Feberkrampe?

Trulte74

Forumet er livet
Noen som har opplevd det med barna?
Snuppa gikk i krampe i morges og jeg hadde ikke kontakt med henne på 15 minutter. Ringte AMK og ble hentet med ambulanse. Fy FAEN noe så jævlig!
Hun har endelig roa seg og sover ved siden av meg nå, er så skjelven at jeg sitter bare å rister her.

off, fy flate så ekkelt[&o]

Jeg har ikke opplevd det, men lå å tenkte på det i natt mens Elias lå med masse feber i armkroken min.. Vet ikke hva jeg skulle gjort..

ORIGINAL: Kjersti:)

huff, nei, ar bare vært igjennom hva man skal hjøre på hs. Ene på barsel gruppen min sin unge hadde det. Kjempe skummelt ja[&o]

Skulle ønske jeg hadde hørt om det på HS... Helt jævlig når barnet bare blir borte i armene mine

hva skal man gjøre når sånt skjer a?????    ringe ambulanse eller??

hørt at man ska slill sæ en plass m gjænnomtrækk når de har krampa?!
stæmme d?

ORIGINAL: mamma21

hva skal man gjøre når sånt skjer a?????    ringe ambulanse eller??

Ingen aning hva man egentlig skal gjøre, men ringte i refleks etter ambulanse. Men har fått resept på noe som skal stoppe krampene hvis de kommer igjen. Legen sa at dette var noe alle småbarnsforeldre burde ha liggende i nødstilfelle.

ORIGINAL: hansine_

hørt at man ska slill sæ en plass m gjænnomtrækk når de har krampa?!
stæmme d?

Jeg gikk ut i snøen å stilte meg, vet ikke hvorfor men var en liten logisk ting jeg hadde. Men spurte AMK om det var noe jeg kunne gjøre men var ingen tips å få enn å vente på ambulansen.

okey....   kjekt å vite hva man skal gjøre, men hvis det skjer her så blir det vel ringt etter en ambulanse rimelig kjapt....   kommer sikkert til å glemme alt sånt noe jeg...           

Huff, så skummelt[:o]

Jeg er livredd for å oppleve det..[&:]

Fint at det går bra med snuppa nå!

ORIGINAL: Trine85

Har ikke opplevd det med barn,da jeg ikke har barn,men jeg har hatt det selv!

Var du gammel da du hadde det?
Håper både jeg og Mina slipper dette flere ganger!!

Back
Topp