Februar 2020!

Ånei! Skjønner godt de følelsene du beskriver. Så skuffende å gå gjennom en hel runde med stimulering og ikke få noe igjen for det. Fikk du snakket med lege eller sykepleier om hva som hadde skjedd da, eller får du det snart? Du bør iallefall kunne spørre om disse tingene og høre hva de mener.. Kan jeg forresten spørre hva du mener med at du ikke har verdens beste utgangspunkt?
Får snakke med lege i morgen. Jeg er 45 år, så selv om jeg har mange egg igjen, er ikke statistikken på min side.

Sprøytestart imorgen!!! Gleder meg så masse til å komme i gang!!! :D

Menopuren ligger klar i kjøleskapet! Som sykepleier er jeg veldig vant med administrering av medisiner, men kjenner jeg overveier alle handlinger når som jeg skal tilberede et så dyrt legemiddel til meg selv :hilarious: Dere som har gjort dette før, pleier dere å trekke ut lufta av hetteglasset etter dere har satt inn væsken, eller pleier dere la stempelet på sprøyta fylle seg selv? Hehe. Vil ikke ha noe svinn av det dyreste legemidlet :rolleyes:

Menopur har faktisk en egen app :rolleyes:
Huska ikke ka eg selv gjorde, gikk litt på auto når eg holdt på med inseminasjon. Einaste eg var nøyen på var og få ut alle luftboblene inni sprøyta før eg satt den :p

Hei alle, melder meg ut av gruppen her, da jeg ikke starter på stimulering før 28. Februar. Er jeg heldig blir det uttak i mars. Ønsker dere alle sammen her inne masse lykke til fremover og en herlig ny vår :Heartbigred

Menopur har faktisk en egen app :rolleyes:
Huska ikke ka eg selv gjorde, gikk litt på auto når eg holdt på med inseminasjon. Einaste eg var nøyen på var og få ut alle luftboblene inni sprøyta før eg satt den :p
Lastet den ned nå, men må skrive inn koden til klinikken! Aner ikke hva den er :P Men så den samme instruksjonsvideoen på felleskatalogen!

Da har jeg vært på uttak :) 13 egg så det var bra resultat sa de :) i tillegg var prøven til mannen god. Så nå e d bare å vente til mandag . Blir 5 lange dager å vente. Men plutselig kunne de ringe på fredag hvis de ville sette inn da :)

Uttaket gjorde ikke vondt i det hele tatt. Grua meg litt da eg har hørt mange som har hatt vondt. Men heldigvis gjelder det ikke alle :)

Da har jeg vært på uttak :) 13 egg så det var bra resultat sa de :) i tillegg var prøven til mannen god. Så nå e d bare å vente til mandag . Blir 5 lange dager å vente. Men plutselig kunne de ringe på fredag hvis de ville sette inn da :)

Uttaket gjorde ikke vondt i det hele tatt. Grua meg litt da eg har hørt mange som har hatt vondt. Men heldigvis gjelder det ikke alle :)

Det er jo kjempe bra!
Vi fikk ut 9 og 6 ble befruktet!
Har innsett i dag og er super spent på om alle 6 har overlevd natta ❤️
Uttaket mitt gjorde ikke vondt, di traff godt med bedøvelsen, men blei super susen, kvalm og ør etterpå og holdt på og besvime :wideyed:
Meeen kvelden var ikke god, da kom smerten! Kjentes ut som eg hadde skikkelig gangsperre i magen. Men gikk over dagen etter :)

Masse lykke til ❤️

Føler jeg har venta ei evighet (igjen) på oppstart, men nå ligger det an til at mensen kommer en av de nærmeste dagene, hurra! Skal på sjekk i morgen, så blir det start med bemfola dagen etter mensen.
Gruer meg litt til ny runde, blir dårlig av sprøyter i tillegg til psykisk belastning, det har på et vis vært fint å være i god form et par uker nå. Men blir godt å gjøre unna nytt egguttak!

