Februar 2020!

Med null tro denne gangen tok jeg en test i dag (fordi jeg fikk en stor pakke tester forsinka levert i går), og der var det 2 streker :love2 Det er 12 dager siden Ovitrelle, så jeg håper den er ute av kroppen... Men er i så fall tidligere positiv enn sist IVF :Heartpink så håper den sitter :Heartpink

Med null tro denne gangen tok jeg en test i dag (fordi jeg fikk en stor pakke tester forsinka levert i går), og der var det 2 streker :love2 Det er 12 dager siden Ovitrelle, så jeg håper den er ute av kroppen... Men er i så fall tidligere positiv enn sist IVF :Heartpink så håper den sitter :Heartpink

Så kjekt :) Gratulerer :Heartred

Ovitrelle skal vel være ute innen 10 dager? Jeg satser på at dette er babystrek! Gratulerer! :gen014

Hurra!

Håper dere andre slipper telefon idag <3 Noen som vet hvor raskt man kan få lov å starte igjen om avbrudd skjer FØR innsett? Må man fortsatt vente en hel syklus? Går privat så ventetid er ikke noe problem

Ingen av eggene overlevde natten ...
Håper dere andre slipper telefon idag <3 Noen som vet hvor raskt man kan få lov å starte igjen om avbrudd skjer FØR innsett? Må man fortsatt vente en hel syklus? Går privat så ventetid er ikke noe problem

Huff, jeg føler virkelig med deg!❤️ Håper du slipper å oppleve det flere ganger! Vi har hatt avbrutt forsøk før innsett to ganger og på St Olavs måtte vi ihvertfall vente en syklus før ny oppstart sånn at kroppen får normalisert seg. Hormonene kan visst henge i ei god stund.

Vi fikk etter avtale telefon fra klinikken i morges, med en oppdatering på hvordan det går med eggene. Av 20 ut var 17 modne, og 12 lot seg befrukte. I går var det 9 som fortsatt hang med og så bra ut, og flere av disse hadde i dag begynt å nærme seg morulastadiet. Dag 4 i dag, og da er det vanskelig å vurdere noe kvalitet på dem, og uansett er det mye de skal gjennom i helga før de eventuelt blir til fine og nedfrysbare blastoer. Men vi er fortsatt i gamet, og med ni egg så må det være lov å håpe at noen av dem holder hele veien! :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001 (Min favorittemoji for tida)

:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Da jeg hadde høstesykluser (planlagt totalfrys) fikk vi tilbud om å gå rett på neste syklus. Valgte imdlertid å vente en syklus fordi mannen skulle på jobbreise, men fikk altså tilbudet . Går også privat.

Så hyggelig:Heartred
Vil du vente med å flyttes til gravid, eller tar vi sjansen?

Så hyggelig:Heartred
Vil du vente med å flyttes til gravid, eller tar vi sjansen?
Har ikke testdag før til torsdag :smiley-angelic001 så tenkte å vente med å offisielt konkludere til da! :Heartred
Tester nok ca hver dag fremover, for å se om strekene blir sterkere. Sist testet jeg annenhver dag, hadde blank\mulig skygge 11dpo og klar positiv 13dpo.

Ah, egguttak kl 11, gruer meg litt kjenner jeg. Tredje gang nå, første gang gikk veldig bra, andre gang var ganske vondt.. de må klemme ned den venstre eggstokken for å få tak i den. Håper på litt mer dop enn sist. Første runda var jeg ganske surrete, mens sist merket jeg ikke mye..

Masse lykke til! ☺️ Håper det gikk smertefritt denne gangen ☺️

Kinine - 28 år - #1 barn - 3 IVF/ICSI - Synarela, Menopur, Ovitrelle, Lutinus - Oppstart Synarela 29.1

Hei, slenger meg med her jeg.:angel4 Hadde uttak idag, og skal ha innsett på mandag. Fikk ut 8 egg, så kjempespent på hvor mange som overlever natta. 3. runde for oss nå, men første med lang protokoll så jeg håper det gir bedre utslag. Har de tidligere forsøkene kun endt opp med 1 egg inn, og ingen på frys.

Back
Topp