Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette virker jo lovende! Spennende med uttak alt til ukaVert på UL i dag og blir uttak mandag 4/2hadde 3 follikler på 14,15 og 16, å 3 på 8,9 og 10 pluss noen mindre så krysser fingrene no for at dette blir bra
Har fra før bare fått ut 5,4, og 3 egg så håper på at noen av disse er gullegget
![]()
Fy faen nå ble jeg grinete!! Hadde de fulgt dette Ifjor hadde jeg ikke fått innsett og hadde hatt et ekstra forsøk offentlig!Så du fikk noen du kjenner til å sjekke journalen din? Skulle ønske jeg fikk vite det, selv om jeg ikke kan gjøre noe fra eller til så hadde det vært greit å vite mtp hvilke forhåpninger man evnt skal ha eller ikke ha.
Ok, innkjøp av Farris kan jeg jo gjøre uansett- synes det er digg. Men er jo ikke overstimulert (i hvertfall ikke enda).. hun seksjonslederen (legen) sa at de fom Jan 2019 hadde slutta å sette inn todagers! Var litt overraska, men hvis de tror det kan gi bedre resultat så er jo det flott!
Oi sann dette hørtes ikke kjekt ut. Hvordan går det med smerter nå?Endte på legevakten i går med smerter i magen, mest sansynlig gallestein.. Satser på den oppfører seg, og det går fint med evt graviditet.
Ellers har jeg bestilt graviditetstester i dag, så nå kan mensen bare komme slik at vi kommer i gang.
Oi sann dette hørtes ikke kjekt ut. Hvordan går det med smerter nå?
Fy faen nå ble jeg grinete!! Hadde de fulgt dette Ifjor hadde jeg ikke fått innsett og hadde hatt et ekstra forsøk offentlig!
Det første. Og det var det eneste som hadde overlevd til den dagen, jeg er skråsikker på at det ikke hadde klart seg lengre enn den dagen.Fikk du satt inn to dagers på ditt siste forsøk?
Har ikke vært så gale i dag, en Ibux så langt. Prøvde meg på Paracet i går, uten noe virkning, fikk beskjed om å ta Ibux da Paracet ikke hadde noe virkning om det var gallestein. Satser på det verste var igår, liker ikke å ta Ibux nærme forsøk.
Det første. Og det var det eneste som hadde overlevd til den dagen, jeg er skråsikker på at det ikke hadde klart seg lengre enn den dagen.
Av 13 ut og to befruktet fordi de bestemte seg for plutselig å ikke bruke ICSI likevel.
De ombestemte seg bare på dagen.. Skal klage og søke om å få et nytt forsøk om jeg ikke blir gravid på tredje forsøketSå kjedelig, rart hvorfor de ikke kjører safe og tar ICSI?
Det høres ut som et eneste riktigeDe ombestemte seg bare på dagen.. Skal klage og søke om å få et nytt forsøk om jeg ikke blir gravid på tredje forsøket![]()
den søknaden må jo bare innvilges,men vi får krysse fingrene for at tredje forsøk gir baby!Er foreløpig bare på nr 2 heldigvis, ble jo noen på frys, så er forhåpentligvis lenge igjen til vi er tommeDet høres ut som et eneste riktigeden søknaden må jo bare innvilges,men vi får krysse fingrene for at tredje forsøk gir baby!
Godt å høre du føler deg bedreHar ikke vært så gale i dag, en Ibux så langt. Prøvde meg på Paracet i går, uten noe virkning, fikk beskjed om å ta Ibux da Paracet ikke hadde noe virkning om det var gallestein. Satser på det verste var igår, liker ikke å ta Ibux nærme forsøk.
Jeg er ikke sikker på hva som er vanlig i dette gamet. Det jeg fikk informasjon om på ul før innsett var at de på St Olav f.o.m. jan 2019 ikke satt inn feks før tidligst på 3. dag (helt slutta med 2-dagers) og at de heller ikke skulle fryse annet enn blasto. Om de av og til gjør andre vurderinger eller individuelle tilpassninger er jeg ikke sikker på. Men det er vel en stor diskusjon vedrørende om 2/3-dagers eller blasto er å foretrekke, og for meg virker det som fagfolkene er noe uenige.Er det ikke vanlig og ikke anbefalt å sette inn to - dagers? Jeg fikk satt inn to - dagers i desember som ikke endte i noenting. Det er to - dagers de skal sette inn på torsdag også.
Jeg er ikke sikker på hva som er vanlig i dette gamet. Det jeg fikk informasjon om på ul før innsett var at de på St Olav f.o.m. jan 2019 ikke satt inn feks før tidligst på 3. dag (helt slutta med 2-dagers) og at de heller ikke skulle fryse annet enn blasto. Om de av og til gjør andre vurderinger eller individuelle tilpassninger er jeg ikke sikker på. Men det er vel en stor diskusjon vedrørende om 2/3-dagers eller blasto er å foretrekke, og for meg virker det som fagfolkene er noe uenige.
Er det ikke vanlig og ikke anbefalt å sette inn to - dagers? Jeg fikk satt inn to - dagers i desember som ikke endte i noenting. Det er to - dagers de skal sette inn på torsdag også.