Februar 2025

Ja det føles så sykt dritt!! Bestilt akupunktur for å sette i gang mensen så fort det går an nå, så håper jeg er i gang igjen fort
Det er virkelig helt utrolig. Veldig bra du ante ugler i mosen og tok kontakt. Syns som sagt det var rart at de antok ferskinnsett med så mange eggposer klart. Håper det blir bedre på kort protokoll, men det kan kanskje være lurt å forberede seg på totalfrys :Heartred håper du får mange blasto neste gang og kan prøve i vei :Heartred

Det er virkelig helt utrolig. Veldig bra du ante ugler i mosen og tok kontakt. Syns som sagt det var rart at de antok ferskinnsett med så mange eggposer klart. Håper det blir bedre på kort protokoll, men det kan kanskje være lurt å forberede seg på totalfrys :Heartred håper du får mange blasto neste gang og kan prøve i vei :Heartred
Ja veldig bra dere gjorde meg obs på det, hvis ikke hadde jeg aldri tenkt på å ringe dem! Ja kan det være jeg blir overstimulert på kort også, siden jeg TYDELIGVIS har pco? Jeg vurderer å prøve naturlig med akupunktur en måned, for nå er jeg så lei. Tusen takk, krysser fingrene for deg og :Heartred

Ja veldig bra dere gjorde meg obs på det, hvis ikke hadde jeg aldri tenkt på å ringe dem! Ja kan det være jeg blir overstimulert på kort også, siden jeg TYDELIGVIS har pco? Jeg vurderer å prøve naturlig med akupunktur en måned, for nå er jeg så lei. Tusen takk, krysser fingrene for deg og :Heartred
På min klinikk var alt over 16 egg totalfrys pga fare for overstimulering. Men privat kan man sette inn syklusen etter da, offentlig må man vente en syklus ettersom jeg har skjønt? Så jeg venter nå på innsett pga jeg fikk 19 egg ut :)

På min klinikk var alt over 16 egg totalfrys pga fare for overstimulering. Men privat kan man sette inn syklusen etter da, offentlig må man vente en syklus ettersom jeg har skjønt? Så jeg venter nå på innsett pga jeg fikk 19 egg ut :)
Skjønner, så kjedelig! Men bra du skal ha innsett nå, krysser fingrene :Heartred

Lilth - 34 - 2(4) - Huddinge/Stockholm - Første og siste søskenforsøk - Provera, Letrozol, Ovitrelle- ser på innsett uke 6

PGD pasient fra før det ble godkjent for behandling i Norge. Har hatt et uttak, 21 egg ut, 9 befruktet, 7 syke og to gullegg til fryseren ettersom jeg var overstimulert.
Uttak november 2019, innsett september 2021 grunnet korona.
Første gullegg blir 3år i juni :Heartred

Hvis det sitter så blir dette mitt 5 svangerskap. To senaborter, en sa og et levedyktig barn.

Har enormt mye følelser rundt dette, later som jeg har ingenting :bag:

Jeg brukte Gonal-f 250 hver dag, men på kort protokoll så aner ikke om det er noe forskjell? Men merket hvertfall ingenting spesielt :D Litt oppblåst etterhvert men jeg fikk ut 19 egg så det var ikke så rart :wacky:
Så bra! Med 19 egg skjønner jeg at du følte deg oppblåst :wideyed: Godt spørsmål, antar at det er ganske/tilsvarende likt? Men det gir meg en positiv innstilling til å entre hormonland med lave skuldre :cat::Heartpink

Back
Topp