Februar 2019

Elva

Gift med forumet
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Siden ingen andre har startet en tråd for februar prøver jeg meg :)

Etter SA i uke 12 i desember, venter jeg på å komme igang med neste søskenforsøk, hadde et lite håp om å klare det i januar, men det ser ikke ut til å gå da mensen ikke har dukket opp enda (som ikke er så veldig uvanlig for min del) Kommer til å ta provera om den ikke mensen dukker opp de nærmeste dagene.

Skal prøve å holde listen oppdatert, siter meg om det er noen jeg ikke får med meg

Nick - Barn # - IVF/ICSI/FER # - Klinikk - Medisiner - Uttak/innsett uke(evt dato) - Egg ut/inn/på frys - testdato

:HeartredVenter på oppstart:

litapi - IVF #5 - UNN - FER - Naturlig syklus - Lutinus
Em - barn 1 - AID #1 - naturlig syklus - Spiren - ovitrelle - inseminering uke 6
Palma12 - B2 - ICSI 4 - 2. Innsett - Gonal-F 400 - Haugesund - Innsett uke 9/10
Rainbowdash~venter på oppstartsamtale for #1IVF~ St.Olavs
AnetteE85 - ICSI#2 - Klinikk Hausken hgsd - menopur 375IE (+klexane & metformin) - stimulerer fra uke 5 og uttak uke 7
Kattedama! -IVF#1 - Venter på forsamtale - Rikshospitalet/Ullevål

:HeartredStimulerer:
Stjernestrikk
- B1- Hormonstim. #3 - Odense Hospital (OUH)- Gonal-F 75 + Ovitrelle
Lemox- 1.IVF/ICSI, Rikshospitalet. Innsett fra frys i uke 7 - ul 15.2
Lykke25 - B1 - ICSI#1 - Medicus - Bemfola150/Orgalutran/Ovitrelle - Uttak uke 6/innsett 11.02 - testdato 21.02
Trønderjente27 - Barn #2 - IVF - St. Olavs - Bemfola og Cetrotide - Uttak/innsett uke 8
Sahraz- B2 (1. Barn naturlig) - ICSI#1, ultralyd 18.2 - innsett veke 9? - Synarela frå 16 feb, menopur frå 10 februar -Fertilitetsklinikken i Porsgrunn
Lillespøn - barn 1 - #1IVF - UNN Tromsø - Rekovelle og Cetrotide - Uttak ca uke 8
krissy136 - Barn #1 - IVF#2 - Klinikk: Rikshospitalet - Medisiner: litt usikker ennå, men blir vel Gonal-F, orgalutran og ovitrelle - Uttak/innsett uke: ca uke 8/9
Ønskebarn2017 - #2.IVF -#FERSK - B#2 planlagt uttak/innsett uke 12 - oppstart medisiner februar - Haugesund

:HeartredRuger:
Chipotle
- Barn #1 - FER #1 - Riksen - Progynova/Crinone - innsett ca 5. feb - testdato 14.2
Bringebærpudding - B1 - ICSI #4 (1 avbrutt IVF) - innsett #5 - menopur 300IE, cetrotide og prednisolon 10mg - Porsgrunn - innsett uke 7
Februarlykken2019 -B1- Fer1- OsloGyn-Oslo -Letrozol+Ovitrelle -testdato 28.feb
wag - B1 - ICSI 5 - Bemfola, Menopur, Genotropin, Fyremadel, Klexane - 9 egg ut - 2 egg satt inn - testdag 7. mars
Lillespøn - barn 1 - #1IVF - UNN Tromsø - Rekovelle og Cetrotide - Uttak ca uke 8
krissy136 - Barn #1 - IVF#2 - Klinikk: Rikshospitalet - Medisiner: litt usikker ennå, men blir vel Gonal-F, orgalutran og ovitrelle - Uttak/innsett uke: ca uke 8/9

:HeartredAvbrutt / totalfrys:
C
- B1 - IVF1 - Haugesund - Progynova+Menopur&Orgalutran+Ovitrelle - Uke 6
Sitrus. - B1 - #4 IVF(ICSI?), 2 avbrutte. - kort protokoll med Bemfola 150 og Orgalutran - uttak omkring uke 6-7 - Spiren (Trondheim)

