Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da sier jeg gratulerer12dpo![]()
Så herlig test!Ikke noe tvil der12dpo![]()
Ikke noe tvil der![]()

Det gjør det!Under en time til innsett!drikker en flaske brus for harde livet, siden man må møte opp med full blære. Føles sikkert som at jeg skal tisse på meg etterpå.
![]()

Gratulerer så mye!12dpo![]()

Tusen takkGratulerer så mye!![]()
Jeg har tisset på pinne og men ingenting skjer!!!Vil noen være med og danse mensen-dansen for meg? Vil ha mensen nå, i dag!
Jeg blir gal
Har ryddet og styrt i dag, trent litt og rørt meg for å prøve å terge heksa.. vurderer snart tisse på en pinne bare for å lure henne på besøk!
Så braHun ble skremt av dansingen!
Kom bittelitt ferskt blod nå og smertene er i anmarsj, så nå skal jeg knaske pillerHURRAAAA

Hvordan gikk det ?Ultralyd imorgen. Veldig spent!![]()
HihiNår du hører på vengaboys og strigråter i bilen på vei til jobb... bare litt hormonell..![]()
HeldiggrisKan strengt tatt settes på stimulerer siden jeg har begynt på medisiner
Ultralyd 14/2, blir spennende!![]()
)Jeg måtte overfalle mannen, da begynte jeg sånn smått å blø etterpåJeg har tisset på pinne og men ingenting skjer!!!
Hahaha lurt! Pleier hjelpe meg og. Men funker ikke nåJeg måtte overfalle mannen, da begynte jeg sånn smått å blø etterpå![]()

Jeg er veldig fornøyd med detHeldiggris(du skjønner at jeg ikke mener det vondt
)