Februar 2024

Søskenprøveren

Elsker forumet
Assistert-jentene
Februarhjertene 2025
Stimulering :

Kinelill - 30 år - Tromsø - B1 - FER#1 - uttak og innsett ila febr, sannsynlig innsett i uke 9. Hvis alt går etter planen da :happy:

Ruger:

Stor&liten - 34 - B1 - Hausken - første FER - 2 IVF.

Gravid:
Marf91 - 32 år - Porsgrunn - barn 2 med annen mann. Naturlig gravid tidligere. - FER #1 av Icsi #1 - innsett trolig i uke 6.
Januarjenta38- 39 år- Aleris- barn 4 (dette blir samboerens første)- oppstart gonal f og menopur 1 mensdag i februar.
Trønderen1998- 25 år - St.Olavs - B1 - FER#2 av IVF #1 - innsett i lett stimulert syklus med letrozol, starter forhåpentligvis i uke 6, da jeg mest sannsynlig fikk eggløsning selv nå på CD17 :happy:
Ikke gravid:

J2854795 - ikke gravid skal i gang med ivf april

Håpefull-86 - 37 år - Porsgrunn - første barn - FER#1 av icsi #1 - innsett i naturlig syklus forhåpentligvis uke 6.

Balderina - 36 - B1 - St.Olavs - FER#3 av ICSI/TESA#1 - Cyclogest - innsett uke 7?

Søskenprøveren-37år, har ett barn, søsken forsøk hos hausken , har to mislykkede ivf ett i sep og 1 i nov/des nå , ingen på frys. Hadde scratching før jul Menopure, ovitrelle, fyrmadel, klexane, clycogest, prednisolon, prolutex osv.
Satt in to egg i dag16.02.-mislykket

Mille_1986 37 år - Østlandet - Rikshospitalet - første barn - Lang protokoll - 14 egg ut - 8 befruktet (foreløpig 2 på frys og resten uavklart) - innsett uke 7

Last edited:
Endelig februartråd :gen014

Januarjenta38- 39 år- Aleris- barn 4 (dette blir samboerens første)- oppstart gonal f og menopur 1 mensdag i februar.

Venter utålmodig på EL. Håper på bedre egguttak enn sist gang som resulterte i NULL egg.

Marf91 - 32 år - Porsgrunn - barn 2 med annen mann. Naturlig gravid tidligere. - FER #1 av Icsi #1 - innsett trolig i uke 6.

Naturlig syklus denne gangen. Kun Lutinus som støtte. 6 veldig gode blasto på frys etter totalfrys, så er spent på hvor mange som må brukes.

Jeg hører vel også mer til her enn i januar strengt tatt.

Håpefull-86 - 37 år - Porsgrunn - første barn - FER#1 av icsi #1 - innsett i naturlig syklus forhåpentligvis uke 6.

Første innsett etter totalfrys i desember, så håper så inderlig EL ikke havner på feil dag og det blir avbrutt! :bag::happy:

Nå er det egentlig 2 dager til mens.. jeg er spent på om den kommer til tiden etter gonapeptyl i desember. Jeg vil ha innsett nå :p

Kinelill - 30 år - Tromsø - B1 - FER#1 - uttak og innsett ila febr, sannsynlig innsett i uke 9. Hvis alt går etter planen da :happy:

Jeg hører vel også mer til her enn i januar strengt tatt.

Første innsett etter totalfrys i desember, så håper så inderlig EL ikke havner på feil dag og det blir avbrutt! :bag::happy:
Hvordan ligger du an I løypa? :happy: spennende tider fremover nå!

Hvordan ligger du an I løypa? :happy: spennende tider fremover nå!
Nei, jeg driver og venter på mensen her da. Syklusen min er jo litt på tur etter det egguttaket. Fikk EL fem dager forsinka, og hadde trodd mensen skulle komme igår eller idag, men ser ingen tegn til det så langt, så får nå bare vente å se. Blir litt redd for at den kommer så seint at Porsgrunn ikke har kapasitet til meg denne runden likevel :bag: (og har selvfølgelig testa og fått supernegative g-tester, så tror ikke vi er så heldige :p)

Hvordan går det med deg? Venter fortsatt du og?

