Jeg skulle ønske at jeg kunne gå med klær som skjuler det og vente enda en del uker med å si noe, men jeg er ganske tynn i utgangspunktet og har nå fått en skikkelig babykul. Det er rett og slett ingen tvil om hva som befinner seg der inne, og kulen stikker et godt stykke utenfor puppene slik at den synes selv om jeg har vide gensere. Nå blir det i tillegg snart varmt og tid for lettere klær og da blir det enda vanskeligere å skjule det... Er liksom grenser for hvor mye og lenge jeg kan gå å bære en genser, jakke eller veske foran magen... Sier det ikke imorgen, men blir nok ikke lenge til familien må få vite det i hvert fall, så får andre komme litt etter litt.
Har faktisk lurt på om jeg har kjent bevegelse, har kjent en slags svak, rar kiling nederst i magen noen ganger, men er jo ikke lett å vite om det er det eller ikke. Får se når jeg virkelig kan si sikkert at jeg kjenner noe, om det er det samme... Jeg prøver å tenke på det du sier, alt som er bra, at alle ultralydene har vært fine, babyen ser ut som den skal og er så stor som den skal, hjertet slår og magen min vokser - og jeg føler meg gravid. Likevel har jeg for mange dårlige erfaringer til å ta noe for gitt, men forhåpentligvis bedrer det seg med tiden.