Feber

Shanii

Blir kjent med forumet
Hei min sønn på 8 mnd fikk bedre i natt,38,5 fikk en stikkpille den ble roligere men nå er han slapp og vil bare ligge på brystet, og feberen ee på 38,1 han fikk en stikkpille til. Ringte legen han sa jeg får komme inn når han virker mer sløv i allmenntilstanden, han gjør jo ikke ant en å ligge å kose, han er jo ikke seg selv ammer han huppig, prøver å gi han vann ofte også men ikke så glad i vann. Har andre opplevd det, tok det lang tid før det ga seg?
 
Ikke opplevd feber utenom ved vaksine, men ønsker dere god bedring :Heartred
 
Lillebror har hatt 38,7 en gang og 38,1 en annen gang, men ikke noe høyere enn det. Da var han varm og slapp, og jeg gjorde det samme som deg – ammet ham ofte og ga masse kos. Den første gangen gikk det over et etter par dager, den andre gangen etter en dag. Var ikke i kontakt med lege.

Riktig god bedring!
 
Lillebror har hatt 38,7 en gang og 38,1 en annen gang, men ikke noe høyere enn det. Da var han varm og slapp, og jeg gjorde det samme som deg – ammet ham ofte og ga masse kos. Den første gangen gikk det over et etter par dager, den andre gangen etter en dag. Var ikke i kontakt med lege.

Riktig god bedring!
Vi dro på legevakten, stakkar lille måtte få stikk i fingeren osv var vondt å se. CRP var litt høy noe som kunne tyde på infeksjon i den lille kroppen. Men mye bedre idag:)
 
Back
Topp