FEBRUAR 2018

Da er andre kontroll overstått og jeg skal ha uttak på fredag 16.02 og innsett enten søndag eller mandag. En eggpose var stor nok og så var det en på 15, 16 og 17 hvis jeg forsto legen rett, + noen små. Legen sa at vi satser på fire, så nå er jeg kjempeglad for det er en eggpose mer enn legen så på forrige kontroll og samme antall som jeg har fått ut ved tidligere forsøk. Håper at eggene har super kvalitet også... :)

Er det flere som skal ha uttak på fredag (eller deromkring)?

Det var jo supert at de fant et til[emoji3] De skal jo gi bra kvalitet på menopur så håper at alle blir befruktet og. Kanskje du får egg på frys og

Så bra[emoji1374] Kan jo være det er to egg i noen av posene også!

Hadde 27 follikler. Mange på 4/5/6/7 mm. Noen få på 10/11mm. Redd kvaliteten blir dårlig med så mange, så håper noen har falt fra i morgen[emoji85] Og at flere av de små har vokst seg store nok også[emoji1374]

Hvis det hadde vært to egg i noen av posene, hadde jeg virkelig blitt kjempeglad!

27 var jo utrolig mange! Legen målte ikke mine på første kontroll, sa bare at de var under 10 (mm). Får håpe at det er et akkurat passelig antall av riktig størrelse på kontrollen din imorgen! Ikke så lett dette, enten har man for mange eller for få... Masse lykke til imorgen!

Det var jo supert at de fant et til[emoji3] De skal jo gi bra kvalitet på menopur så håper at alle blir befruktet og. Kanskje du får egg på frys og

Ja, det var virkelig helt topp at det hadde dukket opp ett til! To inn og frys i tillegg er den store drømmen, men jeg skal være veldig glad hvis jeg kommer så langt at det er ett igjen av god nok kvalitet når jeg kommer til innsettsdagen. Jeg pleier jo å ende opp med at ett av fire er godt nok til innsett, og med fire follikler er det håp om å få samme resultat (eller bedre) denne gangen også.

Hvis det hadde vært to egg i noen av posene, hadde jeg virkelig blitt kjempeglad!

27 var jo utrolig mange! Legen målte ikke mine på første kontroll, sa bare at de var under 10 (mm). Får håpe at det er et akkurat passelig antall av riktig størrelse på kontrollen din imorgen! Ikke så lett dette, enten har man for mange eller for få... Masse lykke til imorgen!

Jaa, å jeg ble mer bekymra en glad, men gyn mente det så fint ut da‍♀️ Takk[emoji1374] Oppdaterer her når jeg er ferdig[emoji2]

Hjelpe meg, det stiger[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Image1518456500.953793.jpg

Merker du noen symptomer? Vet at progesteron kan tulle med kroppen.. Selv har jeg aldri merket noe til det på mine to tidligere forsøk (som ble negative)

Veldig vanskelig å skille fra Progesteronen! Men er litt trøttere og varmere enn vanlig! Og litt mer stikkinger/kraftigere murringer enn ved de negative forsøka! Og så er det ganske «vått» der «nede»! Ikke bare progesterongris!

Det var det jeg trodde :happy: Går litt i surr med alle navnene her inne, så ikke alltid like lett å huske hvem som skal hva ;)

To blastocyster er jo VELDIG gøy at du får lov til!!! Skjønner jo at man kanskje får litt ekstra store forventninger da.

Ser at du skriver "embryo", for det er vel egentlig det vi setter inn igjen. Klarte å si til en lege på Riksen en gang at jeg skulle ha innsett av egg, og da var han veldig tydelig på at det er vesentlig forskjell på embryo og egg :woot:

Haha, jeg går i surr på det også.. Men laben sa embryo så da var det greit å huske.

Men til alle jeg snakker med, så sier jeg egg.. Nok greier å forklare folk, om jeg ikke skal lære dem terminologien i tillegg.

Veldig vanskelig å skille fra Progesteronen! Men er litt trøttere og varmere enn vanlig! Og litt mer stikkinger/kraftigere murringer enn ved de negative forsøka! Og så er det ganske «vått» der «nede»! Ikke bare progesterongris!

Hmmm... Jeg merker ingenting. Etter litt vurdering fram og tilbake valgte jeg å droppe progesteron og lar kroppen ordne opp selv. Kunne ønske at kroppen gav meg et lite tegn.. Men merker generelt veldig lite til alt jeg har vært gjennom (synarela, sprøyter, mange eggposer osv.). Venter mensen fre/lør (dersom negativt forsøk) og etter som dagene går blir jeg bare mer og mer nervevrak :woot:

Haha, jeg går i surr på det også.. Men laben sa embryo så da var det greit å huske.

Men til alle jeg snakker med, så sier jeg egg.. Nok greier å forklare folk, om jeg ikke skal lære dem terminologien i tillegg.

Jeg ser den ;) Tror bare legen var opptatt av at egget som blir satt tilbake er befruktet (altså embryo)

Hmmm... Jeg merker ingenting. Etter litt vurdering fram og tilbake valgte jeg å droppe progesteron og lar kroppen ordne opp selv. Kunne ønske at kroppen gav meg et lite tegn.. Men merker generelt veldig lite til alt jeg har vært gjennom (synarela, sprøyter, mange eggposer osv.). Venter mensen fre/lør (dersom negativt forsøk) og etter som dagene går blir jeg bare mer og mer nervevrak :woot:

Det er veldig vanlig å ikke merke noe også! Så ikke bli stresset av det! Men da har du hvertfall ikke hormoner som styrer når mensen kommer! Det gjør jo progesteronen! Blir en spennende uke da[emoji7][emoji7] når skal du teste?

Det er veldig vanlig å ikke merke noe også! Så ikke bli stresset av det! Men da har du hvertfall ikke hormoner som styrer når mensen kommer! Det gjør jo progesteronen! Blir en spennende uke da[emoji7][emoji7] når skal du teste?

Det er godt å høre! Ja, denne uken blir veeeldig spennende. Nesten litt vanskelig å fokusere på jobb.

Jeg vurderer å ta en test onsdag kveld. Siden jeg fikk innsett så sent i syklusen er det ikke så lenge å vente til fre/lør. Men jeg syns det er så "brutalt" å oppdage at forsøket er mislykket ved å få mensen, så syns det er greit å ta et par tester først. Da er jeg på en måte litt forberedt

Back
Topp