Feber...

mmmmmmmmmmmmmmmmm

Gift med forumet
snuppa har ca 38.5 i feber, er vel nok tenner som er på vei regner jeg med...

hun er sløv i øynene og litt sutrete (men det bruker hun som regel å være om kvelden...)

ville dere gitt henne en st.pille når hun legger seg? er litt usikker på hva "grensa" er for å gi...? skal hun være tydelig prega av å ha feber, eller er det nok at hun har feber...? jeg tenkte at hun kanskje kunne sove bedre hvis hun fikk seg en STP? (hun rota noe voldsomt i natt nemlig, hadde nok mest sannsynlig litt feber da også?

Jeg ville gitt hvis almentilstanden var redusert..Hun kan jo ha kroppslig ubehag selv med temp under 39.
God bedring! Ikke kjekt med feber og tenner...

ville sett ann formen hennes... hadde den vært fin, ville æ venta t i kveld/natt å sett om tilstann blei værre, å eventuelt gitt da, førr 38,5 e itje så mye på en liten beibi.. iallefall itje på kveld, da kan kroppstemperaturen på ungan va ganske høy...

endte opp med å gi henne en st.p. da vi la henne...hun sutra og var veldig sløv, så da tenkte vi at hun kanskje fikk det litt bedre i kroppen av å få en og dermed kanskje sover bedre i natt enn sist natt...

ORIGINAL: anne22

ORIGINAL: Annabella

snuppa har ca 38.5 i feber, er vel nok tenner som er på vei regner jeg med...

hun er sløv i øynene og litt sutrete (men det bruker hun som regel å være om kvelden...)

ville dere gitt henne en st.pille når hun legger seg? er litt usikker på hva "grensa" er for å gi...? skal hun være tydelig prega av å ha feber, eller er det nok at hun har feber...? jeg tenkte at hun kanskje kunne sove bedre hvis hun fikk seg en STP? (hun rota noe voldsomt i natt nemlig, hadde nok mest sannsynlig litt feber da også?
Uff nei har go jenta fått feber. stakkars lille venn. Erik Andre` sender en stor klem til jenta di. jeg sender også en klem.

tusen takk[:)]

hun har allerede vært våken 2 ganger siden hun la seg, så gleder meg ikke akkurat til natta... håper det ikke skal stå på så alt for lenge

ORIGINAL: kurtine

Jeg ville gitt hvis almentilstanden var redusert..Hun kan jo ha kroppslig ubehag selv med temp under 39.
God bedring! Ikke kjekt med feber og tenner...

sign! Othelie va ikke i nå goform å hu oppført sæ som hu ha ondt i kroppen da hu fikk tenner sist å da fikk hu st.pille under 39 i feber å!

Hadde gitt pille jeg også. Håper det blir bedre snart, og at den nydeolige snuppa di snart er over det værste. Leander sliter litt her han også. To tenner som vil bryte gjennom samtidig her nå. [&:]

ORIGINAL: goldpen

Hadde gitt pille jeg også. Håper det blir bedre snart, og at den nydeolige snuppa di snart er over det værste. Leander sliter litt her han også. To tenner som vil bryte gjennom samtidig her nå. [&:]

takk[:)]

god bedring til Leander, ikke noe kjekt når ikke de tennene bare kan komme fram FORT! slippe for det styret... har hatt tegn (sikler plutselig, mange bæsjebleier osv...) på tenner siden slutten av juli, så nå kan de/den godt komme[:)]

ORIGINAL: Annabella

ORIGINAL: goldpen

takk[:)]

god bedring til Leander, ikke noe kjekt når ikke de tennene bare kan komme fram FORT! slippe for det styret... har hatt tegn (sikler plutselig, mange bæsjebleier osv...) på tenner siden slutten av juli, så nå kan de/den godt komme[:)]

Stakkars lita. Sånn var det her også lenge før den første tanna brøt igjennom. Så fikk han en ukes pause, før neste tann begynte å bore seg igjennom, og nå er tann nr tre på vei også.

Back
Topp