nei, så trist. Hadde også et håp for deg siden mensen ikke var kommet. Har du noen på frys eller blir det ny runde med stimulering? :Heartred

Nei, så trist. Hadde også et håp for deg siden mensen ikke var kommet. Har du noen på frys eller blir det ny runde med stimulering? :Heartred
Vi hadde troa selv. Glad jeg har fri fra jobb i dag. Samboer ble værende hjemme litt med meg slik at vi fikk sortert ut litt tanker. Vi fikk kun ett egg på frys, så vi må gjennom en ny runde. Jeg er bare livredd for at vi får ut samme mengde på alle uttak (fikk ut 26 poser, men nesten alle var tomme. Så endte med fire egg, hvor tre falt av før 5 dager). Overlegen på klinikken stusset veldig på at vi fikk så få egg når jeg har så normalverdi på AMH.

Da ble det kun 3 egg av 5 follikler i går. Innsett blir i utgangspunktet tirsdag, på dag 5, men jeg har ikke veldig store forhåpninger. Er veldig skuffet over at det ikke var flere egg, og med tanke på at ingen av de 6 eggene mine forrige gang overlevde til blasto, føler jeg denne runden egentlig er 'over'. :sorry:

Noen som vet (og har lyst å forklare meg) hvordan det funker hvis det ikke blir noe å sette inn? Teller det som forsøk, eller blir dette forsøket forkastet og vi må "gjøre det på nytt"? Og hvordan teller de i så fall egenandeler hvis vi må til med ny stimulering?

Veldig negativ her, men føler det kan hjelpe å bare ha en litt mer konkret (reserve)plan :bag:

Da ble det kun 3 egg av 5 follikler i går. Innsett blir i utgangspunktet tirsdag, på dag 5, men jeg har ikke veldig store forhåpninger. Er veldig skuffet over at det ikke var flere egg, og med tanke på at ingen av de 6 eggene mine forrige gang overlevde til blasto, føler jeg denne runden egentlig er 'over'. :sorry:

Noen som vet (og har lyst å forklare meg) hvordan det funker hvis det ikke blir noe å sette inn? Teller det som forsøk, eller blir dette forsøket forkastet og vi må "gjøre det på nytt"? Og hvordan teller de i så fall egenandeler hvis vi må til med ny stimulering?

Veldig negativ her, men føler det kan hjelpe å bare ha en litt mer konkret (reserve)plan :bag:
Jeg krysser fingrene for at de utvikler seg til perfekte blastoer :Heartbigred

Ang spørsmål om egenandel og refusjon, så fant jeg dette på apoteket sin side. Håper det er til hjelp

IMG_9499.png

Åh... :sorry::Heartpink så trist.. Dette ser ut til å ha vært en vond mnd for mange. Blir så lei meg av å tenke på hvor mange vi er som må stå i denne usikkerheten, sorgen og fortvilelsen mnd etter mnd...

Leste nå svaret ditt til @Skogsjente ang få egg tross god amh. Det er veldig likt det som skjer med oss. Både mine og samboeren sine prøver er gode, men vi har maks fått ut 4 egg (dette siste uttaket) og de faller fra.. jeg mistenker at ingen av de greier å utvikle seg riktig til blasto.. ikke inni magen heller. Derfor får jeg kjemisk. Men man vet jo ikke..

Vi har vurdert å ta Comet-test før neste forsøk, men den koster over 10k og vi har allerede sprengt budsjettet vårt... vurderingen er om vi må bruke de pengene for å få råd til et forsøk til etter det siste vi har igjen, eller om det vil bli bortkastet om vi ikke tar Comet-testen først.. og at vi da må utsette enda lengre for å spare mer. Syns det er ekstra vanskelig med alle pengene vi egentlig ikke har som jeg føler vi bare kaster ut av vinduet, fordi jeg føler så sterkt nå at dette ikke kommer til å gå.. at jeg bare lurer meg selv.

Æsj.. jeg skulle jo være mer optimistisk i dag.. Skal ta meg en litt kald dusj å ha en indre alvorsprat og prøve å snu tankene for resten av dagen.

Jeg vet jeg har en tendens til digresjoner og babler litt når hodet setter igang, men poenget mitt var at jeg syns det er så innmari trist at det ikke gikk for dere heller denne gangen og at du nå må igjennom nytt egguttak. Sender deg en god trøsteklem og håper du klarer å være litt snill mot deg selv i dag :Heartpink

Vi hadde troa selv. Glad jeg har fri fra jobb i dag. Samboer ble værende hjemme litt med meg slik at vi fikk sortert ut litt tanker. Vi fikk kun ett egg på frys, så vi må gjennom en ny runde. Jeg er bare livredd for at vi får ut samme mengde på alle uttak (fikk ut 26 poser, men nesten alle var tomme. Så endte med fire egg, hvor tre falt av før 5 dager). Overlegen på klinikken stusset veldig på at vi fikk så få egg når jeg har så normalverdi på AMH.
Godt å ha fri og deretter en helg nå. Ta vare på dere selv :Heartred
Har de andre eggene gått i eggløsning før uttak eller var de tomme fra før? Hvis det er det første så finnes det en løsning på det som har fungert for flere ihvertfall :Heartred

Godt å ha fri og deretter en helg nå. Ta vare på dere selv :Heartred
Har de andre eggene gått i eggløsning før uttak eller var de tomme fra før? Hvis det er det første så finnes det en løsning på det som har fungert for flere ihvertfall :Heartred
Sniker.

Er det mulig at de har gått i eggløsning? Jeg hadde fem tomme poser forrige gang, men et par dager før uttak hadde jeg endel eggløsningsslim. Jeg synes det var rart, men kunne ikke huske om jeg hadde det de andre rundene. Men ville ikke legen sett om det hadde vært tidlig eggløsning på noen av dem? De sa ingenting…. Dette var jo også første gang jeg ikke hadde fyremadel siden jeg hadde lang protokoll.

Back
Topp