Siden ingen andre har startet en tråd for februar prøver jeg meg 
Etter SA i uke 12 i desember, venter jeg på å komme igang med neste søskenforsøk, hadde et lite håp om å klare det i januar, men det ser ikke ut til å gå da mensen ikke har dukket opp enda (som ikke er så veldig uvanlig for min del) Kommer til å ta provera om den ikke mensen dukker opp de nærmeste dagene.
Skal prøve å holde listen oppdatert, siter meg om det er noen jeg ikke får med meg
Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys - testdato
Venter på oppstart:
litapi - IVF #5 - UNN - FER - Naturlig syklus - Lutinus
Em - barn 1 - AID #1 - naturlig syklus - Spiren - ovitrelle - inseminering uke 6
Palma12 - B2 - ICSI 4 - 2. Innsett - Gonal-F 400 - Haugesund - Innsett uke 9/10
Rainbowdash~venter på oppstartsamtale for #1IVF~ St.Olavs
AnetteE85 - ICSI#2 - Klinikk Hausken hgsd - menopur 375IE (+klexane & metformin) - stimulerer fra uke 5 og uttak uke 7
Kattedama! -IVF#1 - Venter på forsamtale - Rikshospitalet/Ullevål
Stimulerer:
Stjernestrikk- B1- Hormonstim. #3 - Odense Hospital (OUH)- Gonal-F 75 + Ovitrelle
Lemox- 1.IVF/ICSI, Rikshospitalet. Innsett fra frys i uke 7 - ul 15.2
Lykke25 - B1 - ICSI#1 - Medicus - Bemfola150/Orgalutran/Ovitrelle - Uttak uke 6/innsett 11.02 - testdato 21.02
Trønderjente27 - Barn #2 - IVF - St. Olavs - Bemfola og Cetrotide - Uttak/innsett uke 8
Sahraz- B2 (1. Barn naturlig) - ICSI#1, ultralyd 18.2 - innsett veke 9? - Synarela frå 16 feb, menopur frå 10 februar -Fertilitetsklinikken i Porsgrunn
Lillespøn - barn 1 - #1IVF - UNN Tromsø - Rekovelle og Cetrotide - Uttak ca uke 8
krissy136 - Barn #1 - IVF#2 - Klinikk: Rikshospitalet - Medisiner: litt usikker ennå, men blir vel Gonal-F, orgalutran og ovitrelle - Uttak/innsett uke: ca uke 8/9
Ønskebarn2017 - #2.IVF -#FERSK - B#2 planlagt uttak/innsett uke 12 - oppstart medisiner februar - Haugesund
Ruger:
Chipotle - Barn #1 - FER #1 - Riksen - Progynova/Crinone - innsett ca 5. feb - testdato 14.2
Bringebærpudding - B1 - ICSI #4 (1 avbrutt IVF) - innsett #5 - menopur 300IE, cetrotide og prednisolon 10mg - Porsgrunn - innsett uke 7
Februarlykken2019 -B1- Fer1- OsloGyn-Oslo -Letrozol+Ovitrelle -testdato 28.feb
wag - B1 - ICSI 5 - Bemfola, Menopur, Genotropin, Fyremadel, Klexane - 9 egg ut - 2 egg satt inn - testdag 7. mars
Lillespøn - barn 1 - #1IVF - UNN Tromsø - Rekovelle og Cetrotide - Uttak ca uke 8
krissy136 - Barn #1 - IVF#2 - Klinikk: Rikshospitalet - Medisiner: litt usikker ennå, men blir vel Gonal-F, orgalutran og ovitrelle - Uttak/innsett uke: ca uke 8/9
Avbrutt / totalfrys:
C - B1 - IVF1 - Haugesund - Progynova+Menopur&Orgalutran+Ovitrelle - Uke 6
Sitrus. - B1 - #4 IVF(ICSI?), 2 avbrutte. - kort protokoll med Bemfola 150 og Orgalutran - uttak omkring uke 6-7 - Spiren (Trondheim)
Gravid:
Lavendel81- #1ICSI-#2FER - B2- naturlig syklus - Ovitrielle og Lutinus - Medicus - Innsett blasto uke 5.