Ventet mens i dag, men den har ikke dukket opp :p Går bare å venter da .. De kan jo ikke, ikke ha tid. De vet jo at mens kan bli forsinket? Er vel ganske vanlig slik jeg har skjønt. Er så redd el havner på en mandag/tirsdag for da får jeg ikke satt inn ved mindre jeg kan trikse med ovitrelle så det skjer utenom helg. Orker ikke vente enda en mnd :banghead:

Fant plutselig tilbud på clearblue graviditetstester på fertil.no

Ikke de digitale vel å merke. Kosta sånn 13 kr stykket plutselig. De pleier vel å være ganske så dyre. Tenkte det kunne være godt tips til dere her inne. ❤️

Ventet mens i dag, men den har ikke dukket opp :p Går bare å venter da .. De kan jo ikke, ikke ha tid. De vet jo at mens kan bli forsinket? Er vel ganske vanlig slik jeg har skjønt. Er så redd el havner på en mandag/tirsdag for da får jeg ikke satt inn ved mindre jeg kan trikse med ovitrelle så det skjer utenom helg. Orker ikke vente enda en mnd :banghead:
Neei, jeg vet ikke, hvis denne syklusen hadde vært som normalen skulle jeg fått mensen den 13., og da hadde de ikke hatt kapasitet, men da jeg anslo ca 17. etter forsinka EL, så sa de at de hadde kapasitet da likevel. Så vet ikke. Men faktisk fått mensen nå idag, så nå venter jeg spent på hva de svarer om denne syklusen og om de har tid og hvordan planen blir :bag:
Og -helt enig-! Hvis innsett havner på feil dag og det blir utsatt blir jeg så lei meg. Er absolutt klar over at innsett ikke er noe graviditetsgaranti, men denne ventetiden er bare så fryktelig demotiverende og kjip.
Krysser fingrene for at mensen dukker opp hos deg nå snart og!!

Neei, jeg vet ikke, hvis denne syklusen hadde vært som normalen skulle jeg fått mensen den 13., og da hadde de ikke hatt kapasitet, men da jeg anslo ca 17. etter forsinka EL, så sa de at de hadde kapasitet da likevel. Så vet ikke. Men faktisk fått mensen nå idag, så nå venter jeg spent på hva de svarer om denne syklusen og om de har tid og hvordan planen blir :bag:
Og -helt enig-! Hvis innsett havner på feil dag og det blir utsatt blir jeg så lei meg. Er absolutt klar over at innsett ikke er noe graviditetsgaranti, men denne ventetiden er bare så fryktelig demotiverende og kjip.
Krysser fingrene for at mensen dukker opp hos deg nå snart og!!
Handler jo om at vi som ikke får det til naturlig har ett håp og ønske, og bare den prosenten som gjør det mulig å gravid er ikke å tulle med. De satt meg opp med innsett I Porsgrunn ca uke 6, men jeg regner med de også må holde av litt tid. Innrettet tar tross alt ikke lange tiden ... Krysser fingrene for deg. Håper du får svar kjapt på løpet videre så du slipper å lure :happy:

Handler jo om at vi som ikke får det til naturlig har ett håp og ønske, og bare den prosenten som gjør det mulig å gravid er ikke å tulle med. De satt meg opp med innsett I Porsgrunn ca uke 6, men jeg regner med de også må holde av litt tid. Innrettet tar tross alt ikke lange tiden ... Krysser fingrene for deg. Håper du får svar kjapt på løpet videre så du slipper å lure :happy:
Ja, får tro de har holdt av plass til deg når de har satt av plass til deg denne syklusen, ellers hadde det jo vært helt håpløst.
De satt av plass meg egentlig i neste syklus pga kapasitet, så det er derfor jeg er litt bekymra for det, men får bare håpe de har plass denne runden :D

Jeg skal på ultralyd 29.1 for å sjekke åssen ståa er, også er det bare å teste etter EL og håpe den faller på en riktig dag for innsett mtp helg. Godt å være igang med riktig syklus og ha noe mer konkret å forholde meg til enn jeg har hatt siden uttaket :hello2

Back
Topp