Nå begynner jeg å bli skikkelig stresset... Fikk beskjed av legen om at jeg skulle starte med spray denne syklusen og kun melde inn mensen i starten av denne syklusen og ikke forrige mens. Ifølge sykepleieren da jeg ringte inn denne mensen, var dette helt feil, og jeg får derfor egentlig ikke forsøk denne måneden. Hun satte meg likevel opp på ventelista, så hvis jeg er heldig, får jeg forsøk likevel, men da skulle hun ringe mandag eller tirsdag. Mandag har gått og jeg har ikke hørt noe og idag er eggløsningstesten for sikkerhets skyld nesten positiv. :-( Hadde håpet at det skulle være litt lengre tid igjen til EL slik at vi rakk å prøve litt på egenhånd hvis det ikke blir forsøk denne måneden likevel, som det sikkert ikke blir. Har ikke prøvd hittil fordi vi venter på avklaring om det mulige forsøket. Har masse eggløsningssmerter nå også, så er helt sikker på at EL er rett rundt hjørnet.
:-(
Har voktet som en hauk på telefonen min idag og ikke beveget meg lenger vekk fra den enn en halv meter, men ingen har ringt. Imorgen bare MÅ hun ringe! Jeg vil ha forsøk nå, slik som jeg hadde innstilt meg på!