Totti - B1 - #1IVF-#2FER - naturlig syklus lutinus - innsett 4/2 - testdato 18/2 - St.Olavsj
Chilimor - #1IVF- St Olavs - Menopur/Cetrotide/Otrivelle- Uttak (11 egg) 28/1 innsett 31/1
Em - barn1 - AID #1 - naturlig syklus - Spiren - ovitrelle - inseminering uke 6
Live40 - barn 2 -ICSI 1 - Spiren - Lutinus - testdag 20.2
Kernaw - B2 - IVF #1- Medicus, Gonal F og Orgalutran, uttak og innsett i uke 6
Lillelotus - B1- ICSI 4 FER - Estradot og cyclogest- Innsett av blasto. 34 år
Tigerbaby - B1 - FER2, ICSI 1, IVF2 - St.Olavs - progynova og cyclogest - Innsett ca uke 8 - 5 embryo på frys før forsøk
Maramo - 2B - 1#IVF/ICSI - Fertilitetssentetet - Menopur - Oppstart ca uke 5
Trønderjente27 - Barn #2 - IVF - St. Olavs - Bemfola og Cetrotide - Uttak/innsett uke 8
Ikke gravid:
Bellabanan - #2IVF #1FER - 4.innsett - styrt syklus - B2 - St Olavs - Innsett uke 5 - testdag 11.2
Chipotle - Barn #1 - FER #1 - Riksen - Progynova/Crinone - innsett ca 5. feb - testdato 14.2
Blåbæra - B1 - IVF - Gonal F, Orgalutran, Ovitrelle, Crione- Riksen- Uttak 01.02 _ testdato 15.02
Gladis - #3IVF -3 insett - styrt syklus - Haukeland - innsett uke 6 - B2 - synarela,fostimon,lutinus - testdato 20.02
Orchidaceae - B1 - IVF1 - 2.innsett - 1.frys - ultralyd 28.1 - innsett uke 6? - Estradot, Lutinus - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn
Guro - 33 år - #1 ICSI - #2FER - Søskenforsøk - Haukeland - Naturlig syklus - Lutinus - Innsett uke 7 eller 8 (?)
Signy-barn-2.IVF#2, 4. innsett-bemfola+cetrotide. Regner med innsett ca uke 7-St.Olavs
FruAlve B2 4. IVF, FER i naturlig syklus. UNN Troms
Elva - Barn 2 - FER 2 - Klinikk Hausken Bergen - Progynova, Lutinus, Klexane, predisolon - 1 egg igjen på frys - testdato 2.mars
Etter SA i uke 12 i desember, venter jeg på å komme igang med neste søskenforsøk, hadde et lite håp om å klare det i januar, men det ser ikke ut til å gå da mensen ikke har dukket opp enda (som ikke er så veldig uvanlig for min del) Kommer til å ta provera om den ikke mensen dukker opp de nærmeste dagene.
