Feberkrampe

jeg hadde d som barn, har vert borti d som voksen og :S men kun de gangene jeg har fått feber i ei kjempefart.

aner ikke. sønnen min på 3,5 har det litt for ofte. Jeg syns det er litt ekkelt!
Håper han vokser det av seg snart...

Min yngste hadde det når hun var ca 8 mnd gammel, men ikke hatt det siden! Jeg hadde det også bare en gang når jeg var baby, så trenger vel ikke være noe som går igjen:)

ORIGINAL: DJ HILDE

jeg hadde d som barn, har vert borti d som voksen og :S men kun de gangene jeg har fått feber i ei kjempefart.

Oi, såpass?? Trodde ikke man kunne få det som voksen jeg...

Har en gutt på 1,5 år som har hatt det fire ganger på fire måneder nå...stakkars lille kroppen blir jo så sliten...Han er også en sånn unge som har feber ofte, så vi har hatt det gående siden november føler jeg. Hørte vel en gang at mange vokser det av seg når de blir to år, og alle innen de er 6. Men det er tydeligvis ikke helt sikkert da..

litt skummelt med feberkramper. jeg måtte ha konstant tilsyn siden jeg svimte av og gikk rett i bakken når det skjedde. Man kan slå seg ganske bra på vei ned.

ORIGINAL: Lohne

ORIGINAL: DJ HILDE

Oi, såpass?? Trodde ikke man kunne få det som voksen jeg...

Har en gutt på 1,5 år som har hatt det fire ganger på fire måneder nå...stakkars lille kroppen blir jo så sliten...Han er også en sånn unge som har feber ofte, så vi har hatt det gående siden november føler jeg. Hørte vel en gang at mange vokser det av seg når de blir to år, og alle innen de er 6. Men det er tydeligvis ikke helt sikkert da..

joda d går an som voksen og, men d er nokk mest vanlig til barn, feberkramper kommer av at febern stiger fortere en hva kroppen takkler å på en måte får litt sjokk. viss gutten din er plaget med dette, så håper jeg du er i kontakt med lege,¨prøv å kjøle ned gutten din litt når dette skjer, men ikke på noe ekstreme måter, nokk me å ta av pledd /dyne, lufte litt å ta en litt kald klut, d kan roe krampene litt.

gutten min har bare hatt det en gang,og antydninger til det noen ganger men har vært nøye med og holde han litt avkjølt[:D] no har han ikkje hatt noe tegn til det på flere år!! han er no 6år

Jada, vi har vært innlagt et par ganger også. Så vi har fått god veilednig i fht dette. Håper bare han slipper å få dette noe mer stakkar!! De modnes jo mer og mer og takler etterhvert feber bedre. Håper han er en av de som slipper med de episodene som har vært nå mens han er liten!!

Back
Topp