FEBRUAR 2018

35 eggposer i dag. Fortsatt mange små. Ett på 18, ett på 15 og 1 på 14. Så øker fra 125-137,5 IE og nok en kontroll på fredag! Det MÅ bli den siste[emoji849] Kontrollene koster meg 1400 hver gang også, så virkelig en dyr affære dette! Slimhinnen var 8,5 nå da, så den har jo vokst ok.

Jeg er helt kjørt, kjennes nesten fortsatt ut som om jeg har den svære nåla fra slufsa og opp til eggstokken :sorry:
Vi skulle egentlig ut og spise, og formen min har jo vært kjempebra frem til nå.. nå sendte jeg gubben avgårde med kompisen mens jeg bare ligger på hotellrommet og ser TV :confused013

Jeg er helt kjørt, kjennes nesten fortsatt ut som om jeg har den svære nåla fra slufsa og opp til eggstokken :sorry:
Vi skulle egentlig ut og spise, og formen min har jo vært kjempebra frem til nå.. nå sendte jeg gubben avgårde med kompisen mens jeg bare ligger på hotellrommet og ser TV :confused013

Man blir jo sykemeldt mellom uttak og innsett av en grunn. Så er absolutt tiden for å ta det helt med ro..

Hei!

Kan jeg melde meg inn her? :)

#1 FER (#1 IVF), UNN. Stimulert med Synerela (fra 07.01) og Menopur (24.01)

Uttak 06.02, 10 egg ut, 10 befruktet. 8 på frys.
Innsett av 3-dagers egg 09.02. Testdato 28.02.

Noe overstimulert, så går på Fragmin i tillegg til Lutinus.

Er på rugedag 4 i dag (13.02)

Helt ny her!

35 eggposer i dag. Fortsatt mange små. Ett på 18, ett på 15 og 1 på 14. Så øker fra 125-137,5 IE og nok en kontroll på fredag! Det MÅ bli den siste[emoji849] Kontrollene koster meg 1400 hver gang også, så virkelig en dyr affære dette! Slimhinnen var 8,5 nå da, så den har jo vokst ok.

Enda flere idag enn sist, altså? Prøver de å få noen av de små til å bli store eller skal de satse på de tre største? Kjedelig når det blir mange kontroller, ja. Blir det tidligst uttak på mandag på deg da eller holder du til et sted hvor de jobber i helgene også?

Jeg hadde god nytte av varmeflaske etter mitt uttak. Det har du sikkert ikke på et hotellrom, men kanskje du kan fylle en drikkeflaske eller noe slikt med varmt vann, ta et håndkle rundt og legge det mot magen? Ellers er også paracet en god løsning. Jeg var også i relativt god form etter det ene uttaket mitt. Gikk da i butikker i en time. Etter begge uttakene har ubehaget og smertene kommet utpå ettermiddagen. Sikkert når smertelindringen går ut...

Hei!

Kan jeg melde meg inn her? :)

#1 FER (#1 IVF), UNN. Stimulert med Synerela (fra 07.01) og Menopur (24.01)

Uttak 06.02, 10 egg ut, 10 befruktet. 8 på frys.
Innsett av 3-dagers egg 09.02. Testdato 28.02.

Noe overstimulert, så går på Fragmin i tillegg til Lutinus.

Er på rugedag 4 i dag (13.02)

Helt ny her!

10 av 10 befruktet var jo et kjemperesultat! :-) Bare ett som gikk tapt, altså, siden du har åtte på frys og ruger på ett? Det må være et sjeldent bra resultat! Lykke til med rugingen! :-)

10 av 10 befruktet var jo et kjemperesultat! :-) Bare ett som gikk tapt, altså, siden du har åtte på frys og ruger på ett? Det må være et sjeldent bra resultat! Lykke til med rugingen! :-)

Ja, bioingeniøren på UNN var veldig «fornøyd». 4 på frys på dag 3, 4 på frys på dag 5. Dag 5 var søndag, så derfor kunne jeg ikke hatt innsett da.

