Februar 2020!

Ah, egguttak kl 11, gruer meg litt kjenner jeg. Tredje gang nå, første gang gikk veldig bra, andre gang var ganske vondt.. de må klemme ned den venstre eggstokken for å få tak i den. Håper på litt mer dop enn sist. Første runda var jeg ganske surrete, mens sist merket jeg ikke mye..

Ah, egguttak kl 11, gruer meg litt kjenner jeg. Tredje gang nå, første gang gikk veldig bra, andre gang var ganske vondt.. de må klemme ned den venstre eggstokken for å få tak i den. Håper på litt mer dop enn sist. Første runda var jeg ganske surrete, mens sist merket jeg ikke mye..
Lykke til! Håper at det blir en god opplevelse i dag :)

Haha det går helt fint med litt realisme Jeg tok en ny test i dag, og stripen har blitt mye sterkere Tenk om det etter mange år med prøving kanskje blir en baby? Helt utrolig å tenke på! Ønsker at en positiv test snart kommet din vei! ❤️

Gratulerer! Det høres veldig lovende ut det her da! :) Håper veldig på positiv test snart jeg og, takk for det!

Lykke til! Som jeg skrev i går, anbefaler å be om litt ekstra dop :)

Lykke til!! Jeg måtte også klemme ned begge eggstokkene selv når de skulle stikke meg, men selve uttaket gikk likevel veldig fint! Håper du får en god opplevelse ❤️

Jeg har imidlertid ganske vondt i magen idag! Ikke så ille som igår, men er konstant vondt som forverres ved bevegelse :oops: Håper det blir mye bedre imorgen.

Lykke til!! Jeg måtte også klemme ned begge eggstokkene selv når de skulle stikke meg, men selve uttaket gikk likevel veldig fint! Håper du får en god opplevelse ❤️

Jeg har imidlertid ganske vondt i magen idag! Ikke så ille som igår, men er konstant vondt som forverres ved bevegelse :oops: Håper det blir mye bedre imorgen.

Takk! Fikk en ekstra shot med dop her nå, så da går det vel bra ;)

sist hadde jeg også ganske vondt i noen dager, kjørte på med paracet/ibux. Håper det går over snart hos deg.

Takk! Fikk en ekstra shot med dop her nå, så da går det vel bra ;)

sist hadde jeg også ganske vondt i noen dager, kjørte på med paracet/ibux. Håper det går over snart hos deg.
Så bra :) Man må bare spør om det man kan tenker jeg, er ikke godt å grue seg.

Tok selv Paracet idet jeg sto opp, og kommer sikkert til å ta døgndosen idag. Så lenge jeg holder meg rolig så skal jeg komme gjennom dette.

Lykke til dere som er i stolen nå!!

Her er det unnagjort. Fangst på 6 egg i 6 poser, så må vel være greit fornøyd. Sædfangsten var litt så som så, så de vurderer om det blir ivf eller icsi. Blir noen nervepirrende døgn nå. Uthentingen gikk bedre enn forventet egentlig, følte meg skikkelig dopa.

Ta det pent :Heartred Jeg hadde veldig mye ubehag i etterkant forrige gang, og da fikk jeg bare ut 4 egg. Denne gangen fikk jeg ut 10 egg og var i helt super form etterpå!

Å måtte klemme ned eggstokkene kjenner jeg til, har en som er helt håpløs og når de i tillegg skulle hente flest egg på den sida så... :oops:

Ta det pent :Heartred Jeg hadde veldig mye ubehag i etterkant forrige gang, og da fikk jeg bare ut 4 egg. Denne gangen fikk jeg ut 10 egg og var i helt super form etterpå!

Å måtte klemme ned eggstokkene kjenner jeg til, har en som er helt håpløs og når de i tillegg skulle hente flest egg på den sida så... :oops:
Så bra du fikk ut 10 denne gangen da! :happy: Varierer tydeligvis veldig hva slags form man er i etter uttak. Så jeg tar det rolig og håper det går over snart.
Hvorfor klemmer man egentlig på magen? Er det fordi eggstokkene ligger litt høyt oppe? Eller det er jo egentlig litt logisk da :rolleyes:

7/15 egg ble forresten befruktet med ICSI hos meg, ingen med vanlig IVF.

Så bra du fikk ut 10 denne gangen da! :happy: Varierer tydeligvis veldig hva slags form man er i etter uttak. Så jeg tar det rolig og håper det går over snart.
Hvorfor klemmer man egentlig på magen? Er det fordi eggstokkene ligger litt høyt oppe? Eller det er jo egentlig litt logisk da :rolleyes:

Prøvde de vanlig ivf på noen av eggene?

Hos meg så må jeg klemme for å klemme ned ene eggstokken og for å "holde mot" på den andre så den ikke stikker av når de stikker...

Bra med nesten 50% befruktning :Heartred

Hos meg så må jeg klemme for å klemme ned ene eggstokken og for å "holde mot" på den andre så den ikke stikker av når de stikker...

Bra med nesten 50% befruktning :Heartred
Høres logisk ut ja!

Ja, veldig fornøyd med det. Men kjipt at ingen lot seg befrukte med ivf..

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke må ta Ibux/nsaids
Aha, ikke hørt det/glemt det..
fikk med paralgin forte for «de hadde herja inni der».. har ikke fått det før. Uansett husker jeg ikke så mye nå, helt fjern da jeg våkna. Husker ikke at jeg kledde på meg eller hvordan jeg kom tilbake til hvilerommet :hilarious:

Jeg fikk også ut 10 stk i dag, fornøyd med det. Første gang ble INGEN av 15 befrukta med vanlig ivf. Andre gang 5 av 11 med icsi. Håper på bra uttelling nå :)

Jeg fikk også ut 10 stk i dag, fornøyd med det. Første gang ble INGEN av 15 befrukta med vanlig ivf. Andre gang 5 av 11 med icsi. Håper på bra uttelling nå :)
Jepp.. Prøvde ICSI på 8 og IVF på 7. Ingen av de med IVF klarte seg :(

Vi fikk også null befruktning med IVF på vårt første forsøk, men hadde veldig god befruktning med ICSI sist gang. Bra at de prøvde begge deler, Spøkelse, så ikke alle bare gikk til grunne!

Back
Topp