Ja, tok ovitrelle mandag 3.2. Men hadde en helt blank test for 2 dager siden. Så blir spennende om det blir noe merJeg ser da en liten strek her...?Du tok ovitrelle ikke sant? Håper håper den lille streken utvikler seg
![]()
men chat gpt så den også 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tok ovitrelle mandag 3.2. Men hadde en helt blank test for 2 dager siden. Så blir spennende om det blir noe merJeg ser da en liten strek her...?Du tok ovitrelle ikke sant? Håper håper den lille streken utvikler seg
![]()
men chat gpt så den også 
Den er positiv ja! Da er du 16 dpo i dag? Ville ikke sagt den er veldig svak. Mange får sterkere testet utover dagen enn på morgenurin. Og hcg er så individuelt. Stigning betyr mer videre nå enn styrke på en test. Krysser veldig for at du ser en økning på neste test du tarEn liten oppdatering fra i går blødningen med "gammelt" blod som var omtrent mikroskopiske når jeg tørket meg har stoppet omtrent like fort som det begynte. Bestemte meg derfor får å ta en test i dag, ser til min store overraskelse at den blir positiv, men er den ikke veldig svakt positivt til at jeg hadde innsett av 5dagers for 11 dager siden?![]()

Har fått noen skygger opp i gjennom, men troooor dette er noe mer enn skygge. Men vil ikke gi deg forhåpninger hvis testen tuller. Så blir veldig spennende med neste testJa, tok ovitrelle mandag 3.2. Men hadde en helt blank test for 2 dager siden. Så blir spennende om det blir noe mermen den er så svak at det er mulig det var er en skygge
men chat gpt så den også
![]()

Gratulerer med positiv test!For å svare på @fix sitt spørsmål om positive tester…
Først må jeg si at jeg heier sånn på alle egg som utvikler seg og alle som ruger og venter på både testing og innsett og uttak og altFøler så med dere og krysser alt jeg har!!! Jeg har vært utrolig heldig, jeg testet svakt svakt svakt positivt allerede 9 dpo (satte inn blasto) og trodde ikke på det. 11 dpo fikk jeg pos cb digital og begynte å bli stinn i magen og merket det fylte seg med væske. Jeg var overstimulert og hadde litt væske ved innsett, men jeg og legen gikk for ferskt forsøk allikevel siden jeg ville ikke vente - og væsken gikk ned 2-3 dager etter innset. Men, siden 11 dpo har det altså bare økt på igjen og jeg fikk i dag (15 dpo) tappet i overkant av 1 liter ascites. Testene viser også sterkere strek, så i dag våger jeg såvidt å tro litt på det her og håper alt jeg har for at det ikke forsvinner
Og så får kan jeg absolutt leve med litt ascites og ubehaget av det og tappingen Kan ikke fatte at vi har vært så heldige!
Kjedelig at du ble overstimulert, men regner med at du er i de beste hender og at de passer ekstra på deg nå med positiv test 
Jeg er 16 dpo idag jaDen er positiv ja! Da er du 16 dpo i dag? Ville ikke sagt den er veldig svak. Mange får sterkere testet utover dagen enn på morgenurin. Og hcg er så individuelt. Stigning betyr mer videre nå enn styrke på en test. Krysser veldig for at du ser en økning på neste test du tar![]()
. Ser jeg igjen har fått litt brun utflod, men kan jo kanskje det er cyclogest som styrer litt med slimhinnene. Får ikke gjort noe fra eller til uansett så må bare håpe på det beste 
.Neimen her er det noe!!
Oioi, spennende, håper det utvikler seg!!Ja, tok ovitrelle mandag 3.2. Men hadde en helt blank test for 2 dager siden. Så blir spennende om det blir noe mermen den er så svak at det er mulig det var er en skygge
men chat gpt så den også
![]()
Jaa! Så bra! Hurra kroppen!Ultralyd-kontroll gjennomført, og alt så bra ut. Jeg har enn vanncyste, men de var ikke nevneverdig bekymret for den. Innsett på torsdagFeirer litt i stuen i dag
![]()
Hurra hurra for innsett!Ultralyd-kontroll gjennomført, og alt så bra ut. Jeg har enn vanncyste, men de var ikke nevneverdig bekymret for den. Innsett på torsdagFeirer litt i stuen i dag
![]()

Ja, vi håper på det besteJeg er 16 dpo idag ja. Ser jeg igjen har fått litt brun utflod, men kan jo kanskje det er cyclogest som styrer litt med slimhinnene. Får ikke gjort noe fra eller til uansett så må bare håpe på det beste
.
Gravid er du ihvertfall, til det motsatte er bevist!Ooo så spennende! Håper det utvikler seg videreJeg fikk et svakt «noe» på test i morges, 9 dpo. Har fått det før, og da har det vært borte dagen etter, så jeg er forsiktig med å håpe. Men noe er bedre enn ingenting![]()

Har sett det før, klinikkene har ulik praksis rett og slett. Er nok ingenting med dine egg, men sånn de gjør det på din klinikkMen nå ble jeg litt forvirret. Innsett på torsdag blir strengt tatt 6 dager etter eggløsning, ikke 5. Selv om det er et 5-dagers. Er det vanlig prosedyre? Eller kan det være noe med embryoene mine som gjør at de vil ha en ekstra dag?
Du har sikkert rett. Blir jo helt paranoid av hver minste detalj i denne prosessen, og redd for at de ikke forteller meg viktige ting eller gjør feil. Men de vet vel hva de gjør.Har sett det før, klinikkene har ulik praksis rett og slett. Er nok ingenting med dine egg, men sånn de gjør det på din klinikk![]()
På min klinikk setter de inn 4 dpo, altså 5 dager etter positiv testMen nå ble jeg litt forvirret. Innsett på torsdag blir strengt tatt 6 dager etter eggløsning, ikke 5. Selv om det er et 5-dagers. Er det vanlig prosedyre? Eller kan det være noe med embryoene mine som gjør at de vil ha en ekstra dag?
som jeg har lest er det ikke sååå farlig når de setter inn, så det er sikkert bare som @Skogsjente sier ulik praksis! Jeg har bare valgt å stole på klinikken der.
Kortvarig glede, mellom å få svakt positivt i dag og nå ser det ikke ut som det går veien likevel..Nevrotisk som jeg er (eller blir av IVF), så ringte jeg dem bare for å dobbeltsjekke. Dere har helt rett, det er slik de gjør det med alle. Så da slår jeg meg til ro med detPå min klinikk setter de inn 4 dpo, altså 5 dager etter positiv testsom jeg har lest er det ikke sååå farlig når de setter inn, så det er sikkert bare som @Skogsjente sier ulik praksis! Jeg har bare valgt å stole på klinikken der.
Huff, skjønner at det er ubehagelig. Men det kan helt fint være en helt uskyldig blødning. Skal du ta blodprøve hos klinikken din?Nå ble jeg skikkelig pessimistisk kjenner jeg, rødt frisk blod på papiret nåKortvarig glede, mellom å få svakt positivt i dag og nå ser det ikke ut som det går veien likevel..