Du er gravidKan det være???[emoji7][emoji7] kom innen fristen og ser rødere ut i virkeligheten!!
Vis vedlegget 243458

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er gravidKan det være???[emoji7][emoji7] kom innen fristen og ser rødere ut i virkeligheten!!
Vis vedlegget 243458

Du er gravid![]()
Hvisker takk[emoji173]️ jeg må se stigning over flere dager før jeg klarer å ta det helt til meg ennå! Det er VÅR tur nå!! Drøyer du testing noen dager?[emoji7]
Kjempe glad på dine vegne [emoji173]️ er det første positive test for deg?
Tørr ikke teste ... kanskje i morgen ..... [emoji33]
Mener du første positive på dette forsøket, eller første ever? Har hatt positive før ja, men ikke så tidlig som 9 dpo![emoji5] Når jeg ble gravid i mai testa jeg ikke før 11 dpo!
Sikkert lurt å vente til du føler deg klar for å teste[emoji5][emoji5]
Mener du første positive på dette forsøket, eller første ever? Har hatt positive før ja, men ikke så tidlig som 9 dpo![emoji5] Når jeg ble gravid i mai testa jeg ikke før 11 dpo!
Sikkert lurt å vente til du føler deg klar for å teste[emoji5][emoji5]
Kanskje tvillinger?[emoji8][emoji8][emoji173]️
Jeg synes jeg så strek på testen din i går også 8 dpo [emoji85]
Mente første ever.... [emoji4] 11 dpo når mistet du da, eller var det bare en kjemisk?
Jeg ser uten tvil strek [emoji3] hvisker gratulerer, krysser alt jeg har for at den blir tydeligere etter hvert, og at du har startet en knallbra trend [emoji173]Kan det være???[emoji7][emoji7] kom innen fristen og ser rødere ut i virkeligheten!!
Vis vedlegget 243458
Jeg ser uten tvil strek [emoji3] hvisker gratulerer, krysser alt jeg har for at den blir tydeligere etter hvert, og at du har startet en knallbra trend [emoji173]
Klarte ikke holde meg, og måtte teste[emoji33]
Øverste i går 8 dpo
Nederst i dag 9 dpo
![]()
Ser dere?
Men testen flyter... dette bildet er tatt etter ca 10 minutter... det tar lang tid før teste tørker skikkelig! Kanskje det er noe feil med de[emoji15]
Jeg ser[emoji7][emoji7]
Har flyti litt ut, men er jo helt klart noe rødt der!!!
Gjør du? [emoji33][emoji1317][emoji1317][emoji1317]
Jeg håper!! Får ta en ny i morgen tidlig!
Har bare de dumme testene der også..
Gjør du? [emoji33][emoji1317][emoji1317][emoji1317]
Jeg håper!! Får ta en ny i morgen tidlig!
Har bare de dumme testene der også..
Klarte ikke holde meg, og måtte teste[emoji33]
Øverste i går 8 dpo
Nederst i dag 9 dpo
![]()
Ser dere?
Men testen flyter... dette bildet er tatt etter ca 10 minutter... det tar lang tid før teste tørker skikkelig! Kanskje det er noe feil med de[emoji15]
Det gjør jeg[emoji1317][emoji1317]
Kommer ny test herfra i ettermiddag! Så må jeg vente til imorra ettermiddag/kveld! Imorra må jeg opp kl.05 for jeg skal på jobb i byen[emoji12]
Jeg også ser en svar strek!! Så spennende![]()
Må jo være noe det der[emoji7][emoji1374]
Blir spennende fremover! Håååper vi får terminspirer begge to[emoji1317][emoji1317][emoji1317][emoji1317]