Feber..

Hanna C

Gift med forumet
Hvor mye feber er "forsvarlig"? Som sagt har Nataniel tatt vaksiner i dag, og før han la seg så hadde han 38,7 og var innom og kjente på han nå, og jeg synes han "koker".. Han sover, så jef vil liksom ikke vekke han heller.. Før han la seg, ville han nesten ikke ta puppen heller.. Huff..

Hadde tatt tempen på han jeg, særlig hvis du syns han er enormt varm. Babyer tåler feber mye bedre enn oss voksne, men nærmer den seg 39 og han har tatt vaksiner idag, så hadde jeg nok gitt paracet.

ORIGINAL: Hanne79

Hadde tatt tempen på han jeg, særlig hvis du syns han er enormt varm. Babyer tåler feber mye bedre enn oss voksne, men nærmer den seg 39 og han har tatt vaksiner idag, så hadde jeg nok gitt paracet.

Signerer den. Dama på helsestasjonen sa over 38 grader så kunne man gi en stikkpille. Håper at feberen er borte i morgen.
Klemmer

Huffda, ikke kjekt når småttisene er syke. Jeg ville ikke vekket han vhis han sover, men ville gitt ham en paracet uten å nøle  med en gang han våkner. Husk at søvn og hvile er den beste medisinen og feber dreper faktisk mange bakterier i kroppen samtidig[:)] Trekk av ham dynen evt og se om han kjøler seg ned. Håper han blir fort bra igjen da[:)]

Hadde hikk stikkpille om jeg kjente at han ble varm eller om han var uttillpass...
er bedre at de får hvile og slappet av i stedet for at de skal ligge å "kjenne på noe"..
Masse go bedring!!!

Hvordan gikk det igår vennen ??? Fikk du gitt han ei stikkpille ???
Klemmer

Går det bedre med han nå?[8|]

Håper det går fint med lille Nataniel nå! Eivind har hatt diare denne uken så vi bytter og bytter og bytter og bytter på bæsjebleier [&:]

Ntaniel er helt fin igjen nå, heldigvis! feberen forsvant i løpet av natten[;)] Han er mye mer opplagt også!

Det er bra!!!

ORIGINAL: Hanna C

Ntaniel er helt fin igjen nå, heldigvis! feberen forsvant i løpet av natten[;)] Han er mye mer opplagt også!

Godt å høre!

ORIGINAL: Hanna C

Det var bra!! [:D]
reagerte nok litt på vaksinen da ja!

Det var godt å høre.
Klemmer

Back
Topp