Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg husker jeg hadde termin i januar sistJeg er så glad vi er ferdig med de første ukenefår vonde flashbacks når jeg leser inne på Januar om kvalme og uvissheten på om det er noe i magen eller ikke
nå er det så deilig å kjenne den lille vride seg og sparke så det bobler i buken
Venter bare på å kjenne utvendig nå
![]()
Hadde i februar jeg og forrige gangJeg husker jeg hadde termin i januar sist![]()
Jeg har opplevd begge deler og har sommer som klar favorittHadde i februar jeg og forrige gangska bli spennendes å gå gravid om sommeren. Får man se hva man foretrekker
![]()
Fikk i juli sist og er veldig spent på hvordan det blir å ha liten baby i alle de mørke kalde månedene![]()
Høres bra ut!!Jeg har opplevd begge deler og har sommer som klar favoritt![]()
Vi fikk i februar og det gikk veldig braFikk i juli sist og er veldig spent på hvordan det blir å ha liten baby i alle de mørke kalde månedene![]()
Så santJeg er så glad vi er ferdig med de første ukenefår vonde flashbacks når jeg leser inne på Januar om kvalme og uvissheten på om det er noe i magen eller ikke
nå er det så deilig å kjenne den lille vride seg og sparke så det bobler i buken
Venter bare på å kjenne utvendig nå
![]()
Fikk i juli sist og er veldig spent på hvordan det blir å ha liten baby i alle de mørke kalde månedene![]()