Februar 2017

Så det i stad selv. Gøy! :D

Jeg er så glad vi er ferdig med de første ukene :) får vonde flashbacks når jeg leser inne på Januar om kvalme og uvissheten på om det er noe i magen eller ikke :( nå er det så deilig å kjenne den lille vride seg og sparke så det bobler i buken ❤️ Venter bare på å kjenne utvendig nå :D

Tenk når september og oktober åpner ;)
veldig godt å ha kommet til stadiet ved oul ihvertfall! :D

Jeg er så glad vi er ferdig med de første ukene :) får vonde flashbacks når jeg leser inne på Januar om kvalme og uvissheten på om det er noe i magen eller ikke :( nå er det så deilig å kjenne den lille vride seg og sparke så det bobler i buken ❤️ Venter bare på å kjenne utvendig nå :D
Jeg husker jeg hadde termin i januar sist :)

Fikk i juli sist og er veldig spent på hvordan det blir å ha liten baby i alle de mørke kalde månedene o_O

Fikk i juli sist og er veldig spent på hvordan det blir å ha liten baby i alle de mørke kalde månedene o_O

Jeg har en i september og en i juni, og det er bedre med en liten baby i de kalde vintermnd enn en som har begynt å bevege seg og kreve litt mer, men så blir man stuck inne fordi det er for kaldt til å trille etc. Og bør våren kommer er babyen blitt større :)

Vi fikk i februar og det gikk veldig bra :) man pakker inn den lille med goe klær, pledd og vognpose så går det fint å gå tur :)
Men veldig lurt å ha sånn håndvarmer på vognen, selv om man han votter på seg. Er det 10 minus så blir det fort kaldt på fingrene når man ikke kan putte de i lommen ;)

Så sant :)

Back
Topp