Febertermometer...

endelignrtopåvei

Glad i forumet
Julibarna2014
Eg klarte å ødelegge febertermometeret, og kjøpte et nytt t 40 kr på biltema, men e redd d isje funke så bra...
Madeleine har fått bronkiolitt, eller ka d hetta... og eg har målt me dette termometeret kver dag, fordi eg har følt hu va veldig varm, men d har vist mellom 37 og 37,5 kver gang... Ikveld prøvde eg å måle på meg sjøl under armen - ska vel legge te 0,5 - 1 grad?? Men den viste bare 35,5.. Har aldri vist så lavt før når eg har målt under armen, kan eg regne me at den vise feil på hu og då?? At hu egentlig har feber? Har virka så varm og utilpass heile dagen, og våkna flerre ganger ikveld... 

Jeg kjøpte et billig et også å det virka ikke viste sån 37 og 36 hele tida, å da var mini veldig varm. Så dro på legevakta da visste det seg at han hadde 39 i feber og luftveisinfeksjon. Så da stakk jeg dagen etter på apoteket å kjøpte et til 200 :)

Så jeg hadde ville skifta :)

Oi, skummelt, då tror eg eg må ner å kjøpe nytt imårå ja [&:] Tenk hvis hu har høy feber.. eg ga hu en paracet eg, og hu har sovet som en stein siden.. 

Bra :) ja det må du gjøre er viktig å innvistere litt i sånne viktige ting [;)]

Den vi har har jeg kjøpt på apoteket. Der må man legge til 1 grad hvis man måler under armen, o,5 grader i munnen og hvis man tar den i rompa er den helt nøyaktig.

jeg kjøpte ett termometer til baby på apoteket med sånn liten tupp på, kosta 120 kr tror jeg[:)]

Back
Topp