Tusen takk! Er fryktelig fryktelig leeeenge til 28.02! [emoji28]

Jeg hadde god nytte av varmeflaske etter mitt uttak. Det har du sikkert ikke på et hotellrom, men kanskje du kan fylle en drikkeflaske eller noe slikt med varmt vann, ta et håndkle rundt og legge det mot magen? Ellers er også paracet en god løsning. Jeg var også i relativt god form etter det ene uttaket mitt. Gikk da i butikker i en time. Etter begge uttakene har ubehaget og smertene kommet utpå ettermiddagen. Sikkert når smertelindringen går ut...
Har heldigvis vært lur og hatt med varmeflaske hjemmefra siden jeg vet jeg bruker ha en del smerter før eggløsning...
Akkurat det som var med meg og.. kom utover ettermiddagen

Enda flere idag enn sist, altså? Prøver de å få noen av de små til å bli store eller skal de satse på de tre største? Kjedelig når det blir mange kontroller, ja. Blir det tidligst uttak på mandag på deg da eller holder du til et sted hvor de jobber i helgene også?

Ja[emoji15] å enda så økte de dosen!
Tror de vil prøve å få med seg noen av de på typ 10 ish mm også! Redd det på 18mm blir overmodent da men, får håpe det kommer etter flere!
Litt skuffa, men håper på uttak mandag da ja :) holder til på St Olavs, så helgene utgår! Hvor holder du til? [emoji4]

Tror de vil prøve å få med seg noen av de på typ 10 ish mm også! Redd det på 18mm blir overmodent da men, får håpe det kommer etter flere!
Litt skuffa, men håper på uttak mandag da ja :) holder til på St Olavs, så helgene utgår! Hvor holder du til? [emoji4]
Tenker jo at jeg ville ofret det på 18 for noen flere på 10 som utviklet seg bra? :woot:
Ingen av mine krympet, så vi fikk det som var ca 18 på kontrollen også

Tenker jo at jeg ville ofret det på 18 for noen flere på 10 som utviklet seg bra? :woot:
Ingen av mine krympet, så vi fikk det som var ca 18 på kontrollen også

Absolutt! Bare håper de kommer seg dit de små også[emoji23] Eggene mine har alltid vokst skikkelig sakte, uansett medisiner! Såå frustrerende

Ja, bioingeniøren på UNN var veldig «fornøyd». 4 på frys på dag 3, 4 på frys på dag 5. Dag 5 var søndag, så derfor kunne jeg ikke hatt innsett da.

Tusen takk! Er fryktelig fryktelig leeeenge til 28.02! [emoji28]

Det skjønner jeg! Du må jo ha testdag veldig sent i forhold til innsett? Hvilken dpo har du testdag?

Har heldigvis vært lur og hatt med varmeflaske hjemmefra siden jeg vet jeg bruker ha en del smerter før eggløsning...
Akkurat det som var med meg og.. kom utover ettermiddagen

Åh, så bra! Da er du "reddet". :-) Med paracet og varmeflaske kommer man langt hvis man i tillegg holder seg i ro. Du er sikkert bedre imorgen! :-)

Jeg holder til på Rikshospitalet og de har åpent i helgene, så jeg får innsett søndag eller mandag. Skjønner godt redselen din for at det på 18 blir overmodent, jeg frykter det samme for mitt som var klart igår. Samtidig er det antakelig bedre hvis man kan få med flere hvis man ofrer ett, men det er en ubehagelig tanke, for hva hvis det var det som var gullegget...

Skjønner at du er skuffet! På forrige kontroll (den før igår) ble jeg forespeilet at jeg kanskje fikk sette eggløsningssprøyte igår og ha uttak imorgen, så jeg ble også skuffet da det ble utsatt i to dager i forhold til det jeg håpet på. Forhåpentligvis får du uttak mandag. :-)

Det skjønner jeg! Du må jo ha testdag veldig sent i forhold til innsett? Hvilken dpo har du testdag?

Ja, er det ikke veldig sent? Jeg spurte legen når hun ga meg rekvisisjon for blodprøve: «28?! Er ikke det lenge til?» Nei, vi må vente så lenge grunnet eggløsningssprøyta du tok.
Den tok jeg søndag 04.02.

..hva er DPO?

Jeg hadde to store (18-24mm!!) og seks små 10-14mm og gikk tre dager til på Menopur, resulterte i 10 egg ut og syv modne :D så kan hende de største klarer seg :)

Ja, er det ikke veldig sent? Jeg spurte legen når hun ga meg rekvisisjon for blodprøve: «28?! Er ikke det lenge til?» Nei, vi må vente så lenge grunnet eggløsningssprøyta du tok.
Den tok jeg søndag 04.02.

..hva er DPO?
Jeg synes det er veldig sent. Jeg har innsett imorgen og samme testdato..... tok ovitrelle på lørdag som var...

Dpo er days past ovulation, i vårt tilfelle dager siden egguttak.

Hvordan lever dere etter innsett i jobb og generelt? :) redd egget «detter ut» :laughing001

Back
Topp