Februar 2012 døde...

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Da babyene ble født... kjempe trist at alle har falt fra..
 
Ja er lite aktivitet her!! Kanskje vi må gjøre en innsats? Det er vel meningen at det skal kunne fortsettes her, med innlegg om babyene osv.. vi får slenge ut noen tråder og se om det tar seg opp igjen!!
 
Håpe det bare er en overgang. Kan hende det tar seg opp. Jeg har liten tid til nett for tiden., men hjelper nok snart på :)
 
Jeg skal i allefall skjerpe meg, og gjøre en bedre innsats :)
 
Droppa BV en stund for ble så lei av innloggingsproblemer, men jeg er med å ggjøre en innsats igjen!
 
Februar 2012 er virkelig død :(  så lite aktivitet tror jeg ikke har vert her før... er det alle som plutselig fikk dårlig tid etter de fikk baby??!!!
 
Eg savner skikkelig BV.  Men min teori er at FB gruppa ødela.. eg er jo meir der enn her sjølv. men eg liker BV masse bedre. Masse meir oversiktlig her..
 
Har vært utrolig lite innpå her jeg etter at jeg fødte, men fy så travelt det er. Når jeg endelig får han til og sover og legger han fra meg, så våkner han igjen. Håper på å bli mer aktiv her inne jeg også :)
 
Jeg må si at jeg fortsatt savner gamle BV som døde for over et år siden.

Den gang det var lettere å legge inn bilder uten å måtte styre så fælt, og oversikten var bedre.

Og så er jeg irritert fordi det er så mye frem og tilbake "terminforumene er private", "terminforumene er ikke private" - "NOE av terminforumene er private".

Men det er det JEG føler da :)
 
Februar 2012 har vel sjeldan vore livlig, men no er det heilt dødt! Gjer det ei stund til, men lyt medgje at eg er på veg til å droppa heile bv! Kjedeleg, for særleg fs var eit veldig fint forum.
 
Back
Topp