:HeartredGravid:
Lavendel81
- #1ICSI-#2FER - B2- naturlig syklus - Ovitrielle og Lutinus - Medicus - Innsett blasto uke 5.
Totti - B1 - #1IVF-#2FER - naturlig syklus lutinus - innsett 4/2 - testdato 18/2 - St.Olavsj
Chilimor - #1IVF- St Olavs - Menopur/Cetrotide/Otrivelle- Uttak (11 egg) 28/1 innsett 31/1
Em - barn1 - AID #1 - naturlig syklus - Spiren - ovitrelle - inseminering uke 6
Live40 - barn 2 -ICSI 1 - Spiren - Lutinus - testdag 20.2
Kernaw - B2 - IVF #1- Medicus, Gonal F og Orgalutran, uttak og innsett i uke 6
Lillelotus - B1- ICSI 4 FER - Estradot og cyclogest- Innsett av blasto. 34 år
Tigerbaby - B1 - FER2, ICSI 1, IVF2 - St.Olavs - progynova og cyclogest - Innsett ca uke 8 - 5 embryo på frys før forsøk
Maramo - 2B - 1#IVF/ICSI - Fertilitetssentetet - Menopur - Oppstart ca uke 5
Trønderjente27 - Barn #2 - IVF - St. Olavs - Bemfola og Cetrotide - Uttak/innsett uke 8

:HeartredIkke gravid:

Bellabanan
- #2IVF #1FER - 4.innsett - styrt syklus - B2 - St Olavs - Innsett uke 5 - testdag 11.2
Chipotle - Barn #1 - FER #1 - Riksen - Progynova/Crinone - innsett ca 5. feb - testdato 14.2
Blåbæra - B1 - IVF - Gonal F, Orgalutran, Ovitrelle, Crione- Riksen- Uttak 01.02 _ testdato 15.02
Gladis - #3IVF -3 insett - styrt syklus - Haukeland - innsett uke 6 - B2 - synarela,fostimon,lutinus - testdato 20.02
Orchidaceae - B1 - IVF1 - 2.innsett - 1.frys - ultralyd 28.1 - innsett uke 6? - Estradot, Lutinus - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn
Guro - 33 år - #1 ICSI - #2FER - Søskenforsøk - Haukeland - Naturlig syklus - Lutinus - Innsett uke 7 eller 8 (?)
Signy-barn-2.IVF#2, 4. innsett-bemfola+cetrotide. Regner med innsett ca uke 7-St.Olavs
FruAlve B2 4. IVF, FER i naturlig syklus. UNN Troms
Elva - Barn 2 - FER 2 - Klinikk Hausken Bergen - Progynova, Lutinus, Klexane, predisolon - 1 egg igjen på frys - testdato 2.mars

Last edited:
Lykke til alle sammen
:wav

Melder meg inn her eg Har gått på nesespray i snart 2 uker no og har sprøytestart på mandag.
Gladis - #3IVF -3 insett - styrt syklus - Haukeland - innsett uke 6 - B2 - synarela,fostimon,lutinus. Tror eg har fått med meg alt då

Trist å høre om din SA. :Heartred fint med en liste. Vi har egentlig uttak uke 12 (Mars) men alt kommer an på når mensen kommer. Så melder meg inn her. Begynner nok på medisinene denne mnd. Venter på TR etter MA uke 9+3 den 4.Januar..:Heartred

~Ønskebarn2017 - #2.IVF -#FERSK - B#2 planlagt uttak/innsett uke 12 - oppstart medisiner februar - Haugesund

Jeg kaster meg på:) på cd 30 i dag og litt usikker på om jeg skal kjøre på med provera eller ikke. Men håper og tror at jeg er igang med ferkforsøk uke 5.
Maramo - 2B - 1#IVF/ICSI - Fertilitetssentetet - Menopur - Oppstart ca uke 5
Lykke til alle sammen:smiley-angelic001

Så fint at du laget gruppe! Endelig min tur å melde meg inn:happy:

Så fint at du har laget gruppe. Takk!

