Avbrutt forsøk her, ingen overlevde til innsett 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei! Sender deg en megastor trøsteklem!Avbrutt forsøk her, ingen overlevde til innsett![]()

Avbrutt forsøk her, ingen overlevde til innsett![]()
Var det ingen befruktning, eller hadde de sluttet å dele seg på et tidlig tidspunkt? Og hadde dere IVF? Vi fikk ingen befruktning av 14 egg ut på vårt første forsøk, og jeg husker hvor innmari knust jeg ble av å få den beskjeden. Sender deg en stor klem!Å nei! Klem til deg❤❤Avbrutt forsøk her, ingen overlevde til innsett![]()
Så gode nyheiter! Håpar gullembryoet er der!!3 egg befruktet, har ikke sovet i natt, har vært så stressa. Innsett fredag
Åh, forstår skuffelsen. Men som det heiter: Treng berre eitt kvalitetsembeyo. Heia gullegget!!Bare ett av 10 egg befrukta, nedtur!
Håper virkelig det ene klarer seg til innsett i morgen!

Så utruleg trist! Sender mange styrkeklemmar din veg. Ta godt vare på deg sjølv og kvarandre.Avbrutt forsøk her, ingen overlevde til innsett![]()
Ånei!!! Det er virkelig ingen garantier i dette gamet herAvbrutt forsøk her, ingen overlevde til innsett![]()
Avbrutt forsøk her, ingen overlevde til innsett![]()

Åååh, gratulerer!!!Jeyyyeg klarte å vente heilt til testdagen som e i dag
nå kan eg settes opp på gravid .
Hadde derimot en forferdelig natt med syke smerte på og av. Va så sikker på at nå mista eg å ville få negativt i dag. Men heldigvis ikke!
Har hatt smerter hele uken, på og av som har vart i noen minutter. Men i natt måtte eg t med paraset for å klare å puste ...
Jeyyyeg klarte å vente heilt til testdagen som e i dag
Hadde derimot en forferdelig natt med syke smerte på og av. Va så sikker på at nå mista eg å ville få negativt i dag. Men heldigvis ikke!
Har hatt smerter hele uken, på og av som har vart i noen minutter. Men i natt måtte eg t med paraset for å klare å puste ...
Gratulerer så myeJeyyyeg klarte å vente heilt til testdagen som e i dag
Bare ett av 10 egg befrukta, nedtur!
Håper virkelig det ene klarer seg til innsett i morgen!
Gratulerer!!Jeyyyeg klarte å vente heilt til testdagen som e i dag

Klem til deg <3Her ble det negativ test i dagså bare å stålsette seg for uttak nr 3. Håper vi slipper å vente for lenge.
Huff nå er jeg nervøs. 1 av tre egg har falt fra, et var de usikre på, og 1 hadde delt seg i 2. Nå er jeg stressa for at det to som fremdeles lever skal stoppe opp til i morgen![]()