Denne dagen startet med masse nerver. Så fikk vi denne meldingen fra sjefsembryologen i dag tidlig, rett før vi skulle inn for å sjekke om jeg har væske i livmor fortsatt eller om vi får grønt lys til innsett nå kl14:
"I just wanted to let you know that today you have 2 perfect day 3 embryos. They truely look amazing and everyone in the lab is so happy for you both."
Og så gikk kontrollen strålende og alt så bra ut for innsett!
Så gikk vi og fant et koselig sted og spiste en god valentineslunsj og gikk litt rundt i Oslo og snakket om at vi nå 18år etter vi traff hverandre kanskje skal få være så heldige å oppleve å bli foreldre vi også. Kanskje.
Nå sitter vi på klinikken og venter på innsett kl14. De endret det til at sjefen for Medicus kom og gjør innsettet selv, så det også føles trygt.
Denne dagen har nesten vært FOR bra så langt... og sånt bekymrer meg. Men jeg prøver å forbli like optimistisk som vi opplever alle på klinikken er på våre vegne, samtidig som jeg ikke er like naiv lengre og trykker litt på bremsen likevel.

"I just wanted to let you know that today you have 2 perfect day 3 embryos. They truely look amazing and everyone in the lab is so happy for you both."
Og så gikk kontrollen strålende og alt så bra ut for innsett!
Så gikk vi og fant et koselig sted og spiste en god valentineslunsj og gikk litt rundt i Oslo og snakket om at vi nå 18år etter vi traff hverandre kanskje skal få være så heldige å oppleve å bli foreldre vi også. Kanskje.

Nå sitter vi på klinikken og venter på innsett kl14. De endret det til at sjefen for Medicus kom og gjør innsettet selv, så det også føles trygt.
Denne dagen har nesten vært FOR bra så langt... og sånt bekymrer meg. Men jeg prøver å forbli like optimistisk som vi opplever alle på klinikken er på våre vegne, samtidig som jeg ikke er like naiv lengre og trykker litt på bremsen likevel.

Den endret tankene og følelsene våre umiddelbart. Det sto mer enn det jeg limte inn også og de har bare vært helt fantastiske med oss alle sammen her. Det er virkelig som natt og dag mtp hva vi var igjennom på Riksen.
Kortvarig glede, mellom å få svakt positivt i dag og nå ser det ikke ut som det går veien likevel..

Mannen vil helst vente til blodprøve, men etter å ha satt over 60 sprøyter (and still counting) så må jeg da få mest å si akkurat på det?