Virkelig leit å høre om din SA i desember. ♥️

Etter MA i desember (8+6), og medisinsk abort i romjulen, venter jeg nå på neste mens - med innsett i naturlig syklus. Jeg vet ikke hvor lang tid det tar mellom abort og mens, men håper det blir innsett i februar.

IVF #5 - UNN - FER - Naturlig syklus - Lutinus

Er vi virkelig så mange som har mistet i juletider?? :yuck:Gosh! Må bli terminspirer nå!

Tigerbaby - B1 - FER2, ICSI 1, IVF2 - St.Olavs - progynova og cyclogest - Innsett ca uke 8 - 5 embryo på frys før forsøk

Orchidaceae - B1 - IVF1 - 2.innsett - 1.frys - ultralyd 28.1 - innsett uke 6? - Estradot, Lutinus - Fertilitetsklinikken i Porsgrunn

Bringebærpudding - B1 - ICSI #4 (1 avbrutt IVF) - innsett #5 - menopur 300IE, cetrotide og prednisolon 10mg - Porsgrunn - innsett uke 7

Lykke til ❤️

Så trist med SA.. :sorry: Håper mensen kommer snart slik at kroppen blir klar for nytt forsøk.

Jeg er i gang med første stimulering, foreløpig kun progynova, og syns det nærmer seg en litt for spennende periode i livet.

C - B1 - IVF1 - Haugesund - Progynova+Menopur&Orgalutran+Ovitrelle - Uke 6

Lykke til alle sammen! :Heartred

Sniker meg inn her også jeg:) er i januargruppa siden innsett blir i januar, en testingen skjer i februar, så da kan jeg like godt være begge steder:D

Bellabanan - #2IVF #1FER - 4.innsett - styrt syklus - B2 - St Olavs - Innsett uke 5.
Hvis du gjør det kan vel jeg og :)
Samme situasjon her. Testing skjer i starten av februar.
Lavendel81- #1ICSI-#2FER - B2- naturlig syklus - Ovitrielle og Lutinus - Medicus - Innsett blasto uke 5.

Jeg er ny på dette, så usikker på om det blir riktig. Men prøver meg:
Em - barn 1 - AID #1 - naturlig syklus - Spiren - ovitrelle - inseminering uke 6

Håper jeg får lov til at være med her inne selv om vi ikke driver med IVF enda. Er i gang med tredje (og siste) runde hormonstimulasjon før vi fortsetter med inseminasjon eller IVF. Vi bor i Danmark og får behandling på Odense Hospital. Var til scanning fredag, men det hadde ikke skjedd så mye desværre, fortsetter med medisiner til på tirsdag og krysser fingre for at det ser bedre ut da Jeg har PCOS og er visst ikke helt lett å stimulere, hadde egentlig funnet et medisinregime som fungerte utmerket, men jeg hadde så mye bivirkninger at vi ble nødt til å prøve noe annet.

Stjernestrikk- B1- Hormonstim. #3 - Odense Hospital (OUH)- Gonal-F 75 + Ovitrelle

Melder meg inn her - oppstart på Synarela 02 februar. Uttak blir i slutten av februar/starten på mars. Mest sannsynlig starten på mars siden jeg responderer så dårlig på hormonene og mest ssnnsynlig må gå lenger en planlagt. Skal i gang med 2 offentlige forsøk, og har 2 private bak meg. Kjenner på kroppen nå at det begynner å bli nok, og tror dette blir siste runde for vår del. Ikke får jeg egg på frys, så må gjennom full stim. for hvert forsøk. Krysser fingrene for at det går denne gangen :D

Palma12 - B2 - ICSI 4 - 2. Innsett - Gonal-F 400 - Haugesund - Innsett uke 9/10

Setter en fot inn her, selv om det nok blir oppstart i mars for min del.
Liker å følge dere andre.
Rainbowdash~venter på oppstartsamtale for #1IVF~ St.Olavs

Så bra at du har laget en gruppe for februar! :)Etter å ha mistet i desember, så prøver vi igjen.

Totti - B1 - #1IVF-#2FER - naturlig syklus - innsett uke 6? - St.Olavs

Back
Topp