Mandags kveld fikk sønnen vår på tre år (fire i januar) feberkramper :-( Det er det værste jeg har vært med på og jeg håper ingen andre opplever dette.. På morran var han i fin form og dro i barnehagen. Han hadde vært litt slapp utover dagen og bl.a sovet litt. Når jeg henta han så jeg han var sliten. Han sovna litt hjemme også og mot barnetv steg temperaturen til 39.9. Han ville sitte på fanget mitt så heldigvis hadde jeg han i armene mine da han plutselig ble helt stiv, begynte å riste og stirret tomt ut i lufta. Datteren min på 5 satt ved siden av oss og lurte på hvorfor broren var sånn.. Jeg måtte bare si til ho at jeg ikke visste, men at alt kom til å gå over. Svigerforeldra mine henta ho så ho fikk være der.. Vi tenkte feberkramper med en gang og mannen min ringte legevakten. Der ble han møtt med: "herregud, ringt ambulanse!" Tenk dere det æ!! Vi har aldri opplevd noe sånt før og vi ble jo ikke akkurat roligere av den beskjeden! Vi ringte ambulansen og de kom fort. Sønnen min ble sjekket der og alle prøver var bra, men de ville allikevel ta han med på legevakta. Alle prøver var bra der også så vi ble sendt hjem. Med en beskjed om å gi febernedsettende ganske tidlig neste gang.