Her ble det negativ test i dagså bare å stålsette seg for uttak nr 3. Håper vi slipper å vente for lenge.
Ånei, det var leit å høre! Klem til deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ble det negativ test i dagså bare å stålsette seg for uttak nr 3. Håper vi slipper å vente for lenge.
Gratulerer!!!Jeyyyeg klarte å vente heilt til testdagen som e i dag
nå kan eg settes opp på gravid .
Hadde derimot en forferdelig natt med syke smerte på og av. Va så sikker på at nå mista eg å ville få negativt i dag. Men heldigvis ikke!
Har hatt smerter hele uken, på og av som har vart i noen minutter. Men i natt måtte eg t med paraset for å klare å puste ...
Men da ble jeg gravid og beholdtStor klemHer ble det negativ test i dagså bare å stålsette seg for uttak nr 3. Håper vi slipper å vente for lenge.
Huff ja, vi burde hatt en tidsspoleknapp nå...Krysser fingre og tær for at de klarer seg! Jeg sitter på nåler og lurer på hvordan det går med mine egne egg, så du et iallefall ikke alene om å ha nerver! Har helt pustevansker her![]()
GratulererJeyyyeg klarte å vente heilt til testdagen som e i dag
Hadde derimot en forferdelig natt med syke smerte på og av. Va så sikker på at nå mista eg å ville få negativt i dag. Men heldigvis ikke!
Har hatt smerter hele uken, på og av som har vart i noen minutter. Men i natt måtte eg t med paraset for å klare å puste ...
Oi en cyste ja.... sykehuset memte d kunne skyldes at jeg hadde mye væske i posene etter uttak. Men føler heldigvis allerede at jeg føler meg bedreGratulerer!!!
Jeg hadde smerter av og på sist, da viste det seg at jeg hadde en cyste etter uttaket som etterhvert sprakk!Men da ble jeg gravid og beholdt
Det var IVF på alle eggene denne gang, men siden færre enn de håpte på ble befruktet så vil de prøve ICSI neste gang (selv om det ikke var dårlige svømmere så er det andre ting som gjør at eggene ikke blir befruktet - blant annet så kan det visst være et slags skall rundt egget).Åååå, nå ble jeg glad på dine vegne! Jeg sitter på nåler selv og ber om at mine 1-2 egg som levde i morges fremdeles lever i morgen!!!Da er ett egg satt inn i dagMistet litt motet da det kun var ett som hadde klart seg til innsett (av 18 egg ut var det 16 modne, 6 som ble befruktet og et som klarte seg til idag). Men man trenger jo bare ett
Det var IVF på alle eggene denne gang, men siden færre enn de håpte på ble befruktet så vil de prøve ICSI neste gang (selv om det ikke var dårlige svømmere så er det andre ting som gjør at eggene ikke blir befruktet - blant annet så kan det visst være et slags skall rundt egget).
Bra det ble 1 å sette inn! vi har også en greie med lavt antall befrukta, selv med icsi. De sa at eggkvaiteten kan variere. ikke vet jeg..Da er ett egg satt inn i dagMistet litt motet da det kun var ett som hadde klart seg til innsett (av 18 egg ut var det 16 modne, 6 som ble befruktet og et som klarte seg til idag). Men man trenger jo bare ett
Det var IVF på alle eggene denne gang, men siden færre enn de håpte på ble befruktet så vil de prøve ICSI neste gang (selv om det ikke var dårlige svømmere så er det andre ting som gjør at eggene ikke blir befruktet - blant annet så kan det visst være et slags skall rundt egget).
Takk!Spent på å høre hvordan det går med innsett i dag! Lykke til![]()
Krysser fingrene for deg!Åååå, nå ble jeg glad på dine vegne! Jeg sitter på nåler selv og ber om at mine 1-2 egg som levde i morges fremdeles lever i morgen!!!
Takk!
Det gikk heldigvis bra! det ene egget hadde delt seg perfekt! De sa dd heller ville ha ett perfekt enn flere halvveis bra. Krysser fingra, men har ikke helt trua på at det blir baby denne gangen heller..
Andre som er spente på innsett? Jeg har innsett i morgen og vet ikke noe om hvordan de har utviklet videre de 8 vi fikk befruktet. Håper virkelig ikke de ringer i morgen før vi drar inn med dårlige nyheter.
Takk, ja holder jo med et! Lykke til til deg ogsåJeg har og innsett i morgener så syyykt nervøs. Har 3 som er befruktet. Håper de holder, eller hvertfall ett. Lykke til til deg
![]()
Jeyyyeg klarte å vente heilt til testdagen som e i dag