Hei alle, melder meg ut av gruppen her, da jeg ikke starter på stimulering før 28. Februar. Er jeg heldig blir det uttak i mars. Ønsker dere alle sammen her inne masse lykke til fremover og en herlig ny vår :Heartbigred

Lykke til på veien videre:Heartred

Ja, er klar over det, men det var ikke snakk om 6 tomme. De tok ut tre, ett var tomt.

Det er skikkelig kjipt når sant skjer. Man har jo skrudd opp håpet og går inn med en skikkelig positiv følelse, og går ut med et slag i trynet (føles det som). Og i tillegg føler man at legen viser lite forståelse... Det er i de sammenhengene jeg føler meg mest som på et samlebånd :Heartred Jeg håper det går bedre neste runde.

Så godt å høre!! :) Hvor er det du går hen? Jeg gruer meg skikkelig til uttaket, men dette hjelper å lese :)

Det er jo kjempe bra!
Uttaket mitt gjorde ikke vondt, di traff godt med bedøvelsen, men blei super susen, kvalm og ør etterpå og holdt på og besvime :wideyed:
Meeen kvelden var ikke god, da kom smerten! Kjentes ut som eg hadde skikkelig gangsperre i magen. Men gikk over dagen etter :)

Masse lykke til ❤️

Så kjekt å høre :) kos gikk det med innsettet i dag? Overlevde de natta? ❤

Smerten kom i 16 tia i dag. Så da måtte eg ta 2 Paralgin forte å så forsvant de heldigvis :) hadde forberedt mer ig fikk legen til å skrive ut resept da vi ikke skal ta Ibux.. var visst ikke bra å ta i denne perioden .

Så godt å høre!! :) Hvor er det du går hen? Jeg gruer meg skikkelig til uttaket, men dette hjelper å lese :)

Jeg går til haugesund sykehus :) tok 5 tabletter som eg hadde fått på forhånd 30 min før eg sko være der. Å så satte de en sprøyte ca 30min før uttaket. Jeg sliter med alvorlige menssmerter til vanlig så tror jeg fikk ekstra bedøvelse på forhånd når de satte 2 lokalbedøvelser når jeg satt i stolen kjente jeg ingenting

Hvilke sprøyter går du på? Og hvor mye?

Jeg går til haugesund sykehus :) tok 5 tabletter som eg hadde fått på forhånd 30 min før eg sko være der. Å så satte de en sprøyte ca 30min før uttaket. Jeg sliter med alvorlige menssmerter til vanlig så tror jeg fikk ekstra bedøvelse på forhånd når de satte 2 lokalbedøvelser når jeg satt i stolen kjente jeg ingenting

Hvilke sprøyter går du på? Og hvor mye?
Vet du hva du fikk da? :) Vet vi får en del i Porsgrunn og, så håper det er nok til at jeg får en grei opplevelse!

Menopur 150 ie :)

Vet du hva du fikk da? :) Vet vi får en del i Porsgrunn og, så håper det er nok til at jeg får en grei opplevelse!

Menopur 150 ie :)

Eg fikk morfin, paraset og kvalmeforebyggende. Huske ikke navnå på de... men tror nok det skal gå fint :)

Måtte google menopur litt, fordi eg ser det e mange som går på d. Mindre som går på gonal-f som meg føle eg. Men må si det virket stress med Menopur sin... mye forberedelser? Kort protokoll?

Det er jo kjempe bra!

Masse lykke til ❤️

Spennende å høre hvordan det gikk med innsett i dag! Håper alt gikk fint og at dere får noen reserver på frys :)

Så heldig du har vært som hadde en så grei opplevelse med egguttak! Tror som du sier at det kan være litt både og ;) Høres ut som dere har gode odds for å lykkes med såpass mange egg og fin prøve. Jeg krysser fingrene! Lykke til med de nervepirrende ventedagene!

Back
Topp