"Febersyk"?

Lille-mamma-mor

Augustspire 2014
Augustmødrene 2014
Jeg har følt meg "febersyk" i over en uke uten å ha særlig til feber når jeg tar tempen. Er også mye kvalm, svimmel og bytter på å ha løs/treg mage. Har av og til vondt i nedre del av magen også (tror det er pga luft). Andre som har det slik? Dette er første gang jeg er gravid og usikker på om jeg bør dra til legen/legevakten.. Feiget ut å ringe til legen i dag.

Der beskrev du nettopp min form idag :) men tror ikke jeg ville anket så mye på det:) tenke på det at er mye forandringer i en kropp og man blir fortere sliten :)

Jeg har følt meg "febersyk" i over en uke uten å ha særlig til feber når jeg tar tempen. Er også mye kvalm, svimmel og bytter på å ha løs/treg mage. Har av og til vondt i nedre del av magen også (tror det er pga luft). Andre som har det slik? Dette er første gang jeg er gravid og usikker på om jeg bør dra til legen/legevakten.. Feiget ut å ringe til legen i dag.

Da æ var gravid første gang følte æ mæ "febersyk" nesten konstant de tre første mnd. Denne gangen føler æ mæ febersyk når æ blir sliten.

Har også følt meg febersyk lenge nå, og hver gang jeg måler er tempen 37,5, altså høyere enn normalt. Har vært sånn i kanskje 2 uker nå...

For det første så stiger temperaturen litt når en er gravid og for det andre; jeg holdt på å krepere de første 5-6 ukene fordi jeg var helt sykt svimmel hele tiden. Fikk også hetetokter og frysetokter, samt hadde menssmerter hele tia. Så det høres rimelig normalt ut. Så lenge du måler og det ikke er ordentlig feber er det iallefall intet tegn på at noe er galt!

Back
Topp