Febjentenes store bryllupstråd! *Full av bilder!*

en liten krise.. vi hadde booket fame til fotograf, men de har gått konkurs!!

så aner ikke hva som skjer nå.. på fame sin nettside står det at et annet selskap har tatt over. De skal prøve å besvare gamle kunder så kjapt de kan.. Gjelder dette også om man har booket? Eller bare de som har tatt bilder og venter på produkter?
Står at ingen bilder har blitt slettet, bare overført til det nye selskapet..
Håper at det skal kunne gå ann å få bilder på cd fra ene fotograferingen vi har vært på i det minste..
Må ta en tlf til de til uka..

Nå er det under 6 mnd igjen til vår store dag <3 <3

Til uka....???? Du må jo ringe de i morgen, kjære deg! Og så må du ta en ringerunde til de andre fotografene i området også i morgen. Jo tidligere du starter, jo bedre er det. 

Trone skrev:
Til uka....???? Du må jo ringe de i morgen, kjære deg! Og så må du ta en ringerunde til de andre fotografene i området også i morgen. Jo tidligere du starter, jo bedre er det. 

skrev til uka siden jeg skrev dette igår. Jeg visste jo jeg skulle ha med poden på jobb idag, pga planleggingsdag i bhg hans.

Trone skrev:
Gratulerer med ny fotograf,lindkva! 

takk takk snuppa

Trone skrev:
Og så har du jo bankers veske til brudepiken da! Hihihi!! 

Tusen takk for at du kjøpte!! brudepiken har prøvd kjolen idag, fortsatt litt stor men er jo nesten et halvt år til den skal brukes så da vil den sitte perfekt <3

Vi har fått brev fra kirken, bestilling av vigsel heter det :-)

I brevet står det også at ca 4 mnd før bryllupet må vi sende inn;
egenerklæring for brudefolk
forlovererklæring
skjema for navne endring

Trone skrev:
1,5 mnd igjen til dere skal sende de inn, weee!!!! :D

går kjapt dit... og litt skal gjøres før den tid også..

- handle inn det som trengs til å lage innbydelser
- lage innbydelser
- konferansetime med fotograf
- ringe frisør og få en ordentlig bekreftelse på tiden
- booke tid til å sy inn kjolen
- finne ut hvor/når vi skal på bryllupsreise... siden vi gifter oss når det er tilvenningsperiode på jobb, så må sjefen ha svar fra meg ekstra tidlig

Trone skrev:
Kommer til å gå kjempefort!!!!! Og SOM jeg gleder meg!!!! 

me like

Bare tenk på tiden frem til påske, så er det 17.mai, så konfirmasjoner i hytt og pinevær, så LT (JAAAA), så fellesferie og kanskje andre bryllup, og SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ er det bryllup!!! WAKAWAKA!!!! 

Trone skrev:
Bare tenk på tiden frem til påske, så er det 17.mai, så konfirmasjoner i hytt og pinevær, så LT (JAAAA), så fellesferie og kanskje andre bryllup, og SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ er det bryllup!!! WAKAWAKA!!!! 

skal ikke i noen konfirmasjoner i år eller noen andre bryllup,men kanskje en ekstra tur tur til deg :-)

Trone skrev:
Bare å si i fra det, så skal jeg har leiligheten klar til deg :) 

Nice

Trone skrev:
Jupp!! Det har jeg vettu!! :)

Kanskje vi kan finne en helg du kommer innover?

Back
Topp