feberfølelse

tahiti

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Hei Hei.

Er mye sliten om dagen, bekkenvondt, vann i kroppen, masse kynnere, osv osv. Det "vanlige"..
Men i det siste har jeg (spesiellt på kveldene og morgenene) slitt med at jeg får feberfølelse over meg.
Høres kansje rart ut, men jeg kjenner at jeg ikke har feber, men alikevell kjennes det sånt ut både i hud, kropp og i øyne, energien, you name it.. kan vell kalle det nedsatt allmenntilstand..

Er dette slikt som følger med? andre som har det likt? eller brygger jeg faktisk på noe?

er uke 30 + 4 forressten..

Hmm, tror ikke jeg har opplevd det samme. Rart det bare er på kvelden/morgenen da? Hadde levert en urinprøve og blodprøve hos legen jeg, for å være sikker :) Det trenger man vel ikke time til.

Sjel hos lege, og husk feber er ikke bra å få som gravid:/

Har det også slik av og til.. Kjennes ut som feber, men når jeg tar tempen (under armen) viser den bare mellom 35,3 og 35,8 hver gang. Dette skjer kun om kveldene.

blodtrykksfall kan gi denne følelsen. Det samme kan det at du kanskje jobber for hardt. Kroppen blir sliten og reagerer med dette :)
Helt vanlig. Prøv å ta det litt ekstra med ro noen dager og se om det hjelper. :)

Kjenner meg igjen i dette. Når eg kommer hjem fra jobb så er eg helt utmattet, verker i kroppen, hodepine og feberfølelse. Flater ut på sofaen en times tid. Det går "over" til slutt, men sliten er eg hele dagen i grunn.

Jobber 50%, og takk for det! Noe mer hadde eg ikke orket nei...

Regner med energien går i Lillefot :-)

Back
Topp