B
Bellabanan
Guest
Huff! Kom igjen da kroppen! Gir oss ikke før du hører!Fortsatt ingenting![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff! Kom igjen da kroppen! Gir oss ikke før du hører!Fortsatt ingenting![]()
Slenger meg på her jeg!
Kernaw - B2 - IVF #1- Medicus, Gonal F og Orgalutran, uttak og innsett i uke 6
![]()
Vil noen være med og danse mensen-dansen for meg? Vil ha mensen nå, i dag!
Jeg blir gal
Har ryddet og styrt i dag, trent litt og rørt meg for å prøve å terge heksa.. vurderer snart tisse på en pinne bare for å lure henne på besøk!
Svakere tester her i dag, så dette var nok bare en kortvarig greie
Håper det bare er en dårlig test, og at det snur igjen på neste!!Takk for detHåper det bare er en dårlig test, og at det snur igjen på neste!!

Så synd.. får håpe det bare er testene som er dummeSvakere tester her i dag, så dette var nok bare en kortvarig greie
Jeg blir gal
Har ryddet og styrt i dag, trent litt og rørt meg for å prøve å terge heksa.. vurderer snart tisse på en pinne bare for å lure henne på besøk!

Jeg blir gal

Håper enten dårlig fargestoff eller variasjon i urinkonsentrasjon var årsaken. Krysser i alle fall fingrene videre for degSvakere tester her i dag, så dette var nok bare en kortvarig greie

Sånn! En av disse må da funke, kom igjen heksa!
Huff! Kom igjen da kroppen! Gir oss ikke før du hører!
Jeg går også og venter.. men ikke noe antydning her enda, så jeg er med på mensendansen![]()
Hun ble skremt av dansingen!
Håper den kommer![]()
HURRAAAASå braHun ble skremt av dansingen!
Kom bittelitt ferskt blod nå og smertene er i anmarsj, så nå skal jeg knaske pillerHURRAAAA

Jaaaaaaa jippiiiHun ble skremt av dansingen!
Kom bittelitt ferskt blod nå og smertene er i anmarsj, så nå skal jeg knaske pillerHURRAAAA

Det var nok detSå synd.. får håpe det bare er testene som er dumme![]()
Synes de ser fine ut! Håper håper håper dette går bra!Var nok bare urinen og testene som ikke var helt enig i dag tidlig. Finere tester istad![]()
Var nok bare urinen og testene som ikke var helt enig i dag tidlig. Finere tester istad![]()
De ser jo veldig fine ut deDet var nok det![]()

Synes de ser fine ut! Håper håper håper dette går bra!
Ja håper den bare blirDe ser jo veldig fine ut de![]()