Skal prøve å holde listen oppdatert, siter meg om det er noen jeg ikke får med meg
Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys - testdato
Venter på oppstart:litapi - IVF #5 - UNN - FER - Naturlig syklus - Lutinus
Em - barn 1 - AID #1 - naturlig syklus - Spiren - ovitrelle - inseminering uke 6
Palma12 - B2 - ICSI 4 - 2. Innsett - Gonal-F 400 - Haugesund - Innsett uke 9/10
Rainbowdash~venter på oppstartsamtale for #1IVF~ St.Olavs
AnetteE85 - ICSI#2 - Klinikk Hausken hgsd - menopur 375IE (+klexane & metformin) - stimulerer fra uke 5 og uttak uke 7
Kattedama! -IVF#1 - Venter på forsamtale - Rikshospitalet/Ullevål
Stimulerer:Stjernestrikk- B1- Hormonstim. #3 - Odense Hospital (OUH)- Gonal-F 75 + Ovitrelle
Lemox- 1.IVF/ICSI, Rikshospitalet. Innsett fra frys i uke 7 - ul 15.2
Lykke25 - B1 - ICSI#1 - Medicus - Bemfola150/Orgalutran/Ovitrelle - Uttak uke 6/innsett 11.02 - testdato 21.02
Sahraz- B2 (1. Barn naturlig) - ICSI#1, ultralyd 18.2 - innsett veke 9? - Synarela frå 16 feb, menopur frå 10 februar -Fertilitetsklinikken i Porsgrunn
Ønskebarn2017 - #2.IVF -#FERSK - B#2 planlagt uttak/innsett uke 12 - oppstart medisiner februar - Haugesund
Ruger:Chipotle - Barn #1 - FER #1 - Riksen - Progynova/Crinone - innsett ca 5. feb - testdato 14.2
Bringebærpudding - B1 - ICSI #4 (1 avbrutt IVF) - innsett #5 - menopur 300IE, cetrotide og prednisolon 10mg - Porsgrunn - innsett uke 7
Februarlykken2019 -B1- Fer1- OsloGyn-Oslo -Letrozol+Ovitrelle -testdato 28.feb
wag - B1 - ICSI 5 - Bemfola, Menopur, Genotropin, Fyremadel, Klexane - 9 egg ut - 2 egg satt inn - testdag 7. mars
Avbrutt / totalfrys: C - B1 - IVF1 - Haugesund - Progynova+Menopur&Orgalutran+Ovitrelle - Uke 6
Sitrus. - B1 - #4 IVF(ICSI?), 2 avbrutte. - kort protokoll med Bemfola 150 og Orgalutran - uttak omkring uke 6-7 - Spiren (Trondheim)
Gravid:Lavendel81- #1ICSI-#2FER - B2- naturlig syklus - Ovitrielle og Lutinus - Medicus - Innsett blasto uke 5.
Totti - B1 - #1IVF-#2FER - naturlig syklus lutinus - innsett 4/2 - testdato 18/2 - St.Olavsj
Chilimor - #1IVF- St Olavs - Menopur/Cetrotide/Otrivelle- Uttak (11 egg) 28/1 innsett 31/1
Em - barn1 - AID #1 - naturlig syklus - Spiren - ovitrelle - inseminering uke 6
Live40 - barn 2 -ICSI 1 - Spiren - Lutinus - testdag 20.2
Kernaw - B2 - IVF #1- Medicus, Gonal F og Orgalutran, uttak og innsett i uke 6
Lillelotus - B1- ICSI 4 FER - Estradot og cyclogest- Innsett av blasto. 34 år
Tigerbaby - B1 - FER2, ICSI 1, IVF2 - St.Olavs - progynova og cyclogest - Innsett ca uke 8 - 5 embryo på frys før forsøk
Maramo - 2B - 1#IVF/ICSI - Fertilitetssentetet - Menopur - Oppstart ca uke 5
Ikke gravid: Bellabanan - #2IVF #1FER - 4.innsett - styrt syklus - B2 - St Olavs - Innsett uke 5 - testdag 11.2
Blåbæra - B1 - IVF - Gonal F, Orgalutran, Ovitrelle, Crione- Riksen- Uttak 01.02 _ testdato 15.02
Gladis - #3IVF -3 insett - styrt syklus - Haukeland - innsett uke 6 - B2 - synarela,fostimon,lutinus - testdato 20.02
Orchidaceae - B1 - IVF1 - 2.innsett - 1.frys - ultralyd 28.1 - innsett uke 6? - Estradot, Lutinus - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn
Guro - 33 år - #1 ICSI - #2FER - Søskenforsøk - Haukeland - Naturlig syklus - Lutinus - Innsett uke 7 eller 8 (?)
Signy-barn-2.IVF#2, 4. innsett-bemfola+cetrotide. Regner med innsett ca uke 7-St.Olavs
FruAlve B2 4. IVF, FER i naturlig syklus. UNN Troms
Elva - Barn 2 - FER 2 - Klinikk Hausken Bergen - Progynova, Lutinus, Klexane, predisolon - 1 egg igjen på frys - testdato 2.mars
Last edited:

Gosh! Må bli terminspirer nå!
Håper mensen kommer snart slik at kroppen blir klar for nytt forsøk.