FEBRUAR 2018

Tror ikke de gjør det med det første, så lenge det er noe å ta av i koppen. Min har et veldig lavt antall...
Vi hadde både lavt antall og dårlig kvalitet :sorry: de har ikke skrevet noe om det, men det er typisk vår flaks om vi må ha det fordi prøven er søppeldårlig:hilarious:

Appen ville ikke quote.. Imn86:

Takk. Var det eneste vi kunne endre ved siste offentlig forsøk. Eggene mine, 8 og 11, har vært helt normale og modne, men de lar seg ikke befrukte. Kun sittet igjen med 3 egg av 19 på 2 uttak. Var hans antall og kvalitet som gjorde at vi havna på denne icsistien i utgangspunktet.

Hååper TESA kan gjøre susen[emoji173]️ her har mannen knaska vitaminer siden September, og gått ned 11 kg! Så håper det hjelper litt på! Jeg fikk god befruktning 8/10, to-dagers inn og 5 blasto på frys! Men ble bare gravid på 1/5 innsett, hvor jeg mista 6+5! Hva som er årsaken vet hverken vi eller St.Olavs, men de vil ikke utrede mer før jeg har hatt en klinisk abort til!

Hååper TESA kan gjøre susen[emoji173]️ her har mannen knaska vitaminer siden September, og gått ned 11 kg! Så håper det hjelper litt på! Jeg fikk god befruktning 8/10, to-dagers inn og 5 blasto på frys! Men ble bare gravid på 1/5 innsett, hvor jeg mista 6+5! Hva som er årsaken vet hverken vi eller St.Olavs, men de vil ikke utrede mer før jeg har hatt en klinisk abort til!
Så flink han har vært!! :eek:
Min nekter å gå ned i vekt eller slutte å snuse, fordi han nekter å tro at det har noe å si for sjansene våre uansett :confused: det synes jeg er litt kjedelig.
Men har tar alle vitaminer jeg ber han ta, det er jo noe.

Så flink han har vært!! :eek:
Min nekter å gå ned i vekt eller slutte å snuse, fordi han nekter å tro at det har noe å si for sjansene våre uansett :confused: det synes jeg er litt kjedelig.
Men har tar alle vitaminer jeg ber han ta, det er jo noe.

Ja, han har vært superflink[emoji7] har også kutta drastisk ned på alkohol, og snuser/røyker gjør han ikke! Bare jeg som snuser her[emoji12] vi skal ha 40 årslag for han mest sannsynlig helga før uttak, og han skal nesten ikke drikke! Jeg sa det kanskje var lurt å ikke ta den heelt ut, og heldigvis hadde han tenkt på det selv også! Sa han skal holde seg til litt øl, og droppe karsken! Men jeg hadde ikke nekta han å drikke på bursdagen hans heller! Tipper uttak muligens blir onsdagen etter festen som er på en lørdag!

Her tuller kroppen noe veldig! Fikk max på monitoren lørdag og søndag, etter CB og strimmel var positive torsdag og negative fredag[emoji849] tempen har ikke steget heller, så virker som EL er idag![emoji849] testene er hvertfall negative nå, så håper egget endelig har sluppet!!

Snakket med gyn, og det blir scratching på torsdag! Var enten å ta det litt nærme EL, eller droppe hele greia! Det ble det det første! Viktigste var visst at det gikk minst en uke fra scratchingen til TR! Så nå blir det vel noen dager senere oppstart likevel! Heldigvis ikke veldig stresset ifht plass på St.Olavs, for de sa på fredag at de regner med noen dager før og etter ifht forventet mens! Så oppstart blir det jo uansett[emoji5]

Nå begynner jeg å bli skikkelig stresset... Fikk beskjed av legen om at jeg skulle starte med spray denne syklusen og kun melde inn mensen i starten av denne syklusen og ikke forrige mens. Ifølge sykepleieren da jeg ringte inn denne mensen, var dette helt feil, og jeg får derfor egentlig ikke forsøk denne måneden. Hun satte meg likevel opp på ventelista, så hvis jeg er heldig, får jeg forsøk likevel, men da skulle hun ringe mandag eller tirsdag. Mandag har gått og jeg har ikke hørt noe og idag er eggløsningstesten for sikkerhets skyld nesten positiv. :-( Hadde håpet at det skulle være litt lengre tid igjen til EL slik at vi rakk å prøve litt på egenhånd hvis det ikke blir forsøk denne måneden likevel, som det sikkert ikke blir. Har ikke prøvd hittil fordi vi venter på avklaring om det mulige forsøket. Har masse eggløsningssmerter nå også, så er helt sikker på at EL er rett rundt hjørnet.
:-(

Har voktet som en hauk på telefonen min idag og ikke beveget meg lenger vekk fra den enn en halv meter, men ingen har ringt. Imorgen bare MÅ hun ringe! Jeg vil ha forsøk nå, slik som jeg hadde innstilt meg på!

