Februar 2025

Herlig! Så fantastisk opplevelse med tanke på alt du har vært gjennom. :love7

Fikk melding i dag og fikk raskt time for vurdering av blødning (antar mellomblødningen), ultralyd og samtale. Dette var jo det min opprinnelige gynekolog henviste meg videre for. Nå først 18 måneder etter første uttak ser de på årsaken til hvorfor jeg ble henvist... Eller, hadde vel første samtalen for 28 måneder siden. :dead:

Mistenker jeg får mens nå. Kjennes i alle fall sånn ut i mageområdet. Pleier som regel ikke å kjenne det når jeg får det, men nå er det et eller annet som romstrerer skikkelig. Blir spent på om de kommer frem til at det blir innsett.
Herregud, så rart at det har hatt så lang tid! Men fint at du endelig får kommet inn, håper du får noen svar :Heartred

Hvordan går det med dere @Spettmeis, @Juletre34 og @Frøken66? :Heartpink

Vi satt inn cirka samme dag - har dere begynt å kjenne noe på kroppen og når tenker dere teste?

Vi har blodprøve avtalt den 21/2, men ikke i verden om jeg har tålmodighet til å klare å vente så lenge :hilarious: Mannen vil helst vente til blodprøve, men etter å ha satt over 60 sprøyter (and still counting) så må jeg da få mest å si akkurat på det? :hilarious::happy:

Jeg merker foreløpig ingen ting på kroppen.. pleier ha mer vonde pupper ved vanlig syklus, så både spent og nervøs
Takk som spør!:Heartred Jeg har også testa og fått noen veldig svake streker i dag. Så jeg er "cautiously optimistic" men har is i magen og er nervøs for å teste i morra. Tidligere har skyggestrekene bare vart én dag her. Har hodepine og er trøtt, men det har vært en lang og tung uke på jobb, så det er nok mye derfor. Kjenner ikke noe annet. Blir spennende i morra for flere her da :love017

Jeg er 16 dpo idag ja :happy:. Ser jeg igjen har fått litt brun utflod, men kan jo kanskje det er cyclogest som styrer litt med slimhinnene. Får ikke gjort noe fra eller til uansett så må bare håpe på det beste :Heartred:smiley-angelic001.
Sniker, testen min var lik som din 15 dpo og jeg hadde rosa blod 13 dpo og litt brunt 14 dpo som var fra festeblødning. Tok en digital samtidig som strimlen og den viste mer tydelig svar enn strimletest. Masse lykke til!

Klarte å pine meg frem til klokken 5, så gikk det ikke lenger. Jeg er ganske i sjokk nå, etter flere år og flere innsett slutter man å tro at kroppen er kapabel til å få det til. Men denne gangen er det faktisk noe som har gått riktig vei:crybaby2:Heartred vær så snill og klor deg godt fast der inne!!

IMG_6884.jpeg

Klarte å pine meg frem til klokken 5, så gikk det ikke lenger. Jeg er ganske i sjokk nå, etter flere år og flere innsett slutter man å tro at kroppen er kapabel til å få det til. Men denne gangen er det faktisk noe som har gått riktig vei:crybaby2:Heartred vær så snill og klor deg godt fast der inne!!

Vis vedlegget 454770
Såå fantastisk!!! :Heartpink :Heartpink Gratulerer så, så mye! Skjønner at du er i sjokk, endelig så var det din tur! Denne lille skal klore seg fast ja - heier på dere begge! :smiley-angelic001

Vis vedlegget 454770
Gratulerer så mye! :Heartbigred

Vis vedlegget 454770
Jaa!! Hurra og gratulerer, la det være terminbabyen endelig ❤️

Vis vedlegget 454770

:smiley-bounce022 :love017:Heartpink åååh!! Gratuleeeereeeer!! Heier så på deg!

Vis vedlegget 454770
Gratulerer så mye, må være en fantastisk følelse :Heartpink :love017

Vis vedlegget 454770

Hurra! Gratulerer med positiv test! Blir så glad for alle som får positive tester her inne. Håper det går hele veien :Heartred

Jaa!! Hurra og gratulerer, la det være terminbabyen endelig ❤️
:smiley-bounce022 :love017:Heartpink åååh!! Gratuleeeereeeer!! Heier så på deg!
Gratulerer så mye :Heartpink :Heartpink
Gratulerer så mye, må være en fantastisk følelse :Heartpink :love017
Hurra! Gratulerer med positiv test! Blir så glad for alle som får positive tester her inne. Håper det går hele veien :Heartred
Tusen takk alle dere :love017 det føles selvsagt fantastisk, men også veeeeldig skummelt!

Stor klem :Heartpink :Heartpink Jeg testet også i dag tidlig, negativt igjen. Og skjønner deg så godt. Jeg prøver å holde motet oppe, men føler på kroppen at dette ikke går veien dessverre… :sorry:
Ja, jeg tenker dessverre det selv. Har egentlig sett for meg at jeg må ha et tredje uttak også. Men vi har jo en liten på frys også :Heartred så vi får håpe vi kan sette inn den neste syklus.

Back
Topp