feberkramper

• Trådstarter Trådstarter tp
  • Opprettet Opprettet

tp

Første møte med forumet
Flere her med barn som har hatt feberkramper? Sover dere på barnas rom når de har feber? Er så redd hun skal få det igjen på natta, og at ikke jeg skal våkne!

her sover vi alltid sammen med gutten viss han har feber, men han har ikke hatt feberkrampe så viss hun har hatt det før så ville jeg absolutt sovet sammen med hun :)

Jeg har ungene i senga vår om de er syke.. Magnus hadde feberkramper en gang når han var 4 men etter 5 år var det veldig uvanlig at de fikk det så nå som han er 9 år sover han ikke hos oss om han er dårlig men sjekker at feberen går ned med paracett f.eks og sjekker han ofte uansett.

Vi har også snuppelure på rommet vårt når hun er syk, for da sover hun bedre og er mindre redd selv.. Hun hadde feberkramper da hun var 9 mnd, og da sov hun rett ved siden av meg..

Her sover han på eget rom, da han overhode ikke får sove i senga vår. Men vi har på vekkeklokke og han blir sjekket flere ganger i natt. Vi har fått beskjed av sykehuset at han skal ikke ha feber. Så her får han paracet og ibux jevnlig gjennom døgnet.

Sofie har aldri hatt feberkramper, pleier ikke å sove sammen med henne med mindre hun virkelig nekter å legge seg i egen seng, om hun våkner og er hysterisk eller noe. 
Om hun hadde hatt feberkramper før ville jeg sikkert ha sovet sammen med henne på et vis, for det høres utrolig skummelt ut. 

Sambo hadde feberkramper mange ganger som barn, så svigermor var redd Sofie skulle bli plaget også, men det har ikke skjedd enda. 

Back
Topp