Ja, jeg var egentlig forberedt på at dette kunne ta lang tid. Men når man føler at St. Olavs gir oss litt opp, er det vanskelig å holde motet oppe. Vi har egentlig ikke fått noen svar på hvorfor det er slik, så jeg kjenner jeg har mange spørsmål. Kan det være tomme eggeskall fordi stimuleringen ikke har fungert helt? Eller betyr det at eggene mine er for dårlige slik at stimuleringen ikke har noen betydning. Ganske så fortvilet.
Skal vurdere å ta kontakt med privat, kanskje Spiren, for å høre hva de sier![]()
Det du nevner der har jeg også tenkt mye på, altså om problemet er at eggene i utgangspunktet er dårlige, eller om de bare responderer dårlig på stimuleringen.. Siden vi ikke får det til på gamlemåten er det vel ett eller annet feil også i utgangspunktet, men jeg lurer veldig på hvor stor betydning type medisin og dose har.. Holder du oss oppdatert når du har snakket med St. Olav? Håper de har noen gode svar!
Ga de noen forklaring på hvorfor du skulle ta det? Har dere prøvd ICSI eller vanlig IVF ved St. Olavs? Håper du får noen gode svar fra legen imorgen!
Er så innmari leit og tungt når dette skjer. Legen kunne ikke gi meg noen fullgode forklaringer da vi hadde samtale, bortsett fra min alder (er 40). Men jeg har jo venninner som har fått barn etter 40 (både IVF og naturlig).

Då har eg hatt mitt første uttak! I går. Var utruleg spent og nervøs i forkant, både med tanke på smertene og korleis det skulle bli å mista kontrollen på morfin og sterke smertestillande. Heldigvis gjekk begge deler betre enn frykta. Eg hadde jo fire eggposar på UL i forkant og det viste seg å vera egg i tre av dei, så eg fekk ut til saman tre egg. Skulle sjølvsagt gjerne hatt fleire, men forstod at det er vanleg at det er egg i 75% av eggposane, så med tanke på utgangspunktet var det iallfall bra uttelling. På UL kan dei jo ikkje sjå om det er egg i eggposane.