Feberkramper

Sa07

Forelsket i forumet
Sitter her med feberunge... han hadde 39.4, så fikk paracet.

Tør ikke legge meg. [&:]

Han har hatt feberkramper før, og får rykninger innimellom, så han begynner å grine. Vet ikke om det er ei krampe, eller om det er at han holder på å sovne og bråvåkner.

Noen ganger er det bareb ekkelt å være alene... [:(]

Fikk beskjed om at det er sjeldent de får feberkramer mer en 1 gang jeg[8|]
Men gøy er det ikke nei, håper feberen går ned da..[:)]

har en på snart 5 år jeg som har feberkramper hver gang han har feber...hatt det siden han var 7 måneder...ikke no gøy i hele tatt..har blitt sjeldnere de siste året så han vokser de av seg til slutt..hold ut.....har du medisiner hjemme du kan sette selv??jeg drar aldri noen plass uten...

Fikk beskjed sist at han sannsynligvis kom til å få igjen.

Har klysterene liggende hjemme.

Har gitt paracet stikkpiller hver 4. time hele natt og siste kl 10 i dag. Han har 39.8 i feber innimellom.

Nå er han hjemme med bestefar, mens jeg er på jobb. Jeg måtte bare komme meg ut. [&:] (men får jo litt dårlig samvittighet av det og..)

ORIGINAL: ~Firefly~

Fikk beskjed sist at han sannsynligvis kom til å få igjen.

Har klysterene liggende hjemme.

Har gitt paracet stikkpiller hver 4. time hele natt og siste kl 10 i dag. Han har 39.8 i feber innimellom.

Nå er han hjemme med bestefar, mens jeg er på jobb. Jeg måtte bare komme meg ut. [&:] (men får jo litt dårlig samvittighet av det og..)

Det samme fikk jeg beskjed om.. at det var stor sjanse for at hun kunne få det igjen..
Har vært alene hjemme med febersyk jente selv i hele helga, og har nesten ikke sovet et sekund[:(]
Her har feberen fyki opp i rundt 40 med en gang virkningen av Ibuxen begynner å ta slutt, så håper det går over snart.. Er livredd for at hun skal få feberkramper igjen, for det er det værste jeg har vært med på!
God bedring til gutten din[:)]

Tusen takk for gode hilsener :)

2 timer igjen på jobb, så skal jeg hjem og prøve og få sovet litt.

Merker at jeg slapper mer av her på jobb enn hjemme, når ting er sånn.

Han er snufsete/forkjøla, holder på med tenner og fikk mmr vaksine sist mandag, så feberen kan komme av flere forskjellige årsaker. [&:]

Nå ringte pappa,... småen hadde hatt kramper igjen. [:(] Stakkar lille vennen min.

Back
Topp