Nå begynner jeg å bli skikkelig stresset... Fikk beskjed av legen om at jeg skulle starte med spray denne syklusen og kun melde inn mensen i starten av denne syklusen og ikke forrige mens. Ifølge sykepleieren da jeg ringte inn denne mensen, var dette helt feil, og jeg får derfor egentlig ikke forsøk denne måneden. Hun satte meg likevel opp på ventelista, så hvis jeg er heldig, får jeg forsøk likevel, men da skulle hun ringe mandag eller tirsdag. Mandag har gått og jeg har ikke hørt noe og idag er eggløsningstesten for sikkerhets skyld nesten positiv. :-( Hadde håpet at det skulle være litt lengre tid igjen til EL slik at vi rakk å prøve litt på egenhånd hvis det ikke blir forsøk denne måneden likevel, som det sikkert ikke blir. Har ikke prøvd hittil fordi vi venter på avklaring om det mulige forsøket. Har masse eggløsningssmerter nå også, så er helt sikker på at EL er rett rundt hjørnet.

Har voktet som en hauk på telefonen min idag og ikke beveget meg lenger vekk fra den enn en halv meter, men ingen har ringt. Imorgen bare MÅ hun ringe! Jeg vil ha forsøk nå, slik som jeg hadde innstilt meg på!
Er visst flere som får sånne beskjeder feil, søren før et rot de holder på med i systemet, det går jo ut over de som allerede har det jævlig i prøver-livet!

Uff, så frustrerende!!! Jeg hadde ringt imorra jeg tror jeg! Makan som de roter!!!!

Er visst flere som får sånne beskjeder feil, søren før et rot de holder på med i systemet, det går jo ut over de som allerede har det jævlig i prøver-livet!

Ja, det er tøft nok som det er om vi ikke skal måtte forholde oss til masse feil fra sykehuset også. :-( Håper bare på telefon imorgen...

Uff, så frustrerende!!! Jeg hadde ringt imorra jeg tror jeg! Makan som de roter!!!!

Ja, jeg tror at jeg ringer imorgen når det nærmer seg stengetid, så får jeg avklart det helt sikkert. Vil jo gjerne benytte denne eggløsningen til noe dersom det ikke blir forsøk... Scratching hadde jeg også tenkt å ta før dette forsøket, men vet ikke om jeg får gjort det nå hvis det blir forsøk likevel. Leste nemlig at det skulle gjøres rett etter mensen i den syklusen man starter med spray hvis man skal ha lang protokoll.

Ja, jeg tror at jeg ringer imorgen når det nærmer seg stengetid, så får jeg avklart det helt sikkert. Vil jo gjerne benytte denne eggløsningen til noe dersom det ikke blir forsøk... Scratching hadde jeg også tenkt å ta før dette forsøket, men vet ikke om jeg får gjort det nå hvis det blir forsøk likevel. Leste nemlig at det skulle gjøres rett etter mensen i den syklusen man starter med spray hvis man skal ha lang protokoll.

Ser den!!

Hvordan det er med scratching på lang protokoll veit jeg ikke! Vanlig er mellom EL og TR!

Vi hadde både lavt antall og dårlig kvalitet :sorry: de har ikke skrevet noe om det, men det er typisk vår flaks om vi må ha det fordi prøven er søppeldårlig:hilarious:

Han hadde på det laveste 0.1 mill/ml.. referanseområdet er vel >14mill

Mannen har også fått ned 10kg. Håper det hjelper på.

Oiii! Så dårlig har ikke vi, ikke i nærheten engang :sorry: hvordan har han taklet det?

Det går bra nå, men var jo et sjokk. Så da tenker jeg din slipper TESA med det første. Når til og med min hadde nok brukbare til ICSI. Men som legen sa; Vi kan putte de inn i egget, men de vet ikke alltid hva de skal gjøre...
Vi håper derfor på bedre svømmere direkte fra kilden, kun hatt 3 befrukta av totalt 19 på 2 uttak.

Ring de med en gang! Mase funker ofte[emoji4]
Lykke til! Håper du får starte nå

Ring de med en gang! Mase funker ofte[emoji4]
Lykke til! Håper du får starte nå

Ja, kanskje jeg burde gjøre det med en gang. Hadde tenkt å ringe litt nærmere stengetid idag, men har absolutt tenkt å ringe. Føler meg veldig masete da, siden det isåfall blir andre gang jeg ringer, men det er kanskje det som må til?

Hurra! Da hører jeg fortsatt til her i februar selv om legen ga meg feil instrukser på forsamtalen og sykepleieren sa at jeg ikke fikk starte enda likevel da jeg ringte inn mensen. Fikk stå på venteliste og nå ringte sykepleieren og sa at de hadde funnet en plass til meg for uttak i uke 7 likevel. Jeg skal starte med spray 18. januar og så blir det hormonstart i begynnelsen av februar og uttak i uke 7. Er så glad nå! :-)

Hurra! Da hører jeg fortsatt til her i februar selv om legen ga meg feil instrukser på forsamtalen og sykepleieren sa at jeg ikke fikk starte enda likevel da jeg ringte inn mensen. Fikk stå på venteliste og nå ringte sykepleieren og sa at de hadde funnet en plass til meg for uttak i uke 7 likevel. Jeg skal starte med spray 18. januar og så blir det hormonstart i begynnelsen av februar og uttak i uke 7. Er så glad nå! :-)

Så fantastisk[emoji7][emoji7] skal få satt deg på lista når jeg kommer meg på mac’en! Enklere på den! B1, riksen, og hvilke hormoner skal du ha?[emoji7]

Back
Topp