Februar 2019

Første UL i går, og talte 9-10 follikler. Skuffende for min del, da det var 17 forrige gang, som resulterte i 9 ut, 6 befruktet, 1 inn og 2 som ble blasto til frys. Nå frykter jeg dårlig utfall hvis det blir like stort frafall som forrige gang. Det er jo umulig å si, men kjente jeg ble redd og skuffet for at sjansene skal være dårlige denne gangen. Helgen kommer også i veien for det mest optimale uttakstidspunktet. Fredag blir for tidlig, mens mandag kan være for sent for flere av eggene :(
Ny kontroll i morra? Selv om kanskje et egg går tapt kan det jo godt hende at mandag er helt perfekt for gullegget;) Og er vel mange historier om at kvalitet trumfer kvantitet ganske ofte! Håper du får noen gode svar før helgen:) Skal krysse alt jeg har!

Vi fikk telefon i dag, dagen etter uttak. Hadde fått beskjed om at de kun ringte dersom ingen ble befruktet, så ble ganske stresset.. De ringte for å fortelle at 2 av 4 var befruktet, og at de ønsket oss inn allerede i morgen - og ikke på mandag som først planlagt... Vet ikke helt hva jeg tenker nå - ble litt satt ut..

Håper disse to deler seg fint og holder :Heartred
Lykke til med innsett i morra!!!

Vi fikk telefon i dag, dagen etter uttak. Hadde fått beskjed om at de kun ringte dersom ingen ble befruktet, så ble ganske stresset.. De ringte for å fortelle at 2 av 4 var befruktet, og at de ønsket oss inn allerede i morgen - og ikke på mandag som først planlagt... Vet ikke helt hva jeg tenker nå - ble litt satt ut..

Håper disse to deler seg fint og holder :Heartred
Masse lykke til med innsett imorgen :)

Ny kontroll i morra? Selv om kanskje et egg går tapt kan det jo godt hende at mandag er helt perfekt for gullegget;) Og er vel mange historier om at kvalitet trumfer kvantitet ganske ofte! Håper du får noen gode svar før helgen:) Skal krysse alt jeg har!
Tusen takk for det! Ja, jeg vet jo egentlig at det kun skal det ene gullegget til, men det føles jo samtidig mye tryggere å ha flere lodd til gode i dette babylotteriet. Ny kontroll i morgen ja. Veldig spent!

Tusen takk for det! Ja, jeg vet jo egentlig at det kun skal det ene gullegget til, men det føles jo samtidig mye tryggere å ha flere lodd til gode i dette babylotteriet. Ny kontroll i morgen ja. Veldig spent!
Ønsker deg masse lykke til i morgen!

Lykke til med kontroll! :)

Er forresten inne her og leser og liker ting i hytt og gevær, jeg har veldig mye å styre med for tiden så ikke alltid jeg rekker å skrive alt jeg ønsker :p Sitter her heier på alle sammen!

I morgen begynner jeg å teste etter eggløsning igjen :smiley-bounce022 men har akkurat hatt omgangssyken, så blir litt stressa for at det skal gå utover eggløsninga.. noen som vet?

Vi fikk kontrabeskjed i dag. Alle 4 eggene våre var blitt befruktet; men ett hadde blitt befruktet av mange (?) og ett i går kveld - så litt senere enn de to andre.

Nå mente de at kvaliteten så såpass god ut at de ville vente til mandag likevel. Så da blir det en rolig helg og innsett av blasto på mandag. Så nå er det bare å håpe at de deler seg som de skal.

Vi fikk kontrabeskjed i dag. Alle 4 eggene våre var blitt befruktet; men ett hadde blitt befruktet av mange (?) og ett i går kveld - så litt senere enn de to andre.

Nå mente de at kvaliteten så såpass god ut at de ville vente til mandag likevel. Så da blir det en rolig helg og innsett av blasto på mandag. Så nå er det bare å håpe at de deler seg som de skal.
Snakk om spenning da! Og så hode nyheter! De hadde vel ikke ventet hvis ikke de var trygge på at noen av de deler seg skikkelig:)

Snakk om spenning da! Og så hode nyheter! De hadde vel ikke ventet hvis ikke de var trygge på at noen av de deler seg skikkelig:)

Tror det var veldig gode nyheter ja! :D Nå har vi ihvertfall 3 mulige egg i stedet for 2, som de sa i går :)

18 egg ut! :D

Innsett av blasto på onsdag om jeg ikke blir overstimulert innen den tid :p

Back
Topp